printlogo


کد خبر: 261363تاریخ: 1402/1/17 00:00
تجربه رسول نجفیان از «زندگی پس از زندگی»:
روح من از سقف عبور کرد!

رسول نجفیان، بازیگر سینما و تلویزیون که میهمان برنامه «زندگی پس از زندگی» بود، از تجربه مرگ موقت خود در دوران نوجوانی پس از تزریق آمپول پنی‌سیلین صحبت کرد. به گزارش «وطن امروز»، این بازیگر با یادآوری این نکته که در نوجوانی به آمپول پنی‌سیلین حساسیت داشته، توضیح داد: در ۱۶ سالگی به خاطر خوردن بامیه بدنم تاول ‌زده بود و تب و لرز داشتم. حدود یک ماه بود که حالم خوب نمی‌شد. وقتی پزشک آمپول را به من تزریق کرد، یک حالت لرزشی به من دست داد. احساس کردم دارم پرواز می‌کنم. به اطرافیان می‌گفتم من را بگیرید. دارم می‌روم. من بالا آمدم و اوج گرفتم. یک حس سبکی به من دست داد. با چشم می‌دیدم که دارم از تختی که روی آن خوابیده‌ام دور می‌شوم.
رسول نجفیان ادامه داد: حس عجیب و غریبی بود. احساس کردم تمام دردهایم رفت و یک آرامشی سراغ من آمد. روح من از سقف عبور کرد. در آن لحظه سرشار از لذت بودم و از داروخانه بیرون آمدم. نردبان سیاهی که در پشت‌بام حمام محله بود را دیدم. آن حمام خط قرمز محله و یک بحث ناموسی بود و کسی حق نداشت به پشت‌بامش برود. بعدها که تعریف کردم آن بالا یک نردبان سیاه وجود دارد، اوستا حمومی با حالت دعوا سراغم آمد و گفت تو حق نداشتی آن بالا بروی. هر چقدر برایش توضیح دادم که آنجا نرفته‌ام قبول نمی‌کرد.
این بازیگر با توضیح مشاهداتش گفت: در آن وضعیت، تابستان پربرگ درخت‌های بیرون داروخانه را دیدم. حتی توت‌ها و کرم‌های ابریشم را هم دیدم. پس از آن سنگین شدم و سبکی از من گرفته شد. انگار 10 پهلوان آمدند و 10 تا گونی روی دوش من گذاشتند. چشم‌هایم را باز کردم و دیدم پزشکم روبه‌روی من ایستاده است. دکتر گفت تو یک لحظه رفتی و من فکر کردم فوت شدی.
«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء، روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و بازگشته‌اند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، شنونده روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند. 

Page Generated in 0/0062 sec