printlogo


کد خبر: 264607تاریخ: 1402/4/17 00:00
اخبار

مقصد احتمالی امیر عابدزاده از زبان خبرنگار اسپانیایی
خبرنگار اسپانیایی از مقصد احتمالی امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پرده برداشت. به گزارش مهر، امیر عابدزاده ۲ فصل در تیم پونفرادینا در لیگ دسته دوم اسپانیا حضور داشت و در پایان فصل گذشته، از این تیم جدا شد. عابدزاده هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است اما به احتمال زیاد در همان لیگ دسته دوم و در تیم کارتاخنا به کار خود ادامه خواهد داد. این خبری است که «آنخل گارسیا» خبرنگار اسپانیایی آن را اعلام کرد و مدعی شد کارتاخنا علاقه‌مند جذب عابدزاده است.
***
تحرکات منچستر برای طارمی جدی شد
رسانه انگلیسی از تحرکات جدی باشگاه منچستریونایتد برای جذب ستاره ایرانی خبر داد. سایت «ساکر تایمز» انگلیس در گزارشی از جدی شدن تحرکات باشگاه منچستریونایتد برای جذب مهدی طارمی ستاره تیم‌ ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو خبر داد. این رسانه انگلیسی نوشت: منچستریونایتد به دنبال افزایش علاقه خود برای جذب مهاجم جدید پس از ورود رسمی میسون مونت است. ظاهرا شیاطین سرخ مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو را زیر نظر دارند که می‌تواند با مبلغ 20 میلیون یورو در دسترس باشد. مهدی طارمی می‌تواند گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای یونایتد باشد. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است یونایتد به صورت جدی به دنبال این ستاره ایرانی است. باشگاه پورتو اگر پیشنهاد 20 میلیون یورویی از منچستر به دستش برسد به نظر وسوسه خواهد شد تا ستاره ایرانی‌اش را بفروشد. طارمی فصل گذشته در پرتغال فصل بسیار خوبی را سپری کرد و در 33 بازی 22 گل زد، همچنین در 7 بازی لیگ قهرمانان 5 گل به ثمر رساند. این دومین دوره متوالی بود که مهاجم ایرانی حداقل 20 گل در لیگ پرتغال به ثمر رساند، در حالی که از آغاز فصل 2021-2020 تاکنون 30 پاس گل نیز برای پورتو ثبت کرده است.
***
دست رد کاپیتان یوونتوس به سعودی‌ها
کاپیتان یوونتوس پیشنهاد بزرگ عربستانی‌ها را رد کرد. سایت «فوتبال ایتالیا» خبر داد لئوناردو بونوچی مدافع و کاپیتان یوونتوس از ۲ باشگاه عربستانی پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی دریافت کرده اما بونوچی بلافاصله بعد از رسیدن پیشنهادات سعودی‌ها تصمیم گرفت هر ۲ پیشنهاد را رد کند. کاپیتان یوونتوس قصد ندارد بیانکونری را در شرایط سخت کنونی تنها بگذارد. بونوچی از سال 2010 برای یوونتوس بازی می‌کند. او در این سال‌ها تنها یک فصل به میلان رفت و به یوونتوس بازگشت. مدافع ملی‌پوش ایتالیایی یکی از بازیکنان وفادار به بیانکونری به شمار می‌آید. بونوچی تنها ایتالیایی مورد توجه عربستان نیست، بلکه بوفون دروازه‌بان افسانه‌ای پارما هم پیشنهاد از عربستان دریافت کرده است.
***
ماجدی درباره خبر مدیرعاملی استقلال:
مشغول آشپزی بودم که خبر را شنیدم
میرشاد ماجدی گفت پیشنهادی برای مدیرعاملی باشگاه استقلال به او نشده و همه صحبت‌ها در این باره شایعه است. عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال که در برنامه «ورزشگاه» شبکه 5 سیما حضور یافت، درباره شایعه حضورش در وزارت ورزش و جوانان برای مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: خودم هم چنین خبری را شنیدم و درست نبود. در خانه و مشغول آشپزی بودم که این خبر را شنیدم! قبلا چند بار گفته بودند برای این سمت همکاری کنیم اما باید ابتدا ببینید می‌توانید کمک کنید یا خیر. کسی می‌تواند وارد عرصه شود که باری از دوش باشگاه بردارد. وی با بیان اینکه استقلال همیشه دچار مشکلات مالی بوده است، تصریح کرد: اگر استقلال باشگاهی دولتی است، دولت باید حمایت کند و اگر خصوصی است، باید از سمت مسائل بورسی حمایت شود. باشگاه مطابق قانون شرکت‌ها اداره می‌شود و مدیرعامل باید استعفای خودش را به رئیس هیات‌مدیره ارائه کند. وقتی ساختار مالی را نمی‌دانید، قبل از ورود به باشگاه شکست خورده‌اید. پیشکسوتان زیادی هستند که می‌توانند بیشتر از من به استقلال کمک کنند. عضو پیشین هیات‌مدیره استقلال درباره پیشنهاد این تیم به علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: به دوستان صمیمی خودم می‌گفتم این اتفاق نمی‌افتد و از این بابت مطمئن بودم. کسی که سال‌ها در پرسپولیس بازی و همه جا از هواداران این تیم تشکر کرده و علاقه خودش به باشگاه را نشان داده، به ‌راحتی از پرسپولیس جدا نمی‌شود.
***
فینالیست شدن والیبالیست‌های نشسته ایران
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل عراق به پیروزی رسید و راهی فینال شد. به گزارش  فارس، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا در قزاقستان، با جدال تیم‌های ایران و عراق پیگیری شد که در پایان، تیم کشورمان با ارائه یک بازی کاملا برتر و یکطرفه، حریفش را 3 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار نهایی گام گذاشت. شاگردان هادی رضایی در این دیدار با نتایج 25 بر 10، 25 بر 7 و 25 بر 15 به برتری دست یافتند و فینالیست شدند. تیم کشورمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، امروز شنبه در فینال باید به مصاف قزاقستان برود. صعود ایران به فینال به نفع قزاقستان شد. با توجه به اینکه فقط تیم قهرمان به سهمیه پارالمپیک 2024 پاریس می‌رسد و اینکه تیم ایران با قهرمانی در رقابت‌های جهانی بوسنی موفق به کسب این سهمیه شده است، بر همین اساس تیم قزاقستان در صورت شکست در فینال به نایب‌قهرمانی خواهد رسید و سهمیه پارالمپیک را به خود اختصاص خواهد داد.

Page Generated in 0/0064 sec