printlogo


کد خبر: 263547تاریخ: 1402/3/20 00:00
در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد
تازه‌ترین کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده پاپ

تازه‌ترین کنسرت علیرضا طلیسچی، خواننده موسیقی پاپ در حالی برگزار شد که این خواننده از انتشار جدیدترین تک آهنگ خود طی روزهای آتی خبر داد. کنسرت علیرضا طلیسچی هفدهم خرداد سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده نوید انتشار موزیک جدید خود را در روزهای آینده به مخاطبانش داد.
طلیسچی که پیش از این در تاریخ پنجم خردادماه در هتل اسپیناس‌پالاس به دیدار مخاطبانش رفته بود، هفدهم خرداد نیز طی 2 سانس روی صحنه رفت و کنسرت او به دلیل استقبال مخاطبان برای روز یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه نیز تمدید شد.
علیرضا طلیسچی با اشاره به اهمیت شور و هیجان شنوندگان در سالن کنسرت، بیان کرد: این شما (مخاطبان) هستید که یک کنسرت را قشنگ می‌کنید و سپس سراغ اجرای قطعه «نه نمیارم» رفت که مجددا به پلی لیست کنسرت اضافه شده بود.
قطعه «ای داد بر من» دیگر انتخاب طلیسچی برای کنسرت چهارشنبه شب بود و این خواننده پیش از آنکه سراغ اجرای قطعه «دیوونه دوست داشتنی» برود، گفت: این آهنگ به نسبت دیگر آهنگ‌هایم حس و حال نوستالژی دارد؛ با اینکه 6-5 سال بیشتر از زمان انتشار آن نمی‌گذرد اما برای من به لطف و زیر سایه شما پر از خاطرات قشنگ است. «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل» و «قاف» از دیگر قطعات اجرایی در این کنسرت بودند.
«بهم برس»، «آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» از دیگر قطعات اجرای این کنسرت بودند. این کنسرت به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی - هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار شد. گفتنی است کنسرت علیرضا طلیسچی برای روز یکشنبه ۲۱ خرداد در مرکز همایش‌های برج میلاد تمدید شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ملوتیک مراجعه کنند.

Page Generated in 0/0070 sec