printlogo


کد خبر: 264083تاریخ: 1402/4/3 00:00
اخبار

همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا» برگزار می‌شود
همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا» توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و با مشارکت معاونت مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود. نخستین همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا» به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با مشارکت معاونت مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، دوشنبه (۵ تیرماه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.
در این همایش به مهم‌ترین مسائل حوزه رسانه‌ در مواجهه با پدیده هوش مصنوعی پرداخته می‌شود و سخنرانان در 8 محور به تبیین و بررسی این مواجهه دست خواهند زد.
هوش مصنوعی و مالکیت معنوی تولیدات رسانه‌ای؛ هوش مصنوعی و محتوای صوتی و بصری رسانه‌ای؛ هوش مصنوعی و شکاف اطلاعاتی؛ هوش مصنوعی؛ گونه‌شناسی جامعه‌شناختی؛ هوش مصنوعی و حریم خصوصی کاربران رسانه؛ هوش مصنوعی و اخلاق رسانه‌ای؛ هوش مصنوعی و آینده مشاغل رسانه‌ای و هوش مصنوعی و سیاست‌گذاری رسانه‌ای، محورهای همایش مذکور را تشکیل می‌دهند.
علاقه‌مندان به این همایش می‌توانند از ساعت 8:30 الی 16:30 در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی واقع در بزرگراه حقانی، بعد از ایستگاه مترو، بلوار کتابخانه ملی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مرکز همایش‌های بین‌المللی، ‌حضور به‌هم رسانند.
***
جشن بزرگ محفلی‌ها همزمان با عید قربان برگزار می‌شود
جشن بزرگ محفلی‌ها پنجشنبه 8 تیر مصادف با عید سعید قربان ساعت 19:30 با اجرای حامد سلطانی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. جشن بزرگ محفلی‌ها پنجشنبه 8 تیرماه، مصادف با عید سعید قربان در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. این ویژه‌برنامه با حضور میزبانان برنامه محفل، میهمانان ویژه و با اجرای حامد سلطانی ساعت 19:30 در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری امام رضا(ع) برپا می‌شود. به گفته روابط عمومی «برنامه محفل»، علاقه‌مندان جهت حضور در جشن بزرگ محفلی‌ها با ارسال عدد ۸ به ۳۰۰۰۱۱۷۱ ثبت‌نام خود را انجام دهند. ثبت‌نام جهت حضور در این رویداد از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/RHGFbCAV نیز امکان‌پذیر است.
قرار است پس از قرعه‌کشی، پیامک تایید نهایی ثبت‌نام‌کنندگان برای آنها ارسال شود.
***
گفت‌وگو با هنرمند حوزه مقاومت در «ساعت به وقت قدس»
در قسمت دوازدهم «ساعت به وقت قدس»، اخبار روز و داغ سرزمین‌های اشغالی مرور شد و دنباله گفت‌وگوی دانشجویان با کارشناس مسائل غرب آسیا روی آنتن رفت. در نخستین بخش از دوازدهمین قسمت از این برنامه با حضور محمد شاهدی تحلیلگر مسائل غرب آسیا، مهم‌ترین اخبار سرزمین‌های اشغالی از جمله تحولات چند روز گذشته و سفر رهبران حماس و جهاد که به ایران آمده‌اند، مرور و تحلیل شد.
در ادامه سیدمحسن حسینی، خواننده و هنرمند حوزه مقاومت به برنامه آمد و از فعالیت‌های خود گفت. سوسن الهمه در بخش بعدی به بررسی داغ‌ترین‌های فضای مجازی پرداخت که تظاهرات ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای بیست و چهارمین هفته متوالی و اهتزاز پرچم فلسطین در حاشیه فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول برخی از این اخبار به شمار می‌آیند.
آخرین بخش برنامه به پخش ادامه گفت‌وگوی دانشجویان فلسطینی که از شهرهای مختلف این کشور به ایران آمده‌اند با دکتر حسین رویوران، کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا اختصاص داشت و آنها سوالات مختلف خود را از کارشناس برنامه پرسیده و به بحث و گفت‌وگو با یکدیگر ‌پرداختند.
«ساعت به وقت فلسطین» با اجرای علی خلیلی و حامد نگارش و تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک پنجشنبه اول تیر ساعت 18:30 از شبکه یک سیما پخش و جمعه 2 تیر ساعت ۱۳ بازپخش شد.
***
سینا زند، دوبلور جوان درگذشت
شهراد بانکی، مدیر روابط عمومی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم درباره درگذشت یکی از دوبلورهای جوان به مهر بیان کرد: سینا زند، فرزند امیرهوشنگ زند، دوبلور پیشکسوت شب ۳۱ خرداد در منزلش به دلیل ایست قلبی درگذشت. 
وی اضافه کرد: سینا زند متولد ۶۷ بود و از سال ۷۴ فعالیتش را شروع کرد. او در فیلم «تنها در خانه ۳» صداپیشگی کرده است و همچنین دوبله سریال‌های مختلفی چون «عالیجناب» و «با ساول تماس بگیرید» را برعهده داشته است. وی همچنین در برخی آثار به بازیگری هم پرداخته است.

Page Generated in 0/0039 sec