printlogo


کد خبر: 262750تاریخ: 1402/2/25 00:00
گلعلی بابایی در گفت‌وگو با «وطن امروز» مطرح کرد
لزوم افزایش تولیدات آثار کود و نوجوان

گلعلی بابایی، نویسنده و چهره‌ شناخته شده ادبیات دفاع‌مقدس در گفت‌وگو با «وطن امروز» با اشاره به بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب بیان کرد: تشریف‌فرمایی حضرت آقا به نمایشگاه کتاب، مثل کارهای پسندیده دیگر ایشان درباره فرهنگ و ادبیات از اهمیت بالایی برخوردار است. 
یکی از نکات بازدید حضرت آقا اشاره ایشان به حوزه کودک و نوجوان بود و اینکه کم‌کاری‌هایی در این حوزه تاکنون شده و باید تولیدات در این زمینه افزایش یابد. معتقدم می‌توان از دل کارهای دفاع مقدسی که خود ما هم در انتشارات ۲۷ بعثت در حال انجام آن هستیم، قصه‌هایی هم برای کودکان و نوجوانان تولید کرد. 
وی افزود: قدردانی مجدد از آقای سرهنگی نویسنده قدیمی و توانمند این حوزه را باید به فال نیک گرفت. این موضوع نشان از قدرشناسی رهبر معظم انقلاب دارد. اهمیت کتاب با توجه به حضور قوی فضای مجازی مساله‌ای بسیار مهم بوده که رهبر انقلاب هم نکاتی در این رابطه فرمودند. نمی‌توان گفت فضای مجازی تاثیری بر کتابخوانی نداشته و ایشان هم درباره این مساله تاکید داشتند. نویسندگان و ناشران با توجه به فرمایشات مهم رهبر انقلاب باید در تولیدات تنوع ایجاد کنند؛ نکته مهمی که در جذب مخاطب کتاب بسیار اثرگذار است. 

Page Generated in 0/0079 sec