printlogo


کد خبر: 263100تاریخ: 1402/3/4 00:00
واکنش وزیر ارشاد به شایعه ممنوعیت کاری هنرمندان
به شایعات پایان دهید!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از همه بخش‌ها خواسته شد به شایعه‌سازی رسانه‌ای پایان دهند و اجازه ندهند افرادی با انگیزه‌های مختلف، التهاب ایجاد کنند.
محمد مهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره شایعه اخیر ممنوع‌الفعالیت‌شدن برخی هنرمندان حوزه موسیقی گفت: این موضوع را باید شبکه رسانه‌ای ما بررسی کند که چطور امکان دارد تصمیمی که گرفته نشده، رسانه‌ای ‌شود. وی افزود: این موضوعات مقررات خاصی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و بررسی آن بر اساس ترتیبات روشنی انجام می‌شود و اگر مشکلی باشد، به افراد اعلام می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از فضاسازی رسانه‌ای تصریح کرد: در موضوعات اینچنینی مخفی‌کاری نداریم. دیروز از همه بخش‌ها خواسته شد به شایعه‌سازی رسانه‌ای پایان دهند و اجازه ندهند افرادی با انگیزه‌های مختلف، التهاب ایجاد کنند. 
اسماعیلی افزود: حوزه فرهنگ و هنر و رسانه قواعد روشنی دارد و متولی آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. مثل هر صنف دیگری در این حوزه ممکن است افرادی تخلف کرده باشند که به آن رسیدگی می‌شود و جمع‌بندی آن به فرد اعلام می‌شود. این موضوعات جز شایعه‌سازی رسانه‌ای چیزی نیست و خبرسازی‌ها را از اساس رد می‌کنیم. هنرمندان و اهالی فرهنگ این موارد را از طریق اعلام رسمی وزارتخانه و نهادهای متولی پیگیری کنند. آقای اللهیاری مدیرکل دفتر موسیقی و آقای سالاری معاون هنری وزارتخانه هستند و به مسائل رسیدگی می‌کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عده‌ای گویا ناراحتند از اینکه شرایط خوب است و همه چیز به روال است و در تمام حوزه‌ها بخوبی فعالیت‌ها در جریان است و حالا هم یک عده نان‌شان در ایجاد التهاب است و خواهشمندم هنرمندان مسائل را از طریق مسؤولان ذی‌ربط در وزارت ارشاد پیگیری کنند.

Page Generated in 0/0064 sec