printlogo


کد خبر: 262629تاریخ: 1402/2/21 00:00
تأکید فرمانده فراجا بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با اراذل و اوباشی که خود را به رخ مردم می‌کشند
خط ونشان برای قداره‌کشان

گروه اجتماعی: در حالی که پلیس برای آسایش و آرامش مردم در مقابله با قانون‌شکنان، اشرار، سارقان و اراذل و اوباش لحظه‌ای معطل نمی‌کند اما فرمانده فراجا همچنان تاکید دارد پلیس باید در این زمینه بیش از پیش با افرادی که باعث سلب آسایش مردم هستند، برخورد قاطعانه کند. وی از نیروهای انتظامی خواست برخورد قاطعانه با اشرار، سارقان و اراذل و اوباشی که خود را به رخ مردم می‌کشند، به عنوان یک مطالبه مردمی، جزو اولویت‌های اول خود قرار دهند.
سردار احمدرضا رادان در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه،با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران گفت: همان‌گونه که خاکریزها را در 8 سال دفاع ‌مقدس و در دنیای واقعی فتح کردیم، این بار هم به یاری خداوند خاکریزهای فضای مجازی را فتح می‌کنیم و دشمنان را بار دیگر ناکام می‌گذاریم. 
وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان گفت: در این جنگ ترکیبی دشمنان از تمام روش‌های جنگ نرم، نیمه‌سخت و سخت استفاده کرده و در فضای واقعی و مجازی علیه کشور فعالیت دارند. رادان گفت: منافقینی که در عملیات مرصاد در اوج جوانی در عملیات احمقانه خود علیه کشور ما سیلی سختی از مردم ایران خوردند، حالا به پیرمردها و پیرزنانی تبدیل شده‌اند که پشت سیستم‌ها قرار گرفته و جنگی را در فضای مجازی علیه ما به راه انداخته‌اند. وی افزود: این افراد همان‌طور که در دنیای واقعی از مردم ایران شکست خوردند، این بار هم طعم شکست را در دنیای مجازی می‌چشند. وی به ائتلاف اخیر 4 ورشکسته سیاسی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: این 4 نفر طوری خبر ائتلاف خود را منعکس کردند که انگار فردا قرار است با این ائتلاف انقلاب شود اما ظرف یک هفته نشده به جان هم افتادند و با فحش‌کاری از هم جدا شدند. وی افزود: این افراد آنقدر حماقت دارند که فضای مجازی را با واقعی اشتباه گرفته و خودشان تحت تاثیر تبلیغات دروغینی که در فضای مجازی به راه انداختند، قرار گرفته‌اند. رادان با بیان اینکه میدان جنگ امروز در فضای مجازی است، گفت: در این جنگ بیش از شور به شعور نیاز داریم و همه باید برای آگاهی‌بخشی و تبیین حقایق به جوانان در این فضا پای کار بیایند. فرمانده فراجا گفت: به یاری خداوند همان‌طور که خاکریزها را در 8 سال دفاع‌مقدس از دشمن پس گرفتیم، خاکریزهای فضای مجازی را هم فتح می‌کنیم و اسرائیل که سردمدار این جریان است، آینده طولانی نخواهد داشت. رادان در ادامه با اشاره به جانفشانی نیروهای پلیس برای تامین امنیت گفت: تنها در 4 روز گذشته نیروی انتظامی کشور 5 شهید در راه تامین امنیت مردم داده و با افتخار این مسیر را ادامه می‌دهیم. وی به ترور کور یکی از افسران پلیس اشاره کرد و افزود: دشمنان آنقدر از پلیس عقده دارند که در کنار ترور این افسر پلیس، همسر او را نیز شهید کردند و این نشان از اوج عقده دشمنان از پلیس دارد و اوج افتخار برای نیروهای پلیس است. رادان در ادامه از کرمانشاه به عنوان نقطه آغاز و پایان دفاع‌مقدس یاد کرد و افزود: در این استان بود که با رشادت مردمانش مهر پایانی بر 8 ساله جنگ تحمیلی‌ زده شد. وی افزود: دشمن با نقشه احمقانه خود پا به مرصاد گذاشت و در همین کمینگاه اسیر شد و با شکست مفتضحانه پرونده 8 ساله جنگ بسته شد. رادان از سردار حاجیان، فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه خواست از تجربیات فرماندهان گذشته در این استان استفاده کرده و با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی برای تامین هر چه بهتر امنیت در این استان تلاش کند.
* برخورد قاطع با اشرار
فرمانده فراجا گفت:‌ عصبانیت دشمنان و اقدامات سراسیمه آنها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهد راه خود را درست پیموده‌ایم. سردار احمدرضا رادان مردم کشور را شایسته بهترین تکریم‌ها و خدمات دانست و گفت: خادمان مردم در مجموعه فراجا هم‌قسم شده‌اند تا آسایش خود را فدای امنیت و آرامش آنها کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. نمونه این ادعا شهادت بهترین و خدوم‌ترین همکاران‌مان در استان‌های مختلف کشور در راه آسایش مردم و امنیت جامعه بوده است. سردار رادان افزود: از فرمانده جدید انتظامی کرمانشاه انتظار داریم برخورد قاطعانه با اشرار و سارقان را به عنوان یک مطالبه مردمی جزو اولویت‌های اول خود قرار دهد و در کنار این موضوع از تجربیات گرانبهای پیشکسوتان نیز استفاده کند. استفاده از مدیران باتجربه و کارآزموده در مناصب مختلف، هماهنگی و تعامل با اعضای شورای تامین و استفاده از ظرفیت بسیج و مرزبانی از دیگر نکاتی است که انتظار می‌رود سردار حاجیان آنها را دنبال کند.
* هزینه تخلف برای «قانون‌شکنان» باید بالا برود
فرمانده فراجا با تاکید بر لزوم مقابله قاطع و موثر با قانون‌شکنان گفت: برای مقابله موثر، باید هزینه تخلف برای قانون‌شکنان افزایش یابد. سردار احمدرضا رادان دیروز در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم کاهش تلفات جاده‌ای گفت: بسیار دردآور است که تعداد بالایی از هموطنان جان خود را در سوانح جاده‌ای از دست می‌دهند و این موضوع در کنار خسارت جانی و مالی، آسیب‌هایی اجتماعی بسیاری را هم به دنبال بی‌سرپرست شدن خانواده‌ها به همراه دارد. وی با اشاره به دغدغه رئیس‌جمهور در این زمینه گفت: خواسته رئیس‌جمهور این است که با همکاری همه دستگاه‌ها طی یک برنامه بتوانیم کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای را هدفگذاری کنیم. 
سردار رادان به سهم مردم در کاهش تلفات جاده‌ای اشاره کرد و افزود: قطعا در بحث تصادفات سهم قابل توجهی متوجه خود مردم و رانندگان است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث پیشگیری کنند. وی گفت: هزینه تخلف برای قانون‌شکنان در هر زمینه‌ای باید بالا رود تا کسی نتواند براحتی قانون را زیر پا گذاشته و خواسته خود را به اکثریت تحمیل کند. وی افزود: در حوزه کاهش تصادفات سهم دستگاه‌های مختلف مشخص شده و پلیس راهور هم سهم 12 درصدی دارد و در تلاشیم سهم خود را در این زمینه بخوبی محقق کنیم. رادان گفت: اگر در بررسی یک سانحه به این نتیجه برسیم که عدم ایمنی یا کمبود ایمنی خودرو حادثه‌آفرین شده، سهم خودروسازان هم مشخص شده و باید خسارت پرداخت کنند.
* هر «رذل و اوباشی» که خود را به رخ مردم بکشد، رخش را می‌شکنیم
فرمانده فراجا برخورد با اراذل و اوباش را یکی از اولویت‌های مهم پلیس عنوان و تاکید کرد: هر رذل و اوباشی که بخواهد خود را به رخ مردم بکشد، به حکم قانون رخش شکسته شده و بشدت با او برخورد می‌شود و استثنایی در هیچ جای کشور ندارد. سردار رادان گفت: در زمینه کنترل و مقابله با قاچاق، دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی نقش دارند و تمام تلاش ما این است امسال چه در حوزه خشکی و چه در حوزه دریا سال خوبی برای قاچاقچیان نباشد.

Page Generated in 0/0055 sec