printlogo


کد خبر: 264086تاریخ: 1402/4/3 00:00
با فرا رسیدن فصل تابستان
کنداکتور شبکه نسیم تغییر کرد

با فرارسیدن فصل تابستان ساعت پخش برنامه‌های شبکه نسیم تغییر می‌کند. با توجه به درخواست مخاطبان این شبکه و شروع اوقات فراغت و شب‌نشینی در فصل تابستان، شبکه نسیم ساعت پخش برنامه‌های خود را تغییر می‌دهد. بدین ترتیب برنامه استعدادیابی «بگو بخند» پس از گذراندن دور مقدماتی از ششم تیر سه‌شنبه تا جمعه ساعت 23 پخش خواهد شد تا لحظات شادی را برای مخاطبان خود رقم بزند. «بگو بخند» مسابقه استعدادیابی است که شرکت‌کنندگان از نقاط مختلف در این برنامه شرکت می‌کنند تا با هم برای خنداندن به رقابت بپردازند. همچنین گروه‌های برتر در مسابقه «همآهنگ» با گذراندن  مرحله مقدماتی مجوز حضور در برنامه اصلی را دریافت کرده‌اند که در شب‌های تابستان در فضای استودیو از شنبه تا سه‌شنبه ساعت 21:30 با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
در این مرحله از برنامه، سیما تیرانداز (بازیگر سینما و تلویزیون و مدرس تئاتر)، بهزاد عبدی (آهنگساز و رهبر ارکستر)، محمدمهدی سیار (شاعر و استاد دانشگاه)، علی لهراسبی (خواننده) و امیریل ارجمند (بازیگر و خواننده، به نمایندگی از هیات انتخاب) حضور دارند.
برنامه «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی  در حوزه کودک و خانواده نیز چهارشنبه تا جمعه ساعت 21:30 پخش می‌شود.
همچنین مجموعه نمایشی  «از این به بعد» به مناسبت هفته قوه ‌قضائیه تا هفتم تیر، هر شب ساعت  21 از شبکه نسیم پخش می‌شود. 
مجموعه طنز «جورچین» هم پس از اتمام برنامه «از این به بعد»، از پنجشنبه 8 تیر جایگزین این برنامه شده و هر شب ساعت 21 پخش خواهد شد. شرکت‌کنندگان در برنامه «خوش نمک»، با شعار خندیدن نیز از دور مقدماتی عبور کرده و در حال رقابت برای شناخت فینالیست هستند. 
این برنامه سه‌شنبه تا جمعه ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود. همچنین 2 برنامه جدا از معرفی فینالیست‌ها به مناسبت عید قربان و غدیر ضبط شده است که با حضور سامان گوران، سیداحمد موسوی و بازیگران برنامه «ویتامین‌خ» در شب‌های عید روی آنتن خواهد رفت.

Page Generated in 0/0055 sec