printlogo


کد خبر: 262240تاریخ: 1402/2/12 00:00
مدیر کمیته اداری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد
اعلام مبلغ یارانه خرید کتاب برای اهالی علم

مدیر کمیته اداری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ستاد برگزاری این دوره از نمایشگاه به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیات علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌کند.
محمد خلج با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیات علمی گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۳۶۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۴۰ هزار تومان هم سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیات علمی و ۳۵۰ هزار تومان نیز بر عهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. مدیر کمیته اداری و مالی در ادامه افزود: یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) صرفا در بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.
محمد خلج در پایان گفت: اعضای هیات علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور، می‌توانند ۳ روز قبل از آغاز سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از هفدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) به نشانی اینترنتی
 ketab.ir مراجعه کنند.

Page Generated in 0/0059 sec