printlogo


کد خبر: 262741تاریخ: 1402/2/24 00:00
نقره جام‌جهانی تیر‌اندازی برای هانیه رستمیان
تیرهایی بر قلب هدف

هانیه رستمیان در جریان جام‌جهانی تیراندازی باکو موفق به کسب مدال نقره تپانچه 25 متر بانوان شد. در حالی که چند روز از برگزاری مسابقات تیراندازی جام‌جهانی در باکو می‌گذرد و سهم ایران فقط کسب یک مدال طلا توسط سجاد پورحسینی در تپانچه بادی 10 متر بود،  دیروز نوبت به هانیه رستمیان، پدیده تیراندازی ایران رسید که دومین مدال را از آن خود کند. در مرحله مقدماتی رشته تپانچه ۲۵ متر بانوان، هانیه رستمیان با کسب امتیاز ۵۸۳ در جایگاه هفتم ایستاد و فینالیست شد.
دختر ملی‌پوش تیراندازی که نخستین سهمیه المپیک ایران در پاریس 2024 را کسب کرده، در فینال جام‌جهانی عملکرد متفاوتی را از خود نشان داد و توانست در جایگاه دوم بعد از نماینده کشور چین قرار بگیرد. تیرانداز آلمانی هم سوم شد. این مدال نقره، نخستین مدال جهانی تپانچه بانوان ایران است که توسط هانیه رستمیان، دختر المپیکی ایران به دست آمد.
* رستمیان: از کسب مدال در فینال قهرمانی جهان هیجان زده‌ام
بانوی المپیکی تیم‌ملی تیراندازی گفت: فینال‌های زیادی را تجربه کرده‌ام اما این بار علاوه بر فینالیست شدن، مدال گرفتم. هانیه رستمیان پس از کسب مدال نقره تپانچه ۲۵ متر در مسابقات تیراندازی جام‌جهانی ۲۰۲۳ باکو گفت:  از این مدال خوشحال و هیجان‌زده‌ام. آخرین مدالم به سال ۲۰۱۹ بازمی‌گشت. من فینال‌های زیادی را تجربه کرده‌ام اما این بار علاوه بر فینالیست شدن، مدال گرفتم که به خاطر آن بسیار خوشحالم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا اینکه ۳ ثانیه برای شلیک کردن فرصت هست شما را عصبی نمی‌کند؟
بیان کرد: باید بگویم این کار سختی است اما در این رشته این نوع شلیک، شیوه مورد علاقه من است و برای من سخت نیست.

Page Generated in 0/0049 sec