printlogo


کد خبر: 262605تاریخ: 1402/2/21 00:00
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد
راه‌اندازی «مرکز پاسخگویی صندوق اعتباری هنر»

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته صندوق در هفته‌های گذشته، از راه‌اندازی مرکز پاسخگویی این مجموعه برای راهنمایی و پاسخ به اعضا خبر داد. سیدمجید پوراحمدی با تشریح برخی اقدامات انجام گرفته این مجموعه طی سال ۱۴۰۱ تأکید کرد: با توجه به گسترش دامنه فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر و رشد تعداد اعضای تحت پوشش، تسریع و تسهیل ارتباط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با صندوق بیش از پیش احساس می‌شود. بر این اساس مرکز پاسخگویی و ارتباط صندوق هنر پل ارتباطی را ایجاد کرده تا فعالان حوزه فرهنگ و هنر بتوانند با برقراری ارتباط با این مرکز، درخواست‌ها و شکایات خود را مطرح کنند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع ابهام مخاطبان در سریع‌ترین زمان ممکن و کاهش مراجعات حضوری و ترددهای غیرضروری را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مرکز پاسخگویی و ارتباطات این صندوق برشمرد و اظهار کرد: در همین راستا سامانه پاسخگوی تلفنی، سامانه پیامکی و صفحات شبکه‌های اجتماعی در صندوق هنر این وظیفه را بر عهده دارند تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور بتوانند براحتی و بدون هیچگونه واسطه‌ای، پیشنهادات، انتقادات، سوالات و مشکلات خود را از طریق این مجاری ارتباطی به کارشناسان صندوق انتقال داده و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
* پاسخگویی به بیش از ۸۲ هزار تماس تلفنی هنرمندان
مدیرعامل صندوق اعتباری از پاسخگویی به بیش از ۸۲ هزار تماس تلفنی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت خبر داد و گفت: پردیالوگ‌ترین ماه سال نیز با ۹ هزار و ۹۵۷ تماس شهریور ۱۴۰۱ مصادف با ایام ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر بوده است.
وی ادامه داد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در رسته‌های سینمایی، تجسمی، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، خادمان فرهنگ و هنر، قرآن و عترت، بیشترین تماس تلفنی را با مرکز پاسخگویی و پشتیبانی صندوق اعتباری داشتند. به گفته پوراحمدی، بر اساس آمار مهم‌ترین دلایل تماس پرتکرار با این مرکز به ترتیب سوالات مرتبط به حوزه‌های «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تأمین اجتماعی» بوده است.
* راه‌اندازی سامانه پیامکی صندوق
رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه صندوق هنر برای تسریع و بهبود خدمات‌رسانی به اعضای خود در مرکز تماس، تمهیداتی را به کار گرفته است، از راه‌اندازی سامانه پیامکی صندوق در راستای توسعه خدمات بهینه آن در سال ۱۴۰۱ خبر داد. بر این اساس در سال ۱۴۰۱ بیش از هزار و ۱۸۸ پیامک از سوی اعضا به این سامانه ارسال شده و تمام پرسش‌های ارسالی پاسخ داده شده است.

Page Generated in 0/0055 sec