printlogo


کد خبر: 262196تاریخ: 1402/2/11 00:00
در راستای خدمات‌رسانی و توانمند‌سازی مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده انجام می‌شود
حمایت مشتر باغ کتاب و ساترا از محتوای کود و نوجوان

نشست هم‌اندیشی مدیران باغ کتاب تهران، مدیران معاونت امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، برخی نهادهای متولی هم‌افزایی رسانه‌ای و رسانه‌های برتر در حوزه ارتقای سواد رسانه‌ای مخاطبان با هدف افزایش همکاری‌های فرهنگی دیروز در محل باغ کتاب تهران برگزار شد.
ظرفیت‌های فیزیکی و معنوی باغ کتاب در راستای خدمات‌رسانی و توانمند‌سازی مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده و همچنین امکانات باغ کتاب برای میزبانی از دانش‌آموزان از مسائل مطرح شده در این نشست بود.
میزبانی از سکوهای تولید و نشر محتوای کودک و خانواده و همچنین ایجاد زیرساخت جهت برگزاری نشست‌های مربوط به این قشر از مباحثی بود که در این نشست مطرح شد. حمایت از طراحی و برگزاری پویش‌های فرهنگی و محتوایی توسط سکوهای دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با همکاری سازمان صدا و سیما، برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی سریال‌های نمایش خانگی، هماهنگی با برخی سکوها برای اکران‌ خصوصی فیلم‌های سینمایی برای مدیران فرهنگی و خبرنگاران و اهالی رسانه و همکاری برای ارتقای سواد رسانه و فضای مجازی دانش‌آموزان بازدید‌کننده از باغ کتاب از اهم مسائلی بود که از سوی معاونت امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا مطرح شد.
 

Page Generated in 0/0058 sec