printlogo


کد خبر: 264913تاریخ: 1402/4/25 00:00
در قالب برنامه‌های تولیدی جدید روی آنتن می‌رود
ویژه‌برنامه‌های شبکه نسیم برای ماه محرم

در ایام سوگواری سالار شهیدان ابا‌عبدالله‌الحسین علیه‌السلام، شبکه نسیم برنامه‌های تولیدی جدید از جمله «از سرگذشت»، «با حسین (ع) حرف بزن»، «نسیم ‌آوا» و همچنین سریال «مرضیه»، «قاب‌عاشقی»، «مستند محرم»، «نسیما» و مستند «اینجا ایران» را در کنداکتور دهه اول محرم خود جانمایی کرده است. برنامه «از سرگذشت» به تهیه‌کنندگی محسن نجفی‌سولاری و کارگردانی محمد پیوندی با اجرای یک خواننده جوان از شب اول محرم سه‌شنبه ۲۷تیر ساعت۲۱:۳۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.
فصل نهم برنامه «با حسین(ع) حرف بزن» با فرم و محتوای جدید به تهیه‌کنندگی محمدحسین تقوایی هر شب و با شروع محرم ساعت ۲۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. فصل جدید این برنامه در گفت‌وگو با اقشار و گروه‌های سنی مختلف تلاش کرده است بفهماند هر کسی می‌تواند ارتباط دلی و زبانی خود را با امام حسین (ع) برقرار کند.
سریال «مرضیه» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی، محصول سال ۱۳۹۸ است که در ایام محرم هر شب ساعت۲۰:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
«نسیم‌آوا» به تهیه‌کنندگی و اجرای محمدرضا محبی با مرور آواهای عاشورایی و حسینی هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
برنامه «قاب عاشقی» نیز به تهیه‌کنندگی مسعود نجفی هر شب یک فیلم سینمایی مرتبط با عاشورا و قیام حسینی را با حضور عوامل از جمله کارگردان و تهیه‌کننده مورد بررسی قرار داده و ساعت ۱۸:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود. همچنین برنامه‌های تامینی مستند «محرم» هر شب ساعت ۲۲:۳۰، مستند «اینجا ایران» ساعت ۲۳:۳۰ و برنامه دوربین مخفی «نسیما» ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌روند.
«مجلس واقعه» نیز تولید فاخر شبکه نسیم است که این روزها در حال فیلمبرداری است؛ ویژه‌برنامه‌ای درباره تعزیه با اجرای یکی از آهنگسازان بنام کشور که برای پخش در ماه صفر آماده خواهد شد.
 

Page Generated in 0/0058 sec