printlogo


کد خبر: 264910تاریخ: 1402/4/25 00:00
اخبار

اعلام برنامه‌های سخنرانی استاد حسین انصاریان در دهه اول محرم
برنامه سخنرانی استاد حسین انصاریان در ایام ماه محرم از سوی مؤسسه دارالعرفان اعلام شد. با فرارسیدن ماه محرم‌الحرام و ایام سوگواری و عزاداری امام حسین علیه‌السلام، مدیرعامل مؤسسه دارالعرفان، برنامه سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان در دهه نخست محرم‌الحرام 1402 هجری شمسی را اعلام کرد.پورمحمودیان با بیان اینکه استاد انصاریان در دهه نخست این ماه در 3 نوبت صبح، عصر و شب به سخنرانی خواهند پرداخت، گفت: مراسم نخست از روز اول محرم ساعت 6 صبح در حسینیه هدایت واقع در میدان قیام، خیابان ری و با مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود. این مراسم به صورت زنده از سایت آپارات پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: استاد انصاریان در مراسم دیگری از ساعت 17:30 در حسینیه مرحوم آیت‌الله علوی‌تهرانی واقع در خیابان کارگر شمالی، خیابان فاطمی غربی، خیابان اعتمادزاده به منبر می‌رود. همچنین از ساعت 20:45 شب اول محرم، خیمه عزای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با سخنرانی استاد انصاریان در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برپا می‌شود.پورمحمودیان همچنین از برگزاری مراسم عزاداری دهه نخست محرم‌الحرام 1445 هجری قمری در مؤسسه دارالعرفان واقع در قم با سخنرانی اساتید حوزه علمیه و مرثیه‌سرایی مادحین اهل‌بیت(ع) پس از نماز مغرب و عشا خبر داد.
***
زمان پخش «عشق کوفی» مشخص شد
در حالی ‌که تیزرهای پخش شده سریال «عشق کوفی» از عبارت به‌زودی برای پخش این مجموعه تلویزیونی استفاده می‌کردند، رسماً اعلام شد این سریال از ۲۹ تیرماه پخش خود را آغاز خواهد کرد. «عشق کوفی» به تازگی پخش خود را از شبکه 3 آغاز کرد و از عبارت «به‌زودی» برای پخش این سریال استفاده می‌کرد. مشخص نبود این سریال به دهه اول محرم خواهد رسید که روابط عمومی این سریال از پخش قطعی آن در ایام محرم خبر داد. در متن خبر روابط عمومی «عشق کوفی» آمده است: سریال «عشق کوفی» به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی به عنوان سریال محرمی شبکه 3 پخش خود را از 29 تیر ماه آغاز می‌کند. جدیدترین اثر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری - رسانه‌ای اوج از  پنجشنبه 29 تیرماه ساعت 20:30 روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود. «عشق کوفی» به نویسندگی فائزه یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی قرار است روایتگر یک عشق در سال 61 هجری قمری باشد که اتفاقات کوفه و کربلا آن را دستخوش تغییراتی می‌کند. لعیا زنگنه، نادر سلیمانی، سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، نادر فلاح، سوگل طهماسبی، مریم کاویانی، مهسا مهجور، محمد اشکان‌فر، مژگان اخلاقی، جمال‌الدین بیات، معصومه زینتی‌صافی، احسان محسنی‌کیاسری، عمار تفتی، سیدجواد هاشمی و ثریا قاسمی بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی‌ هستند. 
***
«آلنام» موسیقی آذربایجانی را در تالار وحدت طنین‌انداز می‌کند
کنسرت ارکستر «آلنام» به رهبری وحید علیپور در تالار وحدت برگزار می‌شود. کنسرت موسیقی آذربایجانی ارکستر آلنام یکشنبه 25 تیرماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود. یاشار احمدی و مجید عصری خوانندگان این کنسرت هستند. همچنین سونار نجاری سولیست تار، محمدرضا عرفانی سولیست کمانچه و مونیکا لران کنسرت مایستر ارکستر آلنام هستند. 
کنسرت ارکستر آلنام شامگاه یکشنبه 25 تیر ماه 1402 در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت آن به سایت ایران کنسرت به نشانی 
www.iranconert.com مراجعه کنند.
***
خسرو امیرصادقی درگذشت
خسرو امیرصادقی، بازیگر و تهیه‌کننده سینما در سن ۶۵ سالگی درگذشت. امیرشروین امیرصادقی خبر درگذشت پدرش را تأیید کرد. او در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم تأکید کرد خسرو امیرصادقی 2 شب گذشته بر اثر عارضه ریه دارفانی را وداع گفت. او مدت‌ها با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد و در سال‌های اخیر دیگر نتوانست در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی به عنوان بازیگر و حتی تهیه‌کننده حاضر شود. پسر مرحوم امیرصادقی خاطرنشان کرد: می‌خواستیم با پدرم یک کار مشترک انجام دهیم و او تهیه‌کنندگی کند که اجل مهلت نداد. آخرین کار او به سریال «پایتخت6» برمی‌گردد. وی همچنین درباره مراسم تشییع پیکر و ترحیم این هنرمند پیشکسوت، گفت: قرار است (امروز یکشنبه) صبح ساعت 10 از خانه سینما شماره 2 واقع در خیابان وصال، پیکر مرحوم خسرو امیرصادقی به طرف قطعه هنرمندان تشییع شود. پدرم در طبقه فوقانی قبر مرحوم حمید قنبری دوبلور شناخته شده در قطعه 88 به خاک سپرده خواهد شد. هنوز مراسم ترحیم قطعی نشده اما احتمالاً روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0074 sec