printlogo


کد خبر: 263065تاریخ: 1402/3/3 00:00
اخبار

غایب بزرگ استقلال در دیدار با نساجی
مدافع خارجی استقلال در دیدار این تیم در نیمه‌نهایی جام حذفی برابر نساجی غایب خواهد بود. به گزارش ایسنا، کوین یامگا که قرار بود بامداد دوشنبه وارد ایران شود تا در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند، ظاهرا به ایران نیامده است. یامگا هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد تا در تمرینات استقلال شرکت کند و به طور قطع در دیدار مقابل نساجی در نیمه‌نهایی غایب خواهد بود. در صورت صعود استقلال به فینال جام حذفی یامگا می‌تواند برای این تیم به میدان برود.
***
غول کوبایی به‌ دنبال پنجمین طلای المپیک در ۴۲ سالگی!
پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ رقابت‌های المپیک در بخش مردان قصد دارد برای پنجمین مرتبه‌ متوالی به مدال طلای المپیک برسد تا این افتخار را به تنهایی از آن خود کند. «میخایین لوپز» اسطوره سنگین‌وزن کشتی فرنگی جهان از کوبا با کسب ۴ مدال طلای المپیک، عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر مردان تاریخ در این رویداد بزرگ را یدک می‌کشد. لوپز در المپیک‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰، 4 مرتبه‌ متوالی به مدال طلای رقابت‌های سنگین‌وزن کشتی فرنگی دست یافت تا بالاتر از «الکساندر کارلین» افسانه‌ای که ۳ طلا و یک نقره المپیک را در کارنامه دارد، قرار گیرد. در شرایطی که پس از کسب مدال طلای المپیک توکیو، بسیاری بر این باور بودند غول سنگین‌وزن کوبایی دیگر قید حضور در رقابت‌های المپیک‌ را بزند، وی قصد دارد در ۴۲ سالگی برای پنجمین مرتبه بر سکوی نخست المپیک قرار گیرد تا پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ادوار المپیک در بخش مردان و زنان شود. لوپز در این‌باره گفت: می‌خواهم با کسب پنجمین مدال طلای المپیک عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ در رقابت‌های المپیک را از آن خود کنم. در حال حاضر «کائوری ایچو» کشتی‌گیر تیم زنان ژاپن نیز با ۴ مدال طلای المپیک در کنار لوپز عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر ادوار المپیک را یدک می‌کشد. ایچو همچنین ۱۰ مدال طلای جهان را در کارنامه دارد.
لوپز علاوه‌ بر کسب ۴ مدال طلای المپیک، ۵ مدال طلای قهرمانی جهان را نیز در ویترین افتخارات خود دارد و در صورت کسب پنجمین طلای المپیک از کائوری ایچو جلو خواهد زد و به تنهایی عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک را از آن خود خواهد کرد.
***
2 رقیب الهلال برای جذب طارمی از نگاه سعودی اسپورت
روزنامه سعودی اسپورت از مارسی و سویا به عنوان 2 رقیب الهلال برای جذب مهدی طارمی خبر داد. به گزارش سعودی اسپورت، باشگاه الهلال برای تقویت خط حمله خود روی مهدی طارمی دست گذاشته است. الهلال برای جذب طارمی قرارداد 3 ساله با حقوق ۹ میلیون یورو در سال را به این بازیکن پیشنهاد داده است. البته الهلال تنها تیمی نیست که خواستار جذب مهاجم ایرانی پورتو شده است. 2 باشگاه سویا و مارسی هم به جذب این بازیکن علاقه دارند و باید دید در نهایت او در پورتو باقی می‌ماند یا اینکه راهی تیم دیگری می‌شود. مهدی طارمی آگوست ۲۰۲۰ با قراردادی ۴ ساله به پورتو پیوست و عملکرد بسیار خوبی در این تیم پرتغالی داشته است. او در دیدار اخیر تیمش 4 گل به ثمر رساند و با ۲۱ گل در صدر جدول بهترین گلزنان فصل جاری لیگ پرتغال قرار دارد.

Page Generated in 0/0060 sec