printlogo


کد خبر: 261435تاریخ: 1402/1/19 00:00
پرسپولیس بعد از مدت‌ها در آزادی به یک برد پرگل دست یافت
پرواز موقت با قو

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان کماکان در کورس بالانشینان جدول لیگ برتر باقی ماند. تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر است، ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی (۳۶)، سعید صادقی (۴۰) و پریرا (۸۲) برای پرسپولیس گل زدند. پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی(۷۹ امید عالیشاه)، مهدی ترابی(۸۹ سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، مهدی عبدی(۷۹ پریرا)، وحید امیری، سعید صادقی(۸۷ عیسی آل‌کثیر) و محمد عمری(۴۶ سینا اسدبیگی) به میدان رفت. سینا اسدبیگی و دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنان اخطاری پرسپولیس در این دیدار بودند. شاگردان گل‌محمدی که برای ماندن در کورس قهرمانی به ۳ امتیاز این دیدار خانگی نیاز داشتند، هر چند بازی را با تمایل برای رسیدن به گل شروع کردند اما در ۳۰ دقیقه ابتدایی نتوانستند دروازه میهمان شمالی خود را تهدید کنند. با این حال در یکی از معدود موقعیت‌هایی که نصیب سرخپوشان شد، پرسپولیس در دقیقه ۳۶ توسط مهدی ترابی به گل اول رسید و این تیم جان تازه‌ای گرفت. چند دقیقه بعد سعید صادقی با ضربه‌ای محکم و دقیق دروازه ملوان را در دقیقه ۴۰ برای بار دوم باز کرد تا نیمه اول با برتری شاگردان گل‌محمدی به پایان برسد. نیمه دوم هم با روال نیمه اول شروع شد و سرخپوشان با آرامش و پاس‌های پرتعداد قصد داشتند خود را به دروازه حریف نزدیک کنند و نیم‌نگاهی هم به ضدحملات داشتند. در دقیقه ۷۰ پرسپولیس تا آستانه رسیدن به گل سوم هم پیش رفت اما سروش رفیعی در شرایطی که با دروازه‌بان حریف تک به تک بود، ضربه آخر را آرام زد که صادقی آن را مهار کرد. ملوانی‌ها که نمی‌خواستند از تهران دست خالی بازگردند، تلاش زیادی کردند تا دروازه میزبان تهرانی را باز کنند اما دفاع خوب و کم‌اشتباه شاگردان گل‌محمدی به آنها اجازه نداد به خواسته‌شان برسند. در شرایطی که ملوان برای رسیدن به دروازه حریف تلاشش را ادامه می‌داد، این سرخپوشان بودند که توسط پریرا که لحظاتی بود به زمین آمده بود، در دقیقه ۸۲ به گل سوم رسیدند. در این صحنه پریرا پاس خوب مهدی ترابی را به زیر تیر افقی دروازه زد که توپ پس از برخورد به زمین توسط داور گل اعلام شد. پرسپولیس با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد.
* واکنش مهاجم پرسپولیس به خالکوبی جنجالی‌اش
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل غیبتش در دیدار گذشته سرخپوشان واکنش نشان داد. عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی 3 بر صفر پنجشنبه شب سرخپوشان برابر ملوان بندرانزلی گفت: برد خوبی را به دست آوردیم. تلاش می‌کنیم هر بازی تمرکز بیشتری داشته باشیم. وی در واکنش به سوال خبرنگاری که درباره دلیل غیبت او در بازی قبل و خالکوبی‌اش سوال کرد، گفت: شما چنین چیزی را دیدید؟ شما خالکوبی را دیدید؟ درباره بازی سوال کنید. مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم در ۵ بازی باقیمانده به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.
* زارع: مقابل پرسپولیس خوب نبودیم
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌گوید: رقبای ما در پایین جدول بازی‌های‌شان را برده‌اند و شرایط حساس‌تر شده است. مازیار زارع در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نتیجه بازی نشان می‌دهد روند آن چگونه بوده، مطمئنا خوب نبودیم که با ۳ گل بازی را واگذار کردیم و این در ادامه چند هفته‌ای بود که خوب کار نکردیم. رقبای ما در پایین جدول بازی‌های‌شان را برده‌اند و شرایط حساس‌تر شده است. باید تلاش کنیم نیفتیم. وی افزود: باید جلوی بروز اتفاقات را بگیریم. چیزی که مسلم است، در چند هفته اخیر تلاش‌ها به اندازه کافی نبوده، باید بیشتر تلاش کنیم که امتیازات را جمع کنیم. نیم‌فصل اول هم تا همین‌جای لیگ نتایج‌مان به همین شکل بود. حالا امتیازات کمی بالا و پایین بود، دقیقا بعد از بازی با پرسپولیس شروع کردیم به امتیاز گرفتن، امیدوارم این اتفاق باز هم بیفتد. سرمربی ملوان گفت: نباید ناامید شویم. باید کار کنیم. فوتبال است و هزار اتفاق ولی مسلما شرایط برای ماندن حساس‌تر شده و باید تلاش کنیم ان‌شاءالله ملوان در لیگ برتر بماند. زارع درباره داوری این بازی عنوان کرد: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

Page Generated in 0/0065 sec