printlogo


کد خبر: 262247تاریخ: 1402/2/12 00:00
اخبار

حمله سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به اشرف حکیمی
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پس از شکست تیمش برابر لوریان به انتقاد از اشرف حکیمی پرداخت و اخراج او را بسیار احمقانه دانست. به گزارش اکیپ، پاری‌سن‌ژرمن در ادامه هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی خود از لوریان پذیرایی کرد. صدرنشینان لیگ یک فرانسه در این بازی خانگی با نتیجه عجیب سه بر یک شکست خوردند تا نتیجه ناامیدکننده دیگری را با گالتیه کسب کنند. در دقیقه ۲۰ این بازی اشرف حکیمی، مدافع پاری‌سن‌ژرمن با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.
او در ۲۰ دقیقه 2 کارت زرد دریافت کرد تا تیمش در شرایط سختی قرار بگیرد و در نهایت بازنده بازی شود. گالتیه در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از اشرف حکیمی پرداخت و گفت دلیلی نداشت که این‌گونه آشفته شود: «به نظرم کارت زرد دوم و اخراجش بسیار احمقانه بود. در طول هفته هیچ نشانه‌ای که دلالت بر عصبانیت او کند، ندیدم». پاری‌سن‌ژرمن با وجود شکست برابر لوریان با ۷۵ امتیاز و اختلاف 8 ‌امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، المپیک مارسی، در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند که در صورت پیروزی مارسی این اختلاف به 5 امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد.
***
میزبانی تبریز در فینال جام حذفی رسماً منتفی شد
رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: سازمان لیگ قرار بود برای برگزاری فینال جام حذفی در تبریز به ما نامه بزند اما قبل از آن موضوع را رسانه‌ای کردند. جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با مهر تاکید کرد: از اول هم قرار نبود ما میزبان فینال جام حذفی باشیم که حالا بخواهد منتفی بشود. ششگلانی افزود: بله! تبریز یکی از گزینه‌های میزبانی فینال جام حذفی بود. 2 روز پیش از سازمان لیگ با ما برای این موضوع تماس گرفته شد. ما هم گفتیم به صورت کتبی این درخواست را ارائه بدهند اما قبل از آنکه مکاتبه کنند، خبر را رسانه‌ای کردند. در صورتی که نه نامه‌ای آمد و نه ما جوابی دادیم. رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در هر صورت حتی اگر درخواست هم می‌آمد، نمی‌توانستیم در تبریز میزبان باشیم، چراکه باشگاه تراکتور به‌ دنبال گرفتن مجوز حرفه‌ای است. نمایندگان کمیته حرفه‌ای‌سازی قرار است بازدیدی از ورزشگاه یادگار داشته باشند. این ورزشگاه نزدیک به ۶۰ ایراد دارد که باید تا زمان مقرر برطرف شود. تعمیراتی هم باید صورت بگیرد و در نهایت نظر بر این شد که فینال جام حذفی جای دیگری برگزار شود. ششگلانی در پاسخ به این سوال که تعمیرات ورزشگاه یادگار از چه زمانی شروع می‌شود؟ گفت: نمی‌دانم. قرار شد اداره ورزش و جوانان با باشگاه تراکتور هماهنگ شود. بعد از بی‌نتیجه ماندن پیگیری‌های سازمان لیگ برای برگزاری فینال جام حذفی در 2 شهر کرمان و تبریز به نظر می‌رسد گزینه سوم ورزشگاه آزادی تهران باشد.
***
همسر دنی آلوز را از خانه بیرون کردند
همسر سابق دنی آلوز که مدیر برنامه‌های او نیز محسوب می‌شود، جوانا سانز، همسر فعلی او را از خانه بیرون کرد.
40 روز پیش جوانا سانز عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که محتوای آن همه را شوکه کرد. در این عکس دست‌نوشته سانز دیده می‌شود که بعد از پشت سر گذاشتن ماه‌هایی وحشتناک به صورت رسمی از پایان زندگی مشترک خود با این ستاره برزیلی خبر داد که به اتهام تجاوز زندانی شده است؛ اتفاقی که آلوز را شوکه کرد، تا جایی که ادعا شد دست به اعتصاب غذا نیز‌ زده است. در هر صورت جوانا سانز کمی پس از اطلاع‌رسانی درباره قطعی بودن جدایی‌اش از ستاره برزیلی از خانه مشترک‌شان نقل‌مکان کرد و حالا طبق ادعای برنامه تلویزیونی فیستا از تله سینکو، او در واقع از خانه بیرون شده و به میل خودش نرفته است.
دینورا سانتانا، همسر سابق دنی آلوز، از سانز خواسته بود اسنادی را امضا کند که بر اساس آن او با دریافت مبلغی تعهد می‌داد درباره اسرار زندگی خودش و آلوز در آینده حرفی نزند ولی سانز با این موضوع مخالفت می‌کند. دینورا برای سانز شرط گذاشته بود که با امضای این اسناد به منظور رازداری، او می‌تواند در همان خانه بماند اما با مخالفت مواجه شد. به این ترتیب سانز با اصرار دینورا، فورا مجبور به ترک خانه شده است.
***
چرا روسیه در تورنمنت کافا شرکت نمی‌کند؟
مربی تیم‌ملی فوتبال روسیه دلیل عدم پذیرفتن دعوت حضور در نخستین تورنمنت بزرگسالان اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی (کافا) را تشریح کرد. به گزارش شبکه تلویزیونی MATCH TV  روسیه، ویکتور اونوپکو، مربی تیم‌ ملی فوتبال روسیه گفت: می‌دانید که زمان این مسابقات برای ما خیلی مناسب نیست. زمین تورنمنت هم می‌تواند به مصدومیت بازیکنان منجر شود. پس از بازی دوستانه با تیم‌ ملی تاجیکستان در ماه نوامبر، سه بازیکن روسیه دچار مصدومیت جزئی شدند اکنون فدراسیون فوتبال روسیه به دنبال رقبای جدیدی است. این تصمیم درستی است.
پیش از این، ماکسیم میتروفانوف، دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه گفته بود تیم‌ملی به دلیل «بار سنگین روی بازیکنان» در مسابقات CAFA شرکت نخواهد کرد. مسابقات قهرمانی CAFA از 10 تا 20 ژوئن در بیشکک و تاشکند برگزار می‌شود. تیم‌های ملی ایران، افغانستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و عمان در این مسابقات حضور دارند.

Page Generated in 0/0063 sec