printlogo


کد خبر: 263843تاریخ: 1402/3/27 00:00
جریان رسانه‌ای ضد ایرانی به بهانه سالروز تولد مجید‌رضا رهنورد قاتل 2 بسیجی مشهدی، به قهرمان‌سازی از او پرداختند
گرامیداشت قاتل

گروه سیاسی: جریان آشوب و ترور به رغم همه تلاش‌هایش برای نشان دادن چهره‌ای انسانی، صلح‌دوست و آزادی‌خواه از خود و اغتشاشاتی که سال گذشته رخ داد، نمی‌تواند باطن خشونت‌طلب و ضدانسانی‌اش را بزک کند. در کنار تولید خشونت، حمایت این جریان از قاتلان و جنایتکاران، چهره واقعی آنها را بخوبی به نمایش گذاشته است.
اغتشاشاتی که پاییز سال گذشته به بهانه فوت مهسا امینی در برخی نقاط کشور به راه افتاد، تروریسم و خشونت آشکار جریان ضدایرانی در راستای براندازی جمهوری اسلامی بود. در آشوب‌های سال گذشته شاهد بودیم مدعیان زندگی با فراخوان‌ها و اقدامات خود، اوباش و جوخه‌های ترور را ترغیب به قتل مدافعان امنیت و در برخی موارد مردم عادی می‌کردند و پس از دستگیری یا هلاکت تروریست‌ها، در حمایت از آنها هشتگ «نه به اعدام» می‌زدند و به تطهیر جنایتکاران می‌پرداختند.
اکنون نیز شاهدیم جریان رسانه‌ای ضدایرانی همچنان در صدد تطهیر جنایتکارانی است که دست به اقدامات تروریستی یا خرابکارانه‌ زده بودند. این رسانه‌ها و شبکه‌های ضدایرانی تلاش می‌کنند با وارونه‌نمایی و تحریف واقعیت، به قهرمان‌سازی از اوباشی که جزای جنایات و اقدامات خود را دیده‌اند، بپردازند.
در روزهای گذشته شاهد آن بودیم اپوزیسیون ایرانی به بهانه سالروز تولد مجیدرضا رهنورد، جنایتکاری که در جریان اغتشاشات سال قبل، 2 نفر از نیروهای بسیجی مشهد را با ضربات چاقو به شهادت رساند، ضمن سوگواری برای او، به تطهیر جنایت‌های وی پرداختند.
مجیدرضا رهنورد 26 آبان‌ سال گذشته در جریان اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» با چاقو به تعدادی از بسیجیان مدافع امنیت حمله‌ور شد و ضمن به شهادت رساندن شهیدان زینال‌زاده و رضازاده، 4 نفر دیگر را با ضربات چاقو مجروح کرد. رهنورد در دادگاه خود به قتل مدافعان امنیت در مشهد اعتراف کرد و گفت: برادرکشی کردم!
مجیدرضا رهنورد به فاصله یک ماه پس از ارتکاب این جنایت بر اساس اعترافات صریح خود و البته طبق مستندات دیگر پرونده از جمله تصاویر دوربین‌های مداربسته، 21 آذر سال قبل در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
جنایتی که رهنورد مرتکب شد، با توجه به موجود بودن تصاویر آن و همچنین اعترافات رهنورد، به هیچ عنوان قابل تشکیک نیست. اساساً کسی نمی‌تواند فیلم قتل و اعترافات صریح رهنورد را انکار کند و البته جریان آشوب نیز با همه تلاش‌هایش نتوانسته است بر آن ماله بکشد اما با این حال طی روزهای اخیر، بویژه روز گذشته، شاهد حمایت همه‌جانبه جریان آشوب از این قاتل بودیم.
موضوعاتی مثل جوان بودن رهنورد و انتشار تصاویر و دست‌نوشته‌هایی از او و البته معترض(!) خواندن رهنورد، از جمله اقدامات جریان رسانه‌ای آشوب برای قهرمان‌سازی از این تروریست بود.
آنچه در روزهای اخیر در فضای رسانه‌ای جریان ضدانقلاب رخ داد، عملا تطهیر جنایت بود. آن هم از سوی کسانی که در ماه‌های گذشته خود را مدافع زندگی می‌دانستند. معترض خواندن تروریستی مثل مجیدرضا رهنورد و تقدیر از او به عنوان یک قهرمان، بیش از هر چیز، بیانگر خوی انسان‌ستیز، جنایتکار و خشونت‌طلب جریان آشوب است که البته پیش از این در تمام مدت آشوب‌ها و ناامنی‌های سال گذشته شاهدش بودیم.

Page Generated in 0/0055 sec