printlogo


کد خبر: 262061تاریخ: 1402/2/7 00:00
پیرمرد پرحاشیه

خبر کوتاه بود و جانکاه؛ «بنا بر تحقیقات صورت‌گرفته، جو بایدن، رئیس‌جمهور 81 ساله آمریکا (بچه‌محل‌هایش ابرقدرت صدایش می‌کنند)، برای فرار از انتقادها علیه دولتش و شرمساری کمتر بابت سوتی‌هایش، کم‌ترین تماس با رسانه‌ها را در میان سایر رؤسای جمهور آمریکا داشته و کلا فوبیای خبرنگار دارد.
البته الان که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم خبر همچین هم کوتاه نبود، ولی قطعاً جانکاه بود. شما فرض کنید بعد از عمری سگ‌دو زدن بالاخره سر پیری، شانستان زده و رئیس‌جمهور یک مملکتی شدید، بعد حالا که وقت لذت بردن از این موقعیت است، به‌خاطر نارسایی عقلی نتوانید یک مصاحبه خشک و خالی بدون سوتی داشته باشد.
از آن‌جایی که برای ابرقدرت افت دارد رئیس‌جمهورش درگیر اینجور حواشی شود، پیشنهاداتی ارائه می‌کنیم تا حداقل نوه‌های این پیرمرد رنجور چِت‌زده، پیش رفقایشان کمتر خجالت بکشند و به‌خاطر سرخوردگی روحی و شخصیتی، آینده‌شان نابود نشود.
1. اول از همه همیشه سه‌چهار تا آدم بیکار، در چهار جهت بایدن تعبیه کنید تا هروقت توهم زد و خواست با یک شخصیت خیالی دست بدهد یا احوال‌پرسی کند، سریع یکی از همین آدم‌ها دستش را دراز کند که یعنی مثلاً می‌خواسته با او دست بدهد. توهم زدن‌های بایدن که دیگر چیز غیرقابل پیش‌بینی نیست که هربار اینطوری غافلگیر می‌شوید.
2. کنفرانس‌های خبری بایدن را در نزدیکی فاضلاب یا کارخانه تولید کود برگزار کنید تا در صورت تولید هرگونه بوی نامطبوع توسط ابرقدرت، آن بو قابل تشخیص نباشد. حتماً یک دستگاه پیکور یا فرز یا از این ‌قبیل ابزارآلات صدادار هم در همان نزدیکی داشته باشید؛ دیگر خود دانید.
3. برای سوار شدن بایدن به هواپیما از پله برقی استفاده کنید؛ این را هم ما باید می‌گفتیم؟ وقتی می‌بینید پیرمرد از هر پله‌ای که بالا می‌رود، مثل قاطری که از کوه بالا می‌رود، سُر می‌خورد، بدبخت را سوار پله برقی کنید که اینقدر فشار به او وارد نشود. یا حداقل اگر اصرار دارید که از پله معمولی استفاده کنید، چهار نفر را مأمور کنید که او را با تخت‌روان ببرند بالای پله‌ها؛ اگر یک شلاق هم بدهید دستش که دیگر قشنگ به گذشته تاریخی خود برمی‌گردید.
4. بگردید یک آدم گیج‌تر از بایدن پیدا کنید که هروقت بایدن سوتی داد این بابا را بیندازید جلو تا یک کار ضایع‌تر از بایدن انجام داده و وی را پوشش دهد. این دیگر آخرین راهی بود که به ذهنمان رسید. خلاصه که یک‌جوری حقوقی را که از کاخ سفید می‌گیرید، حلال کنید؛ اصلاً برای ابرقدرت خوبیت ندارد، باز هرطور صلاح است.

Page Generated in 0/0114 sec