printlogo


کد خبر: 261764تاریخ: 1402/1/29 00:00
«سوپر ماریو» بازهم رکورد زد
گیشه ترسی از دراکولا ندارد

فیلم «برادران سوپرماریو» رکورد بالاترین فروش هفته دوم تاریخ انیمیشن‌ را به نام خود ثبت کرد. به گزارش «وطن امروز»، «فیلم برادران سوپرماریو» با فروش 87 میلیون دلاری در دومین آخر هفته اکران خود، رقبای گیشه خود را با سرعت جا گذاشت.
این اقتباس از بازی ویدئویی تاکنون در آمریکای شمالی 347.8 میلیون دلار و در سطح جهان 678 میلیون دلار فروش داشته است.
«ماریو» با وجود اینکه چند فیلم جدید وارد رقابت اکران شدند، قوی ماند و نتایج متفاوتی کسب کرد. در یک پایان غافلگیرکننده، کمدی ترسناک یونیورسال به نام «رنفیلد» که نیکلاس کیج را در نقش دراکولا و نیکلاس هولت را به ‌عنوان سرسپردگان سرکش خود می‌بیند، به شکلی ناامیدکننده با 7.7 میلیون دلار فروش از اکران در ۳۳۷۵ سالن سینما در جایگاه چهارم قرار گرفت.
با نزدیک شدن به آخر هفته، به نظر می‌رسید فیلم جایگاه شماره 2 را خواهد گرفت. در عوض، «رنفیلد» پشت سر فیلم هیجان‌انگیز اهریمنی به نام «جن‌گیر پاپ» قرار گرفت؛ فیلمی که با 9.1 میلیون دلار کمی کمتر از حد انتظار بود.
شروع برای «رنفیلد» ضعیف است، زیرا ساخت این فیلم 65 میلیون دلار هزینه داشت. این فیلم باید امیدوار به خروج از فروش ضعیف گیشه باشد. سینمااسکور به شروع فروش این فیلم نمره «-B» داده که خبر خوبی برای «رنفیلد» نخواهد بود.
در مقام مقایسه، «جن‌گیر پاپ» با فروش 18 میلیون دلاری راه آسان‌تری برای جبران هزینه‌های خود دارد. نقدها درباره «جن‌گیر پاپ» نیز رضایتبخش نبود (در روتن تومیتوز 47 درصد است).
در این فیلم «راسل کرو» نقش اصلی فیلم «جن‌گیر پاپ» را ایفا می‌کند. این فیلم ملهم از رئیس جن‌گیرهای واتیکان است و داستان پسری نوجوان است که روحش تسخیر شده و این جن‌گیر طی کار برای رهایی این نوجوان، یک راز چندصد ساله واتیکان را فاش می‌کند. موضوع فیلم، انتقاد شدید مقامات ارشد واتیکان را به همراه داشته است.

Page Generated in 0/0046 sec