printlogo


کد خبر: 261519تاریخ: 1402/1/21 00:00
اخبار

«های‌پاور» پروانه نمایش گرفت
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش فیلم «های‌پاور» موافقت کرد. به گزارش «وطن امروز»، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌ «های‌پاور» به تهیه‌کنندگی مهدی عظیمی و اباذر جوکار و کارگردانی هادی محمدپور موافقت کرد.
این فیلم نقش پدافند هوایی ارتش در عملیات والفجر ۸ و طرح ابتکاری شهید منصور ستاری را نمایش می‌دهد. اتابک نادری، فرزاد حسنی، علیرام نورایی، سپیده خداوردی، مهرداد ضیایی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور بازیگران فیلم سینمایی «های‌پاور» هستند.
***
ترکیب فیلم‌های اکران «عید فطر» مشخص شد
دومین جلسه شورای صنفی نمایش دیروز یکشنبه ۲۰ فروردین در خانه سینما تشکیل شد. به گزارش «وطن امروز»، بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، مقرر شد‌ ۴ فیلم جدید اکران خود را از روز چهارشنبه ۳۰‌ فروردین به شرح زیر آغاز کند:
- فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» به کارگردانی «آرزو ارزانش» با پخش «فیلمیران» به سرگروهی پردیس ایرانمال
- فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی «منیر قیدی» با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس آزادی
- فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی «سامان سالور» با پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس ملت
- فیلم سینمایی «بابا سیبیلو» به کارگردانی «ادوین خاچیکیان» با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی پردیس مگامال
در ادامه این جلسه با توجه به درخواست تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پرونده باز است» به کارگردانی زنده‌یاد کیومرث پوراحمد، مقرر شد به منظور نکوداشت این کارگردان فقید، شورای صنفی شرایط لازم را برای اکران فیلم مذکور پس از اعلام پخش‌کننده و دریافت پروانه نمایش در اسرع وقت مهیا کند.
***
ثبت‌نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب
ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای برنامه‌ریزی و ارائه خدمات بهتر به اصحاب رسانه آغاز شد. به گزارش «وطن امروز»، ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و همچنین رسانه‌های متقاضی دریافت غرفه در این نمایشگاه از بیستم فروردین آغاز شد. این اقدام با هدف تعامل بهتر و بیشتر ستاد برگزاری نمایشگاه با اصحاب رسانه، برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی دقیق، به‌لحظه و گسترده درباره رویداد‌های نمایشگاه و همچنین ارائه خدمات لازم برای سهولت در انجام فعالیت اهالی رسانه انجام می‌شود.
لازم به ذکر است کمیته روابط عمومی نمایشگاه، ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه را از الزامات فعالیت خبری رسانه‌ها اعلام کرده است و تلاش دارد این امکان را بستری مناسب و درخور برای فعالیت اصحاب رسانه قرار دهد؛ بنابراین هرگونه فعالیت رسانه‌ای در نمایشگاه، منوط به ثبت‌نام در مهلت مقرر و دریافت مجوز از ستاد خبری نمایشگاه است. مهلت ثبت‌نام تا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ است و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.
***
مراسم شب‌های قدر در موزه انقلاب و دفاع‌مقدس برگزار می‌شود
مراسم احیای شب‌های قدر طی این‌ هفته در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، مراسم احیای شب‌های قدر همچون سال‌های پیش در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با همکاری مؤسسه فرهنگی - هنری منتظران منجی برگزار می‌شود.
این ‌برنامه‌ها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد با سخنرانی استاد محمد شجاعی، قرائت دعای جوشن کبیر توسط حسین اناری و مداحی و برپایی مراسم احیا توسط سیدحیدر موسوی برگزار می‌شوند. حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیات است، همچنین امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم است.
این مراسم یکشنبه ۲۰ فروردین، سه‌شنبه ۲۲ فروردین و پنجشنبه ۲۴ فروردین در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0076 sec