printlogo


کد خبر: 264508تاریخ: 1402/4/14 00:00
اینجا «ایران آینده» است؛ جشن رؤیایی قهرمانان ایرانی
ماجرای جشن تولد متفاوت در فرهنگسرای رازی

جشنواره «ایران آینده 2» با شعار محوری «جشن رویایی قهرمانان ایرانی» این روزها به همت سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و تا عید بزرگ شیعیان، غدیر ادامه خواهد داشت. این رویداد که نخستین دوره‌اش سال گذشته در فرهنگسراهای مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران در باغ کتاب برگزار شد، در دومین دوره به یک محله جنوبی در تهران می‌رود و به صورت متمرکز در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود. از آنجا که رسالت سازمانی و ماموریت کاری فرهنگسرای رازی توجه به نوجوانان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه این رده سنی است، برگزاری دومین دوره از این جشنواره بزرگ در این فرهنگسرا، اتفاقی مبارک و انتخابی درست به شمار می‌رود.
فضای باز مقابل فرهنگسرا، داخل پارک رازی، پر از غرفه‌هایی است که برای این جشنواره برپا شده و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری سرگرم‌کننده‌ای به نوجوانان و خانواده‌هایشان ارائه می‌دهند. ضلع غربی پارک، یک سوله بزرگ، پر از کامپیوتر و کنسول بازی انتظار نوجوانان را می‌کشد تا دقایقی به بازی‌های دیجیتال رو بیاورند و با خیال راحت بازی کنند. احتمالا این غرفه جذاب‌ترین بخش جشنواره برای نوجوانان باشد.
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در برگزاری این بخش از جشنواره مشارکت دارد و تلاش می‌کنند علاوه بر ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده برای نوجوانان، سواد بازی‌های کامپیوتری را نیز به خانواده‌ها آموزش بدهند. توجه به نظام رده‌بندی سنی باز‌ی‌های رایانه‌ای یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در اینجا به خانواده‌ها گوشزد می‌شود.
 

Page Generated in 0/0061 sec