printlogo


کد خبر: 261648تاریخ: 1402/1/26 00:00
اخبار

فرمانده نیروی زمینی ارتش:
هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی از موشک‌های ایران در امان نیست
امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» دیروز در آیین روز جهانی قدس در اجتماع مردم کرمانشاه گفت: اگر در گذشته جوانان فلسطینی با پرتاب سنگ با رژیم غاصب صهیونیستی به جنگ می‌پرداختند، امروز آنها قادرند در آنی از زمان صدها موشک را بر سر این رژیم کودک‌کش بریزند. وی اضافه کرد: امروز غاصبان صهیونیست با چنان فشاری از سوی محور مقاومت مواجه شده‌اند که مجبورند در اطراف خود دیوار وسیعی احداث و با نصب گنبد آهنین اندکی احساس آرامش کنند. امیر حیدری یادآور شد: این رژیم غاصب که زمانی رویای توسعه از نیل تا فرات را در سر می‌پروراند، امروز به دلیل سیاست‌های ایران اسلامی و همراهی دیگر ملت‌های مسلمان جهان، مجبور شده است از همه شعارهای گذشته خود عقب‌نشینی کند. وی اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و اقدامات جبهه مقاومت، امروز وضعیت رژیم اشغالگر فلسطین به شکل دوقطبی درآمده و با تداوم این شرایط و با اذعان خود سرمداران این رژیم، شاید آنها حتی ۱۰ سال آینده خود را نیز به چشم نبینند. فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با حفظ شعار نه شرقی نه غربی توانسته است خود را با ۲ قدرت بزرگ جهان هموزن و شرایطی را فراهم کرده که این قدرت‌ها به دلیل موقعیت ژئوپلیتیک ایران، به سوی وی دست یاری دراز کنند.
***
سرلشکر صفوی:
نابودی صهیونیسم، نیاز امنیت منطقه‌ای و جهانی است
سرلشکر سیدیحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جمع راهپیمایان روز قدس در شیراز گفت: روز جهانی قدس امسال به لحاظ رویکردها و رویدادهای اخیر سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در درون سرزمین‌های اشغالی و افول قدرت آمریکایی در حمایت از این رژیم سفاک از ویژگی‌های مهمی برخوردار است. 
صفوی با تأکید بر اینکه پدیده صهیونیسم مانع صلح جهانی و ثبات و امنیت منطقه‌ای غرب آسیا و شمال آفریقاست، افزود: نابودی صهیونیسم، نیاز امنیت منطقه‌ای و جهانی و خواسته بشری و انسانی است. دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در ١٨ روز گذشته به رغم اینکه با پرتاب موشک از لبنان و سوریه و غزه مواجه بوده است، از ترس و نگرانی یک جنگ منطقه‌ای، لفاظی خود را ادامه داده است ولی پاسخ و واکنش نظامی مثل گذشته از خود نشان نداده که موجب سرافکندگی و ناامیدی و ناتوانی این رژیم برای تأمین امنیت داخلی شده است. 
صفوی ادامه داد: آنچه امروز در درون رژیم و جامعه پراکنده صهیونیستی شاهد آن هستیم از جنگ قدرت بین گروه‌های سیاسی تا افزایش مهاجرت معکوس تا ناامنی گسترده بویژه در کرانه باختری، گواه آن است که به حول و قوه الهی و بنا به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده خود را نمی‌بینند و حتی به فضل الهی زودتر از آن با اقدامات همه‌جانبه از درون به فروپاشی و پایان شرارت و جنایت می‌رسند.
***
خطیب  موقت جمعه تهران:
مردمی‌سازی اقتصاد مطالبه امروز کشور از همه دستگاه‌هاست
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته تهران با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، گفت: امسال روز قدس متفاوتی را تجربه کردیم، از این جهت که هیچگاه رژیم صهیونیستی اینقدر مستاصل و بیچاره و در محاصره نبوده که الان است. از طرفی جبهه مقاومت هیچ‌وقت اینقدر سرحال و فعال نبوده است. امروز بعد از لیله‌القدر شاهد حضور روشن و معنادار و قوی مردم در راهپیمایی هستیم و خداوند این عمل صالح بزرگ را از همه شما مومنان در جهان قبول کند و ان‌شاءالله امام راحل ما و شهدای بزرگی که این میراث را برای ما گذاشتند از این راهپیمایی بزرگ میلیونی شاد و خرسند کند. 
حاج‌علی‌اکبری با اشاره به شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) نیز گفت: مردمی‌سازی اقتصادی کشور راه نجات اقتصاد و اعتلای کشور است و دولت باید مداخله خود را در این باره به حداقل برساند. سپردن کار به مردم و مردمی‌سازی اقتصاد کشور از نگاه رهبر حکیم راهکار اصلی است و دولت باید دست و پای خود را و مداخله‌اش را هر چقدر می‌تواند در امور اقتصادی کوتاه کند. 
امام جمعه موقت تهران در پایان به مساله حجاب اشاره کرد و گفت: در این رابطه آخرین دیدگاه امام عالی‌قدرمان را دریافت کردیم و مسؤولان هم اعلام نظر کردند. رئیس‌جمهور هم اعلام موضع کرد و وزارت کشور هم بیانیه داد. برادران و خواهران موضوع زیست عفیفانه و سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه موضوع دست کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است. 
دشمنان برخلاف تلاش برنامه‌ریزی شده‌ای که در این ارتباط داشتند با سد استوار هویت دینی جامعه ایرانی بویژه جامعه دختران و بانوان رو‌به‌رو شدند اما در جماعتی ظهور و بروز مخاطره‌آمیزی پیدا کرد تا جایی که بانوان کم‌حجاب هم اعتراض کردند. مطالبه ما مواجهه با برنامه با این مساله است که همه ابعاد مساله در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با مسائل قانونی به طور سلبی و ایجابی مورد توجه قرار گیرد و ان‌شاءالله این بیماری اجتماعی با همراهی مسؤولان و دعای مردم درمان خواهد شد.

Page Generated in 0/0057 sec