printlogo


کد خبر: 263503تاریخ: 1402/3/18 00:00
اخبار

خداحافظی رسمی ساپینتو با استقلال
ریکاردو ساپینتو با انتشار پیامی در فضای مجازی به طور رسمی با استقلال خداحافظی کرد. ساپینتو با انتشار پستی در اینستاگرام به صورت رسمی با استقلال و هوادارانش خداحافظی کرد. وی نوشت: خانواده عزیز استقلال! امروز با استقلال خداحافظی می‌کنم، باشگاهی که به خانه دوم من تبدیل شد. سفر ما با جام تزئین شد که مهم‌ترین آن کسب سوپرجام ایران پس از 75 سال بود. فوتبال تماشایی و نفسگیر و خط حمله فراموش‌ناشدنی ما یک میراث به جا گذاشت؛ میراثی که با وقف کردن و سرسختی متولد شد و امیدوارم تا سالیان سال ادامه یابد. وی ادامه داد: با این حال، من با چالش‌هایی روبه‌رو شدم که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت. با بی‌احترامی حریفان روبه‌رو شدم. سرسختی و تلاشی که در 8 ماه داشتیم بدون اینکه جبرانی داشته باشد و تصمیمات سوال‌برانگیز از داوران و کمیته انضباطی که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
***
بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی ورزش کشور اجرایی شد
بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در راستای به حداقل رساندن مطالبات جامعه ورزش و رفع نگرانی و دغدغه قهرمانان و پیشکسوتان و جامعه بزرگ ورزش کشور و پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور مبنی بر حمایت جامع از اصحاب ورزش کشور و در جهت اجرای برنامه‌ها و اهداف حمایتی و بیمه‌ای و لزوم ارائه خدمات مورد نیاز، همچنین تأکیدات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر به ثمر رساندن پوشش واقعی بیمه مورد نیاز این گروه از جامعه با هدف پوشش همزمان بیمه‌شدگان در بیمه‌های حوادث، عمر، فوت، نقص عضو و تأمین هزینه‌های درمانی آنان، صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در راستای وظایف ذاتی و مطابق اساسنامه خود موفق شد تا خدمات شایسته و بی‌سابقه‌ای را مطابق دستورات وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزش کشور ارائه کند. با اجرای این طرح تمام ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش کشور می‌توانند با حداقل بیمه پرداختی معادل سالانه ۶٠٠ هزار ریال از خدمات معتبر این بیمه شامل بیش از ۶ هزار مرکز درمانی به صورت آنلاین و مطابق اعلام خسارت به شیوه آنلاین و غیرحضوری و پرداخت ٩٠ درصد خسارت بدون محدودیت و پیش‌شرط و تا آخرین روز اعتبار بیمه‌نامه در کلیه اماکن ورزشی کشور استفاده کنند. پرداخت هزینه‌های ناشی از حادثه تا ٧٠٠ میلیون ریال و نقص عضو بر اثر حادثه تا ٩٠٠ میلیون ریال و فوت بر اثر حادثه تا ١٢٠ میلیون ریال از مزایای این طرح است. بدیهی است با انجام این کار یکی از مهم‌ترین خواسته‌های جامعه ورزش کشور که کاملا متفاوت و متمایز از خدمات گذشته است، تحقق یافته و موجبات رفع نگرانی جامعه ورزش را فراهم خواهد ساخت.
***
هرج و مرج در فینال جام حذفی یقه تیم رژیم صهیونیستی را گرفت
در پی هرج و مرج در فینال جام حذفی رژیم صهیونیستی، تیم بیتار نقره‌داغ شد. به گزارش فارس، باشگاه بیتار اورشلیم (قدس) به دلیل هجوم هواداران این تیم به زمین مسابقه در جریان مراسم توزیع جوایز جام حذفی و دستبرد به مدال‌ها، به مدت یک سال از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم شد. ماه گذشته میلادی و پس از پایان مسابقه نهایی جام حذفی رژیم صهیونیستی در حیفا که با برتری ۳ بر صفر بیتار مقابل مکابی نتانیا همراه شد، اسحاق هرتزوگ، رئیس این رژیم در حال توزیع جوایز بود که هواداران بیتار به زمین مسابقه هجوم آوردند و هرتزوگ مجبور شد با اسکورت پلیس از زمین مسابقه خارج شود. اتحادیه فوتبال رژیم صهیونیستی ضمن اعلام محرومیت یک ساله بیتار از رقابت‌های اروپاپی، گفته هواداران این تیم همچنین مواد آتش‌زا و وسایل دیگر به زمین مسابقه پرتاب کرده بودند. طبق قوانین، بیتار به عنوان قهرمان جام حذفی رژیم صهیونیستی قرار بود راهی لیگ کنفرانس اروپای سال آینده شود. این باشگاه همچنین با کسر ۳ امتیاز از لیگ رژیم صهیونیستی در فصل پیش‌رو و همچنین حدود ۱۹ هزار دلار جریمه مواجه شده است. میکی زوهار، وزیر ورزش و فرهنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به این حکم، آن را بسیار سختگیرانه توصیف کرده و گفته نباید بازیکنان به دلیل رفتار تماشاگران، از رقابت اروپایی محروم شوند. او گفت: تیم بیتار برنده جام شده و شایسته حضور در اروپاست. تنبیه جمعی، راه‌حل نیست. پیش‌تر نیز هواداران تیم زرد و سیاه‌پوش بیتار، هرج و مرج‌هایی از این دست ایجاد کرده بودند. گفته می‌شود هسته اصلی کانون هواداری این تیم را «نژادپرست‌های متعصب و خشونت‌طلب ضدعرب» تشکیل می‌دهند.
***
مورد عجیب مهاجم برزیلی و کم‌اثر پرسپولیس
مهاجم کم‌اثر و برزیلی پرسپولیس تا چند روز آینده منتظر پرداخت مطالبات خود است. لئاندرا پریرا، مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم‌فصل دوم به این تیم آمده بود پس از پایان بازی‌ها، برای استراحت ایران را ترک کرد. این بازیکن پیش از ترک ایران حدود 35 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس پول دریافت کرد اما منتظر است تا بخش دیگری از مطالبات او تا چند روز آینده به حسابش واریز شود. باشگاه پرسپولیس به این بازیکن وعده داده تا حدود 10 روز دیگر مبلغ 120 هزار دلار برای وی پول واریز کند. قرارداد پریرا با پرسپولیس برای نیم‌فصل 360 هزار دلار بود و حالا پرسپولیسی‌ها به دنبال این هستند قسط سوم این مهاجم خارجی خود را بپردازند. پریرا با وجود قرارداد خوبی که با پرسپولیس داشت عملکرد مناسبی نداشت و مشخص نیست فصل آینده هم پیراهن این تیم را به تن کند یا نه.

Page Generated in 0/0070 sec