printlogo


کد خبر: 264115تاریخ: 1402/4/3 00:00
رهبر انقلاب در پیامی به نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه برتفاهم دستگاه‌های امنیتی تأکید کردند
ضرورت همکاری امنیتی‌ها در همه سطوح

گروه سیاسی: نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی کردن منویات رهبر حکیم انقلاب و هم‌افزایی و هم‌گرایی بین 2 نهاد انقلابی در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ با قرائت پیام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مشهدمقدس برگزار شد. در این نشست حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، جلسه را مزین به پیام رهبر انقلاب مبنی بر تاکید بر موضوع اطلاعات و لزوم تفاهم بین ۲ دستگاه کرد و بر هم‌افزایی و همدلی بیشتر وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه برای تحقق منویات معظم‌له تاکید کرد.
متن این پیام که در روز‌های اخیر منتشر شده به شرح زیر است:
«مساله‌ اطلاعات یکی از مسائل مهم کشور است و یکی از ضعف‌های ما در ارتباط با دستگاه‌های اطلاعاتی، عدم تفاهم بین این مجموعه‌هاست.
اگر آقایان می‌خواهند در راه خدا مجاهدت کنند، جهاد آنها این است که این تفاهم در همه‌ رده‌ها پیاده شود. امروز اگرچه در راس این دو دستگاه تفاهم به طور جدی وجود دارد اما مجاهدت واقعی این است که این همکاری و تفاهم را در همه‌ سطوح پیاده کنند».
حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات این جلسات را مقدمه‌ای برای برآورده شدن منویات فرمانده معظم کل قوا و ایجاد همدلی، هم‌افزایی، مشارکت، تفاهم، همسویی، هماهنگی و حرکت یکپارچه و وحدت رویه در مجموعه ۲ تشکیلات اطلاعاتی دانسته و نقش‌آفرین در ساخت درونی قدرت نظام و ایجاد امنیت پایدار معرفی کرد. همچنین سردار محمد کاظمی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تاکید بر اینکه فلسفه برگزاری این نشست، تحقق فرمان حضرت آقاست، گفت: انسجام و وحدت و کارآمدی یکی از نقاط اقتدار ما است. هر گامی که در جهت تضعیف این نگاه برداشته شود، اگر خدایی نکرده آگاهانه باشد، آگاهانه جا پای دشمن گذاشته‌ایم و اگر ناآگاهانه باشد، غفلتاً جا پای دشمن گذاشته‌ایم. 
وی با تاکید بر هم‌افزایی و همکاری بیشتر بین دستگاه‌های اطلاعاتی تاکید کرد: نسبت به تعامل و همکاری با یکدیگر، نگاه‌مان رسالت و تکلیف شرعی است. ما باید از حوزه تعامل و هم‌افزایی عبور کنیم که آن کف کار است. ما باید به سقف مورد نظر برسیم و آن اقدام مشترک، ماموریت مشترک، کیس مشترک و تشکیل قرارگاه عملیاتی مشترک است.
***
پاسخ رهبر انقلاب به نامه تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پاسخ به نامه تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تلاش و همت آنان را مبارک دانسته و خواستار ادامه این مسیر شدند. جمعی از تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی در نامه خود، گزارشی از دستاوردهای جدید و موفقیت‌های کسب شده سال گذشته در این عرصه را به رهبر حکیم انقلاب ارائه کرده بودند.
متن پاسخ رهبر انقلاب که صبح پنجشنبه اول تیر ۱۴۰۲ همزمان با نخستین گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایران (هم‌نوشت) در محل برگزاری این همایش منتشر شد، به شرح زیر است:
بسمه تعالی
با سلام 
ره‌آورد تلاش و همت شما در تهیه نوشت‌افزار ایرانی، بار دیگر موجب خرسندی و سپاس از دست‌اندرکاران شد. راه مبارکی است، با قوت ادامه دهید، با توفیق الهی.
سیدعلی خامنه‌ای
401/8/21
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از این هم ۸ بهمن ۱۴۰۰ در پیام دیگری به آیین پاسداشت نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت نوشت‌افزار را برای هر کشوری مایه افتخار توصیف کرده بودند.

Page Generated in 0/0043 sec