printlogo


کد خبر: 263985تاریخ: 1402/3/30 00:00
«در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم با قانون از روی مجرمان عبور می‌کنیم»
هشدار معنادار رادان

فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان فراجا بر سر مزار سرگرد شهید محمد قنبری، شهید مدافع امنیت حضور یافتند. سردار احمدرضا رادان ضمن ادای احترام به مقام والای سرگرد شهید قنبری، از صبر و پایداری خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد. وی همچنین با حضور در روستای چلسرخ شهرستان صیدون ‌در منزل شهید حضور یافت و با خانواده این شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کرد. فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فراجا با تمام مخلان امنیت و هنجارشکنان با قاطعیت تمام برخورد می‌کند. فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همکارانم در نیروی انتظامی کشور همواره به دنبال برقراری نظم و امنیت هستند تا مردم در رفاه و آسایش باشند. سردار رادان به مجاهدت‌های این شهید اشاره کرد و گفت: یاد و نام سرگرد شهید محمد قنبری همیشه جاوید و زنده است و راه پرافتخار او ادامه خواهد داشت. 
فرمانده فراجا اظهار داشت: وقتی یک نفر از روی مامور امنیت عبور کند، باید بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند. سردار احمدرضا رادان تاکید کرد: در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم. وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند. باید این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند این پیام ما برای همه است و در این باره با کسی تعارف نداریم. مردم ایذه در خط انقلاب، رهبری، ولایت فقیه، مدافع حرم و مدافع امنیت هستند؛ کسانی که با قصد و نیت می‌خواهند شهر و مردم آن را تخریب کنند، منتظر عواقب قانونی آن باشند. قطعا خون شهید پاسخ می‌دهد و ما از خون شهید نمی‌گذریم و وظیفه داریم آن را دنبال کنیم.
سرگرد محمد قنبری روز یکشنبه ۲۱ خرداد امسال در راه تامین امنیت شهروندان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه در اهواز، ایذه و صیدون، در زادگاهش روستای چلسرخ شهرستان صیدون به خاک سپرده شد. سرگرد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

Page Generated in 0/0054 sec