printlogo


کد خبر: 262105تاریخ: 1402/2/9 00:00
اخبار

یزدانی و قاسمپور مصدوم شدند
۲ ملی‌پوش کشتی آزاد ایران به دلیل مصدومیت، باید مراحل درمان خود را پیگیری کنند. به گزارش ایسنا، کامران قاسمپور که پیش از آغاز اردوی تیم‌ ملی در تمرینات دچار آسیب‌دیدگی شده بود، به دلیل کشیدگی کشاله ران از تمرینات پرفشار کادر فنی منع شد اما پس از اردو در تمریناتی که در جویبار دنبال می‌کرد بار دیگر دچار تشدید مصدومیت شد. با توجه به اهمیت حضور کامران قاسمپور در رقابت‌های جهانی بلگراد، کادر فنی تیم‌ ملی تصمیم گرفت وی را برای جلوگیری از آسیب جدی به مسابقات رنکینگ قرقیزستان اعزام نکند. وی در حال حاضر فیزیوتراپی را در تهران پیگیری می‌کند. قرار است کادر فنی تیم‌ ملی پس از پایان جام تختی درباره وضعیت قاسمپور و اینکه در چه رویدادی به میدان برود تصمیم‌گیری کند. البته مشکل مصدومیت قاسمپور جدی نیست و کادر فنی بابت حضور پرقدرت او در رقابت‌های جهانی نگرانی ندارد. همچنین امیرمحمد یزدانی دیگر ملی‌پوش کشتی آزاد ایران نیز دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف شده و او نیز از تمرینات پرفشار از سوی کادر فنی تیم‌ ملی منع شده است. یزدانی در جام دانکلوف در مبارزه برابر رمضان رمضان‌اف بلغار که با شکست ۷ بر ۶ او همراه بود از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شده و مراحل درمان خود را پیگیری می‌کند.
***
پرسپولیس در آستانه جذب بهترین بازیکن آسیا
بهترین بازیکن آسیا از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده است. عبدالکریم حسن بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ رسما مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته تا ضعف این تیم در پست دفاع چپ را برطرف کند. این مدافع اهل قطر به احتمال فراوان به این پیشنهاد پاسخ مثبت می‌دهد. گویا کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ملی قطر هم به عبدالکریم حسن بابت حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است تا این بازیکن شاگرد یحیی گل‌محمدی شود.
***
رئال‌مادرید با زیدان وارد مذاکره شد
باشگاه رئال‌مادرید قصد دارد برای جایگزینی کارلو آنچلوتی باز هم با زیدان وارد مذاکره شود تا این مربی سرشناس فرانسوی برای سومین‌بار هدایت رئال را بر عهده گیرد. به گزارش فوت مرکاتو، زین‌الدین زیدان بعد از جدایی از رئال‌مادرید هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است. با آنکه در مدت جدایی زیدان از رئال‌مادرید پیشنهادهای خوبی به او ارائه شده اما او به هیچ پیشنهادی پاسخ مثبت نداده است. باشگاه رئال‌مادرید دوباره خواستار انتخاب زیدان به عنوان سرمربی خود است و در صورت پایان همکاری با کارلو آنچلوتی احتمالا این زیدان خواهد بود که دوباره هدایت تیم مادریدی را بر عهده خواهد گرفت. باشگاه رئال‌مادرید با زیدان گفت‌وگوهای خود را آغاز کرده است. زیدان در صورت بر عهده گرفتن هدایت رئال، مامور راضی کردن و جذب‌ کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود که مدت‌هاست بحث حضورش در رئال با جدیت مطرح است. رئال‌مادرید در فصل جاری لالیگا شانس بسیار کمی برای قهرمانی دارد اما به فینال جام حذفی اسپانیا و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است. ماندن آنچلوتی در رئال بستگی به کسب جام دارد و در صورتی که او نتواند با تیم جام کسب کند، بسیار بعید است بماند.
***
رئیس اسبق فدراسیون زورخانه‌ای درگذشت
رئیس اسبق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان به علت سرطان ریه درگذشت. علیرضا صفارزاده، رئیس اسبق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و از جانبازان جنگ تحمیلی که ۲ هفته به دلیل عوارض ناشی از سرطان ریه در کما به سر می‌برد، سرانجام جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. سردار صفارزاده از جانبازان ۸ سال جنگ تحمیلی بود که به علت عوارض ناشی از بمباران شیمیایی به سرطان ریه مبتلا شده بود. وی سال ۱۳۸۵ ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای ایران را بر‌عهده داشت و به عنوان مشاور این فدراسیون نیز فعالیت داشت.
***
رونالدو پایان فصل به مادرید می‌رود
بازیکن پرتغالی النصر عربستان در تابستان از این تیم جدا می‌شود و به رئال‌مادرید بازمی‌گردد تا سفیر این باشگاه شود.
کریستیانو رونالدو بعد از سال‌ها حضور و درخشش در فوتبال اروپا بویژه رئال‌مادرید و منچستریونایتد تصمیم گرفت راهی لیگ عربستان شود. رونالدو با پوشیدن پیراهن النصر به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان در ۳۸ سالگی تبدیل شد.
سایت عربی کوره به نقل از روزنامه Forbes نوشت: رونالدو تابستان از النصر جدا می‌شود. او از وضعیت خود در تیم عربستانی راضی نیست به طوری که نتوانسته خود را با فرهنگ زندگی در این کشور سازگار کند و زبان هم مشکل اصلی او است. این رسانه در ادامه نوشت فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید به رونالدو قول داده او را سفیر باشگاه خواهد کرد و به همین خاطر رونالدو با جدایی از النصر به رئال‌مادرید بازخواهد گشت. رونالدو در النصر روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند، چرا که تیم او صدرنشینی لیگ عربستان را از دست داد و در جام حذفی هم از صعود به فینال باز ماند.

Page Generated in 0/0054 sec