مدیرعامل سکوی «ساند اسنپ» در برنامه «صمیمانه» تاکید کرد: نهادی مانند ساترا میتواند در موارد مختلف برای ما که به نوعی کسبوکارهای نوپا هستیم، کمککننده باشد. دهمین برنامه «صمیمانه» با حضور مهران رنجی، مدیر سکوی «ساند اسنپ» و محمدمهدی مومنیها، مدیرکل توسعه شبکه تنظیمگری اجتماعی ساترا برگزار شد.
رنجی در ابتدای برنامه درباره خصوصیات سکوی «ساند اسنپ» بیان کرد: این سکو بزرگترین پایگاه افکت صوتی و سامانه سفارش هوشمند گویندگی در ایران است؛ در زمینه افکت صوتی نخستین بانک اطلاعاتی در این زمینه هستیم تا جایی که 312 هزار افکت صدا را بهصورت دستهبندی و طبقهبندیشده در اختیار مصرفکنندگانی که بهطور تخصصی به این افکتها نیاز دارند، قرار دادهایم. وی ادامه داد: هماکنون بالغ بر 207 هزار کاربر فعال داریم و از استقبال خوبی در این حوزه برخوردار شدهایم. همچنین در زمینه سفارش گویندگی هم دارای سامانه هوشمندی هستیم که بسیار دقیق در این حوزه فعالیت میکند و بازتابهای بسیار خوبی را از آن دریافت کردهایم.
مدیرعامل سکوی «ساند اسنپ» گفت: در حال حاضر با 120 گوینده حرفهای همکاری داریم که از افزایش آنها استقبال خواهیم کرد. درواقع باید بگویم باعث افتخار ما است بتوانیم با گویندگان حرفهای که با صداوسیما همکاری دارند نیز زمینههای همکاری را فراهم آوریم. وی خاطرنشان کرد: نهادی مانند ساترا میتواند در موارد مختلف برای ما که بهنوعی کسبوکارهای نوپا هستیم، کمککننده باشد؛ کمکهایی مانند بیمه یا تسهیل همکاری با گویندگان حرفهای صداوسیما، طبقهبندی آرشیو صوتی صداوسیما و در اختیار قرار دادن آن برای کاربران و...
وی درباره همکاری گویندگان سازمان صداوسیما و سکوی «ساند اسنپ» و یاری رساندن ساترا در زمینههای مختلف به آن گفت: با همکاری معاونت صدا، امکان همکاری و ارتباط وجود دارد تا بتوان از توانمندیهای این افراد استفاده کرد و اخیرا هم تفاهمنامهای میان معاونت صدای سازمان صداوسیما و سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی به امضا رسید تا با همکاری معاونت صدا به سکوهای دارای مجوز آوا و نوا تسهیلاتی ارائه شود.