printlogo


کد خبر: 264234تاریخ: 1402/4/6 00:00
اخبار

زنگ حقوق در مدارس به صدا درمی‌آید
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه‌قضائیه گفت: یک کار ملی به عنوان زنگ حقوق در مدارس در حال آغاز است و با توافقی که با وزارت آموزش‌و‌پرورش داشته‌ایم، زنگی را متناسب با مقاطع تحصیلی و شرایط سنی دانش‌آموزان در نظر گرفته‌ایم. حسن عبدلیان‌پور گفت: درباره مباحث کارشناسی و وکالت کار‌های بسیار خاصی در مرکز وکلا در حال انجام است و در حال حاضر یک کار ملی به عنوان زنگ حقوق در مدارس در حال آغاز است و با توافقی که با وزارت آموزش‌و‌پرورش داشته‌ایم، زنگی را متناسب با مقاطع تحصیلی و شرایط سنی دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی که تحصیل می‌کنند در نظر گرفته‌ایم به این صورت که سرفصل‌هایی متناسب با سن و مقاطع تحصیلی آماده شده است و وکلای آموزش‌دیده  در مدارس حاضر می‌شوند و در تمام مقاطع در زنگ حقوق به صورت روش‌های نوین، تدریس مباحث حقوقی را متناسب با سن فرزندان به آنها آموزش می‌دهند. بزودی زنگ حقوق در مدارس عملیاتی و اجرایی خواهد شد، کار‌های مقدماتی آن نیز انجام شده است.
***
حمله سارقان به مربی تیم ‌ملی فوتبال
مربی تیم ‌ملی فوتبال کشورمان عصر دیروز مورد حمله 3 موتورسوار خشن قرار گرفت. حمید مطهری در اتوبان مدرس جنوب به شمال، نرسیده به صدر شرق مورد حمله سارقان قرار گرفت. در این درگیری 3 موتورسوار زورگیر با کمین برای وی، ابتدا آینه خودروی او را شکستند و به محض اینکه مربی تیم ‌ملی شیشه را پایین آورد که ببیند چه اتفاقی افتاده است، سارقان زورگیر بر سر او ریختند. هر چند مطهری مقاومت به خرج داد و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود اما در نهایت آنها در حضور بهت‌زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ‌ملی کشورمان را ربودند و پا به فرار گذاشتند! به دنبال این حادثه پلیس اقدامات خود را برای شناسایی سارقان به کار گرفته است.
***
بسته‌های ویژه رومینگ عراق همراه اول از عرفه تا اربعین
همراه اول با نزدیک شدن به روز عرفه، بسته‌های ویژه رومینگ عراق خود را اعلام کرد. با نزدیک شدن به روز عرفه که نهمین روز از ماه ذیحجه است و از روزهای مهم برای مسلمانان و شیعیان به حساب می‌آید، همراه اول ۲ بسته ویژه رومینگ عراق خود را معرفی کرد. این ۲ بسته مختص زائران عتبات عالیات است و شامل «اینترنت نامحدود ۷ روزه» در عراق می‌شود که زائران ایرانی با فعال‌سازی آن ۱۵ دقیقه مکالمه رومینگی نیز هدیه خواهند گرفت. این بسته اینترنت پرسرعت را در شبکه‌های کورک و آسیاسل ارائه می‌دهد. همچنین «بسته مکالمه ویژه»‌ای شامل ۱۵ دقیقه مکالمه رومینگی نیز به زائران محترم ارائه شده است. متقاضیان استفاده از این بسته‌های ویژه می‌توانند به ۲ طریق نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کنند؛ شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۳ ستاره ۰۴ مربع» یا مراجعه به پرتال فروشگاهی همراه اول به آدرس Shop.mci.ir از جمله این روش‌هاست. روز عرفه یا «روز نیایش»، روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فراخوانده و سفره‌ کرم و احسان را گسترده است.

Page Generated in 0/0054 sec