printlogo


کد خبر: 263980تاریخ: 1402/3/30 00:00
رسوایی جدید عبدالحمید

گروه سیاسی: یک رسوایی دیگر برای امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان؛ پس از حمایت‌های بی‌دریغ اخیر عبدالحمید اسماعیل‌زهی از فرقه ضاله بهائیت، حالا مشخص شده او دستی هم بر آتش جعل دارد!
هفته گذشته بود که نزدیکان عبدالحمید اسماعیل‌زهی اعلام کردند نهادهای امنیتی ایران از عزیمت او به سفر حج جلوگیری کرده‌اند. در همین رابطه نیز دفتر امام‌جمعه مسجد مکی اعلام کرد طبق برنامه‌ریزی و نوبت قبلی، عبدالحمید امسال به عنوان زائر قصد تشرف به حج را داشت اما به علت ممانعت حاکمیت، نمی‌تواند به زیارت سرزمین مقدس و حج مشرف شود. طبق انتظار رسانه‌ها و شبکه‌های خبری ضدایرانی نیز بلافاصله به خط شدند تا با موج‌سواری روی این خبر، ضمن قهرمان‌سازی از عبدالحمید برای جریان ضدانقلاب، پروژه جدیدی را برای تخریب جمهوری اسلامی آغاز کنند.
حالا مشخص شده دلیل اصلی ممانعت از سفر اسماعیل‌زهی به حج، نه مخالفت حاکمیت؛ که جعل اسناد توسط او بوده است. در همین رابطه شنبه هفته جاری رسانه‌ها اعلام کردند یک مولوی شرق کشور برای عزیمت به سفر حج، از سند محضری ساختگی و فیش جعلی استفاده کرده است. در پی انتشار این خبر، دفتر امام جمعه مسجد مکی زاهدان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «نشر همین خبر که باعث بدنامی تصمیم‌گیرندگان تنگ‌نظر شده، آنها را واداشته به تهمت و افترا رو آورند و ادعا کنند فیش حج حضرت (!) شیخ‌الاسلام جعلی بوده است! در حالی ‌که این دروغ محض است و اصولا حضرت شیخ‌الاسلام مخالف سرسخت جعل اسناد و دروغ‌ هستند. آیا کسی که برای انجام یک عبادت و فریضه الهی می‌رود با ارتکاب خلاف و جعل سند به حج می‌رود؟ ناگفته نماند تمام مدارک و اسناد مربوط به این سفر در دفتر سازمان حج و زیارت قرار دارد اما با وجود این، برخی رسانه‌های وابسته به نهادهای حکومتی درصدد انحراف افکار عمومی و توجیه اقدام اشتباه و تنگ‌نظرانه حکومت هستند و پروژه تخریب منتقدان را پیش می‌برند».
اما روز گذشته خبرگزاری تسنیم با انتشار سندی که از سوی عبدالحمید جعل شده، مهر تاییدی بر دروغ‌سازی و جعل اسناد توسط امام جمعه مسجد مکی زاهدان زد.
بنا بر گزارش تسنیم، فیش ادعایی عبدالحمید برای حج، دارای چنین مندرجاتی است که گویا وی آن را از فردی به نام «اصغر ک» به شماره ملی با ابتدای 252 و به نشانی کاشان... خریداری کرده است.
سایر قسمت‌های این سند صلح مربوط به فیش هم با داده‌هایی پر شده اما یک بخش مهم و تعیین‌کننده آن، شماره سندی است که موضوع جعلی بودن را آشکار می‌کند.
شماره سندی که برای این مصالحه‌نامه درج شده، 139822455871000041 است اما با بررسی آن در اسناد رسمی کشور مشخص می‌شود این شماره مربوط به سند ثبت‌شده پیشین دیگری در سازمان ثبت و مربوط به مصالحه‌نامه دیگری است؛ هر چند اصل خرید فیش حج از استان دیگر نیز فی‌نفسه بر اساس قانون تخلف است. سند اصلی و غیرجعلی، مربوط به مصالحه‌نامه‌ای میان خانم «ام‌البنینع» با وکالت آقای «مهدی ت» و خانم «لعل بی‌بی ح» با وکالت همان آقای «مهدی ت» در تاریخ 22 اسفند 1398 است اما تیم عبدالحمید با شماره‌ همین سند و با باقی گذاشتن بسیاری دیگر از داده‌های مندرج در آن، اطلاعات دیگر مربوط به خود را با مدعای خرید فیش حج درج و در واقع سندی را جعل کرده است.

Page Generated in 0/0059 sec