printlogo


کد خبر: 261281تاریخ: 1402/1/15 00:00
اخبار

مخالفت هیأت مدیره استقلال با استعفای فتح‌الله‌زاده!
در جلسه روز یکشنبه هیات مدیره استقلال، با استعفای علی فتح‌الله‌زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه مخالفت شد. پس از استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال، روز یکشنبه جلسه‌ای میان اعضای هیات مدیره آبی‌ها برگزار شد تا درباره کناره‌گیری مدیرعامل آبی‌پوشان تصمیم‌گیری شود. در این جلسه که چند ساعتی به طول انجامید، در نهایت اعضای هیات مدیره با استعفای فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال مخالفت کردند و قرار شد او به کار خود در این سمت ادامه دهد. در شرایطی که باشگاه استقلال نتوانست در مدت زمان تعیین شده از سوی AFC مطالبات استراماچونی را پرداخت کند، حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است پس از آن فتح‌الله‌زاده با انتشار نامه‌ای در صفحه اینستاگرامی خود، از مدیرعاملی باشگاه کناره‌گیری کرد. اما اعضای هیات مدیره استقلال با جدایی فتح‌الله‌زاده مخالفت کردند و این بدان معناست که بر خلاف خواسته هواداران، وی باید در سمت خود به کارش ادامه دهد. در جریان دیدار استقلال و ذوب‌آهن بود که تماشاگران حاضر در استادیوم، پیش از شروع بازی تا پایان مسابقه، شعارهای تندی را علیه فتح‌الله‌زاده سر دادند و خواستار جدایی او شدند. لازم به ذکر است در جلسه اخیر بر اساس تصمیم اعضا، حجت کریمی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد. پیش از این فردی مسؤولیت این سمت را برعهده نداشت.
***
بی‌تفاوتی محض رئال در قبال حرکت جدید امباپه
رادیو RMC فاش کرد کیلیان امباپه با اولتراهای PSG دیدار داشته و به آنها وعده فتح لیگ قهرمانان در فصل بعد را داده است. طبق ادعای مارکا، رئال دیگر اهمیتی به امباپه نمی‌دهد. کیلیان امباپه، ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن، به همراه اشرف حکیمی و جان‌لوئیجی دوناروما، جمعه با حضور در کنار اعضای گروه K-Scoe، اعضای قدیمی‌ترین گروه اولتراهای پارک‌دوپرنس را غافلگیر کردند. آنها خود را آماده جشن گرفتن پانزدهمین سال تاسیس‌شان کرده بودند که البته شکست خانگی شاگردان کریستوف گالتیه آن را خراب کرد. دیدار امباپه با اولتراهای پاریس قرار بود مخفی بماند تا اینکه یک ویدئو از بخشی از صحبت‌های ملی‌پوش فرانسوی با اعضای K-scoe همه چیز را فاش کرد. در این ویدئو کیلیان امباپه را می‌بینیم که مشغول سخنرانی برای اولتراها با بلندگوی دستی است. رادیو RMC گزارش داده است امباپه به گونه‌ای حرف می‌زد که انگار اطمینان دارد فصل بعد نیز در پی‌اس‌جی خواهد ماند. در واقع او تردید ندارد که فصل بعد نیز در پاریس ماندنی است و وعده داد فاتح لیگ قهرمانان خواهند شد. این طبعا می‌تواند خبر بدی برای رئال باشد ولی مارکا نوشت رئال دیگر هیچ اهمیتی به ستاره فرانسوی نمی‌دهد و او کاملا از برنامه‌های باشگاه خارج شده است. امباپه در پایان فصل گذشته بهترین شانس را برای پیوستن به رئال داشت ولی ترجیح داد با پی‌اس‌جی تمدید کند. رئال پس از آن ارتباطش با امباپه را کاملا قطع کرد و تا زمانی که او تحت قرارداد با باشگاه پاریسی است، هیچ مذاکره‌ای با او نخواهد کرد. امباپه برای فصل بعد برنامه‌های خاص خود را دارد و رئال نیز بدون او پروژه خود را ترسیم کرده است.
***
زارع عذرخواهی کرد
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تصمیم‌گیری درباره خطای انضباطی امیرحسین زارع، کشتی‌گیر سنگین‌وزن تیم‌ملی کشتی آزاد با کادر فنی است. محمدابراهیم امامی درباره اتفاق پیش آمده در اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد و اخراج امیرحسین زارع از اردوی تیم‌ملی اظهار داشت: درگیری امیرحسین زارع  با کامران قاسم‌پور که از کشتی‌گیران بااخلاق و عنوان‌دار ایران و جهان محسوب می‌شود و پارسال نیز به‌عنوان بهترین کشتی‌گیر ایران شناخته شد، پیش آمده که با توجه به جوانی کشتی‌گیران و هیجانات به‌وجود آمده در تمرینات و لاکتیکی شدن بدن‌های آنها در برخی مواقع و خیلی کم در ورزش این اتفاقات پیش می‌آید. امامی افزود: این حرکت زارع با تذکر جدی پژمان درستکار، سرمربی تیم‌ملی همراه بود و به‌رغم عذرخواهی این کشتی‌گیر از کامران قاسم‌پور و کادر فنی، وی با توجه به چرخه انتخابی تیم‌ملی از اردو اخراج شده است. وی ادامه داد: البته هم خود امیرحسین زارع و هم پدر وی برای پیگیری این موضوع در فدراسیون حضور یافتند و امیرحسین زارع ضمن ندامت از اقدامی که انجام داده، عذرخواهی نیز کرد. امامی درباره اخراج زارع تصریح کرد: با توجه به بند 10 چرخه انتخابی تیم‌ملی و تأکید کادرفنی، هرگونه بی‌انضباطی و بی‌اخلاقی در اردوها منجر به خارج شدن کشتی‌گیر از چرخه می‌شود و درباره زارع نیز تصمیم با کادر فنی است. فدراسیون کشتی منتظر گزارش کادر فنی درباره امیرحسین زارع است تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و به اطلاع عموم رسانده شود.
***
واکنش مدافع بایرن به پیشنهاد بارسلونا
مدافع فرانسوی بایرن‌مونیخ به احتمال انتقال به بارسلونا در تابستان واکنش نشان داد. به گزارش تلیفوت، قرارداد بنجامین پاوارد با بایرن‌مونیخ تابستان سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. این مدافع فرانسوی مورد توجه بارسلونا قرار دارد و نیمکت‌نشینی او در بایرن باعث شده احتمال حضور او در بارسلونا زیاد باشد. پاوارد اینگونه به احتمال حضورش در بارسلونا واکنش نشان داد: من پیش‌بینی  این سوال را داشتم. باید بگویم هیچ مذاکره‌ای با باشگاه بایرن‌مونیخ برای تمدید قرارداد نداشته‌ام. فعلا که خبری از مذاکره نیست. وی ادامه داد: تنها روی اهداف خود با بایرن در فصل جاری تمرکز دارم. نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. تابستان درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم. گزارش‌ها حاکی از این است که بایرن‌مونیخ در صورت نهایی کردن خرید کانسلو از منچسترسیتی، مشکلی با فروش پاوارد به بارسلونا نخواهد داشت.

Page Generated in 0/0063 sec