printlogo


کد خبر: 263901تاریخ: 1402/3/29 00:00
اخبار

«بازپرس» ویژه تلویزیون
سریال «بازپرس» همزمان با آغاز هفته قوه‌قضائیه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
«بازپرس» را حسین تراب‌نژاد بعد از تحقیق و پژوهش ۲ ساله و بررسی چند پرونده واقعی نوشته و احمد معظمی آن را کارگردانی کرده است. همچنین محمدرضا شفیعی نیز تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد.
محسن قصابیان، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، اندیشه فولادوند، سیدجواد هاشمی، سوگل طهماسبی، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سیدمهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهین تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره‌سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی و مرتضی تهرانی برخی بازیگران این سریال هستند.
محسن قصابیان در نقش «صدرا» بازپرسی است که در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ‌های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه‌کننده رانت‌خوار می‌رسد. از دیگر عوامل سریال بازپرس می‌توان به «محسن فلاح» مدیر تصویربرداری، «علی عدالت‌دوست» مدیر صدابرداری، «سعید کنگاورنظری» مدیر تولید، «ملیکا سهرابی‌زاده» طراح صحنه، «سمیرا شجاعی» طراح لباس، «مرتضی کهزادی» طراح گریم، «حمیدرضا علیپور» دستیار کارگردان، «سیامک راشدی» مدیر برنامه‌ریزی و بازیگردان و «مهین شهبازی» منشی صحنه اشاره کرد. «بازپرس» در گروه فیلم و سریال شبکه یک و مرکز رسانه‌ای قوه‌قضائیه تولید شده و مجری طرح آن موسسه فرهنگی‌ - هنری وصف صباست.
***
«ویلای ساحلی» آماده نمایش شد
همزمان با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان نخستین تصویر رسمی این فیلم منتشر شد. «ویلای ساحلی» با نام قبلی «رکر» جدیدترین ساخته کیانوش عیاری است که فیلمبرداری آن در یکی از شهرهای شمالی کشور به پایان رسید. تهیه‌کننده «ویلای ساحلی» رضا رخشان است که پیش‌تر فیلم «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی را هم تهیه کرده بود.
رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی، شووار کریم‌زاده، علی سرتیپی و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد گروه بازیگران «ویلای ساحلی» را تشکیل می‌دهند.
دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، دستیار اول فیلمبردار: بابک ابرغانی، دستیار اول کارگردان: رضا مسعودی، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، صدابردار: سهیل متولی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، طراح صحنه: سیامک کاری‌نژاد، طراح لباس: زهرا صمدی، تدوین: کیانوش عیاری، تدوینگر دوم: الهام عباس‌زاده، امور فنی فیلم: محمود شیخی، برنامه‌ریز: شبنم عرفی‌نژاد، منشی صحنه: صفورا برسان، مدیر تدارکات: حمید پرهیز، مدیر تولید: فرزین فرزدنیا و مدیر روابط‌عمومی: مهدی سلیمانی برچلویی. پخش سینمایی این فیلم توسط شرکت «فیلمیران» انجام خواهد شد.
***
جشن‌های «خیلی عاشقانه» در فرهنگسراهای پایتخت
سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران به مناسبت هفته ملی ازدواج، جشن‌های «خیلی عاشقانه» را برگزار می‌کند. جشن‌های «خیلی عاشقانه» با هدف معرفی شیوه زندگانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و یادآوری فرهنگ و رسوم اصیل ایرانی در حوزه ازدواج در سطح مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران برگزار می‌شود.
«خیلی عاشقانه» با اجرای نمایش، مسابقه، نقالی، سرود، شعرخوانی، عکاسی، اهدای جوایز و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری همراه است. برگزاری مراسم عقد زوج‌های جوان و خاطره‌گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از مراسـم ازدواج، قصه آشـنایی، خواسـتگاری و مراسـم عروسـی نیز به عنوان بخش‌های ویژه جشن در نظر گرفته شده است. جشن‌های «خیلی عاشقانه» در طــول هفتــه ملــی ازدواج از تاریــخ 30 خرداد مصــادف بــا یکــم ذی‌الحجه تا تاریخ 4 تیر مصادف با ششم ذی‌الحجه در تمام فرهنگسراهای مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره 1837 تماس بگیرند.
***
خبرنگاران برای دریافت کارت اعتباری به شعب بانک آینده مراجعه کنند
خبرنگارانی که پیامک بانک آینده برای آنها ارسال شده است، با مراجعه به یکی از شعب بانک آینده در سراسر کشور، نسبت به دریافت کارت اعتباری برای خرید از سایت جهاد کالا اقدام کنند.
بنا بر اعلام شرکت جهاد کالا، خبرنگاران و اصحاب رسانه که پیامک بانک آینده برای آنها ارسال شده است، می‌توانند با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک آینده در سراسر کشور، ضمن ثبت‌نام و طی مراحل اعتبارسنجی نسبت به دریافت کارت اعتباری برای خرید از سایت جهاد کالا اقدام کنند. متقاضیان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت بانک آینده به نشانی samta.ba24.ir شعبه مورد نظر خود را برای تشکیل پرونده و دریافت کارت اعتباری انتخاب کنند. بنا بر این گزارش، متقاضیانی که شماره حساب بانک آینده ندارند، می‌توانند با مراجعه حضوری به شعب نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند. در صورتی که متقاضیان دارای رتبه اعتباری بانک مرکزی A و B باشند، می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات خرید کالای ایرانی دریافت کنند. وام خرید کالای ایرانی طبق تفاهمنامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت به اصحاب رسانه، خبرنگاران، صاحبان امتیاز و مدیران مسؤول قابل پرداخت است.

Page Generated in 0/0072 sec