printlogo


کد خبر: 264805تاریخ: 1402/4/21 00:00
قوه قضائیه: موسی اسماعیلی در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید، نه زندان!
فضاحت جدید تجزیه‌طلبان

گروه سیاسی: دروغ بگو تا زنده بمانی؛ این اصلی‌ترین کارویژه جریان ترور و آشوب در جریان اغتشاشات 1401 بود. اساسا بنای اغتشاشاتی که پاییز سال قبل در کشور به راه افتاد، بر تولید دروغ در ارتباط با نحوه مرگ مهسا امینی بنا شد که ترور، خشونت حداکثری و ایجاد ناامنی در کشور را در پی داشت. اگرچه برای مردم ایران روشن شده که گروه‌های ضدایرانی با تولید اخبار کذب به دنبال تشویش اذهان جامعه ایرانی و سپس التهاب‌آفرینی هستند اما اپوزیسیون ایرانی همچنان به مهم‌ترین اصل خود برای زنده ماندن پایبند است.
به گزارش «وطن امروز»، در تازه‌ترین دروغ‌پردازی جریان ضدایرانی، رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین و پیاده نظام بیگانگان در شبکه‌های اجتماعی، مدعی شدند یک زندانی کرد که توسط نهادهای امنیتی بازداشت شده بود، بر اثر شکنجه در زندان مرده است. در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند ادعا‌هایی را درباره فردی به نام «موسی اسماعیلی» منتشر و عنوان کردند فرد مورد اشاره در زندان ارومیه زیر شکنجه کشته شده است. طبق معمول بی‌بی‌سی فارسی، سعودی اینترنشنال، منوتو و رادیو فردا از جمله رسانه‌های ضدایرانی بودند که به پوشش گسترده این خبر دروغ پرداختند. این دروغ‌پردازی جریان رسانه‌ای ضدایرانی موجب شد پایگاه رسانه‌ای دستگاه قضا توضیحاتی در ارتباط با موسی اسماعیلی و نحوه مرگ او ارائه دهد. در همین رابطه پایگاه خبری میزان اعلام کرد موسی اسماعیلی سال ۹۷ به اتهام عضویت گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب حزب دموکرات کردستان به زندان می‌افتد و پس از تحمل دوران حبس اسفندماه سال ۹۸ از زندان آزاد می‌شود.
موسی اسماعیلی ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ نیز در حالی که به صورت مسلحانه با نیروهای حافظ امنیت درگیر شده بود به هلاکت می‌رسد. ادعای کشته شدن این تروریست که هنگام هلاکت مسلح و در تلاش برای ضربه زدن به نیرو‌های حافظ امنیت بوده، در حالی مطرح شده که وی حتی در صحنه درگیری بازداشت هم نشده و در همان صحنه درگیری هلاک شده است.
* ضدانقلاب به دنبال چیست؟
چند ماه از پایان اغتشاشاتی که با رمز زن، زندگی، آزادی در کشور به راه افتاد می‌گذرد. ائتلاف‌های متعدد گروه‌های ضدایرانی هر یک پس از دیگری با شکست مواجه شده و هر کدام از گروه‌ها، از سلطنت‌طلبان و منافقین گرفته تا تجزیه‌طلبان به حاشیه رفته‌اند و در انزوا به سر می‌برند. همین موضوع باعث شده اپوزیسیون ایرانی از هر بهانه‌ای برای روشن کردن آتش آشوب‌ها استفاده کند. ادعای کشته شدن موسی اسماعیلی زیر شکنجه نیز در همین راستا قابل تحلیل است.

Page Generated in 0/0056 sec