printlogo


کد خبر: 265000تاریخ: 1402/4/27 00:00
اخبار

برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان
دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از برگزاری این رویداد هنری از ۱۱ تا ۱۷ مهر خبر داد.
شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان پس از یک سال وقفه با دعوت از هنرمندان سراسر ایران و جهان از ۱۱ تا ۱۷ مهر برگزار خواهد شد. رحمان هوشیاری درباره روند اجرایی این رویداد گفت: جشنواره تئاتر مریوان پس از یک سال وقفه‌ای که برای نخستین بار در روند اجرای آن اتفاق افتاد، امسال شانزدهمین دوره خود را در تاریخ ۱۱ مهرماه آغاز خواهد کرد. ما سال گذشته اواخر مرداد و اوایل شهریور فراخوان شرکت در جشنواره را منتشر کردیم و حدود ۱۷۰ اثر به دبیرخانه رسید که در بخش‌های مختلف مورد انتخاب قرار گرفت. دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان توضیح داد: این رویداد هنری در ۶ بخش آزاد، آیینی - سنتی، کودک و نوجوان، فراگیر (ویژه معلولان)، دگرگونه‌های اجرا و بخش ویژه ایثار و شهادت برگزار می‌شود که آثار هر ۳ بخش توسط یک تیم داوری ۳ ‌نفره به‌صورت جداگانه بازبینی و انتخاب شده‌اند. وی گفت: امسال به‌صورت ویژه حدود ۱۰ نفر از دبیران جشنواره‌های بین‌المللی از سراسر جهان دعوت شده‌اند تا با تماشای آثار حاضر در این رویداد شرایط تبادل هنری و معرفی گروه‌های برتر کشورمان به دیگر کشورها توسط این دبیران فراهم شود.
***
نفرات برتر نخستین رویداد مد و رسانه معرفی شدند
اولین رویداد مد و رسانه، استعدادهای برتر خود را در حوزه هنری شناخت. اولین رویداد مد و رسانه؛ پیش رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، به دبیری مهسا فرزان، در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی و با توضیحات مقدماتی دبیر رویداد درباره اهمیت مد و رسانه در فرهنگ کشور شنبه ۲۴ تیر افتتاح شد. گام پایانی و اختتامیه نخستین رویداد مد و رسانه (رستا) هم در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد و برندگان بخش‌های مختلف این رویداد معرفی شدند.
شرکت‌کنندگان این ‌رویداد در بخش‌های مختلفی از جمله طراحی، خبرنگاری، برندینگ، عکاسی و کلیپ‌سازی و محتوای مجازی، با راهنمایی و هدایت منتورها، برای رسیدن به محصول نهایی با هم رقابت کردند، در انتها نیز خروجی‌های هر بخش توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت. مراسم اختتامیه نیز در سالن سوره برگزار شد؛ ابتدا مهسا فرزان، دبیر رویداد درباره اهمیت رسانه در صنعت مد و جایگاه مغفول مانده رسانه در تولید محصولات اسلامی صحبت کرد و سپس کلیپ نظرات منتورهای رویداد پخش شد.
همچنین فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سخنران این اختتامیه حضور داشت و پیرامون موضوعات رسانه و تولیدات رسانه‌ای در صنعت مد صحبت داشته و این موضوع را از جوانب مختلف بررسی کردند. در پایان مراسم اختتامیه، شرکت‌کنندگانی که در بخش‌های مختلف رویداد حائز بیشترین امتیاز شده بودند، جوایز خود را دریافت کردند.
نفیسه میرزایی، مرضیه ساجدیان، مریم فتحی، دارنج، مریم محمدی، زراعت‌پور، رنجبر، فاطمه توکلی، شهرابی و جمالی در رویداد رسانه و در بخش خبر عطیه علیزاده و مرضیه انوشه به عنوان برگزیده معرفی شدند.
***
عرضه ترجمه کتاب «استراتژی رسانه اجتماعی» به بازار
ترجمه کتاب «استراتژی رسانه اجتماعی» توسط انتشارات موسسه ایران به بازار عرضه شد. این کتاب از تولیدات جدید انتشارات موسسه ایران، ترجمه کتابی با همین عنوان نوشته‌ «فیلیپ.جی.کلمپیت» است که توسط ۳ نفر از متخصصان حوزه ارتباطات دکتر محسن قدمی، دکتر مریم فهیما و علیرضا مختاری ترجمه شده و در اختیار مخاطبان عزیز قرار گرفته است.
کتاب حاضر با نگارشی سـاده و روان به همراه مثال‌های متنوع، چارچوبی روشمند بـرای رقابت در دنیای رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. مطالعه این کتاب برای همه کسانی که به نوعی از بستر رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، مفید خواهد بود.
افرادی که رسانه‌های اجتماعی را بستری برای تولید و انتشار محتوا قرار داده‌انـد و تمایل به تعامل دوسویه با مخاطبان و مشتریان دارند، می‌توانند از مطالب این کتاب برای مدیریت بهینه و هدفمند محتوا استفاده کنند. این کتاب، همچنین راهگشای برنامه‌ریزی و عملیات در فضای رسانه‌های اجتماعی است که امـروز تمام مدیران و کارشناسان کسب و کارها و خدمات در بخش‌های دولتی و خصوصی به آن نیاز دارند.
مؤلف کتاب در فصل اول اینطور آورده است: مخاطبان «استراتژی رسانه اجتماعی» شامل طیف رهبران و مدیران ارشد، دانشگران تحقیق و توسعه، بازاریاب‌ها، کارشناسان روابط عمومی، متخصصان ارتباطات درون‌سازمانی، کارشناسان مدیریت سرمایه‌های انسانی، روزنامه‌نگاران، صاحبان مشاغل کوچک، چهره‌های معروف هنری، سیاستمداران و اندیشمندان می‌شود. 
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را در سایت انتشارات موسسه ایران به نشانی «ketabir.com» تهیه کنند.

Page Generated in 0/0059 sec