printlogo


کد خبر: 265051تاریخ: 1402/4/28 00:00
اخبار

سامان فلاح به گل‌گهر پیوست
کاپیتان تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی به گل‌گهر سیرجان پیوست. به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، سامان فلاح کاپیتان تیم فوتبال پیکان از جمع خودروسازان جدا شد و فصل آینده برای باشگاه گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود. به گزارش تسنیم، بحث حضور این بازیکن در استقلال نیز مطرح بود اما فلاح در نهایت راهی سیرجان شد.
***
حذف تیم‌های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان ایران
تیم‌های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان پسر ایران از ادامه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازماندند. در ادامه مسابقات تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا که در قطر جریان دارد، دیروز در بخش پسران تیم نوجوانان ایران به مصاف چین تایپه رفت و با نتیجه ۳ به صفر متحمل شکست شد. این دیدار از مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد. در دیگر دیدار که در رده سنی جوانان برگزار شد، تیم ایران با همین نتیجه و در همین مرحله مقابل ژاپن شکست خورد. به این ترتیب تیم‌های تنیس روی میز نوجوانان وجوانان ایران از صعود به مراحل بالاتر باز مانده و از جدول مسابقات قهرمانی آسیا کنار رفتند.
***
نیمکت پرسپولیس عامل اخراج ساپینتو در داربی!
رئیس کمیته داوران می‌گوید ساپینتو به دلیل تهییج نیمکت پرسپولیس، در فینال حذفی اخراج شده است. یکی از نکات مبهم در جریان فینال جام حذفی میان استقلال و پرسپولیس، اخراج ریکاردو ساپینتو از کنار زمین بوده. سرمربی آبی‌ها پس از گل تساوی مرادمند، با کارت قرمز داور مواجه شد که این مساله جنجال‌های زیادی به پا کرد. در شرایطی که هنوز مشخص نیست علت اصلی اخراج سرمربی پرتغالی چه بوده، رئیس کمیته داوران در جریان سمینار پیش‌فصل داوران و کمک‌داوران لیگ برتر، به این سوال پاسخ داد هرچند در اظهارات وی نیز به درستی علت تصمیم تیم داوری مشخص نشد و تنها تهییج نیمکت سرخ‌ها به عنوان عامل این اتفاق مطرح شد. افشاریان در پاسخ به سوالی درباره اخراج ساپینتو در شهرآورد فینال حذفی گفت: اولا من از همه عزیزانی که وسواس دارند، چه استقلال، چه پرسپولیس و سایر تیم‌هایی که درگیر مسابقات هستند، تشکر می‌کنم. ما هم اگر اشتباه کنیم، مشخص است و تا حالا پیش نیامده که به خاطر اشتباه داورم، از او دفاع کرده باشم. رئیس کمیته داوران ادامه داد: درباره ساپینتو نیز گزارش بچه‌ها را که خواندم و سوال پرسیدم، ظاهرا چیزی که در گزارش آمده است، تهییج تیم مقابل بوده است. حالا من صحت و سقم آن را نمی‌دانم. چون آن بازی تمام و ایشان اخراج شد. افشاریان در پایان گفت: ان‌شاءالله ساپینتو هر جا که هست، سالم باشد و از زندگی‌اش لذت ببرد. ما فقط به گزارش داور توجه می‌کنیم. ظاهرا پس از به ثمر رسیدن گل، رفتاری نسبت به تیم رقیب داشته است و بچه‌ها این‌گونه گزارش داده‌اند.
***
شکستن راکت برای جوکوویچ چقدر آب خورد؟
نواک جوکوویچ به دلیل شکستن راکتش باید ۸ هزار دلار جریمه بپردازد. به گزارش RBC، در جریان دیدار حساس و مهیج فینال تنیس گرنداسلم ویمبلدون، کارلوس آلکاراس، نابغه ۲۰ ساله تنیس جهان از اسپانیا و نفر نخست رنکینگ برترین تنیسورهای جهان، مقابل نواک جوکوویچ، پرافتخارترین تنیسور مرد جهان، به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد. ست نخست این دیدار با نتیجه قاطع ۶ بر یک به سود جوکوویچ به پایان رسید اما در ست‌های دوم و سوم آلکاراس به بازی بازگشت و به ترتیب با نتایج ۷ بر ۶ و ۶ بر یک صاحب پیروزی شد. در ست چهارم جوکوویچ ۶ بر ۳ به پیروزی رسید تا کار به ست پنجم و پایانی کشیده شود. در ست پایانی الکاراس با حساب ۶ بر ۴ به برتری رسید و با کسب پیروزی ۳ بر ۲ در این بازی حساس که ۵ ساعت به طول انجامید، عنوان قهرمانی این رویداد معتبر را کسب کرد. نواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی، به دلیل شکستن راکتش در فینال تنیس ویمبلدون مقابل کارلوس آلکاراس اسپانیایی به پرداخت ۸ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد. جوکوویچ به دلیل ناراحتی راکتش را به ستون کنار تور کوبید. جوکوویچ پس از شکست به سمت پسرش رفت و گریه کرد. در واقع جوکوویچ برای دومین بار در فینال گرنداسلم روی چمن شکست خورد. این ورزشکار صرب آخرین بار در فینال سال ۲۰۱۳ به اندی ماری باخته بود. جوکوویچ رکورد بیشترین قهرمانی در گرنداسلم‌ها را با ۲۳ قهرمانی در اختیار دارد. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش‌ ۷ بار قهرمان ویمبلدون شده است که پس از فدرر با ۸ قهرمانی در ویمبلدون، در رده دوم پرافتخارترین تنیسورهای تاریخ ویمبلدون است. سال قبل، جوکوویچ در فینال نیک کریوس استرالیایی را برد.
***
لوکاکوی خائن، تو به همه ما خنجر زدی!
تیفوسی‌های جایگاه شمالی جوزپه مه‌آتزا علیه روملو لوکاکو بیانیه‌ای تند منتشر کردند. مقصد لوکاکو برای فصل آینده به داستانی جنجالی و پر از اتفاقات عجیب و غیرمنتظره تبدیل شده است. این بازیکن به شدت از مدیران اینتر به خاطر به توافق نرسیدن با چلسی در موعد از پیش تعیین‌شده ناراضی و عصبانی است و همین باعث شده از ادامه حضورش در این تیم منصرف شده و با یووه وارد مذاکره شود. اینتر نیز پس از اطلاع از این قضیه قید ادامه مذاکرات را زد و اعلام کرد دیگر هرگز سراغ ستاره بلژیکی نخواهد رفت. در همین رابطه تیفوسی‌های جایگاه شمالی جوزپه مه‌آتزا (کوروا نورد) علیه لوکاکو بیانیه‌ای صادر کردند. در این بیانیه آمده است: «تو به همه ما خیانت کردی. ما همیشه در لحظات سخت از تو دفاع کردیم و حالا تو به ما خنجر می‌زنی. تو بعد از بوسه بر نشان ما، خودت را به بالاترین پیشنهاد می‌فروشی. تو یک مرد واقعی نیستی. ما دیگر هرگز یکدیگر را نخواهیم دید».

Page Generated in 0/0066 sec