printlogo


کد خبر: 265143تاریخ: 1402/4/31 00:00
مهاجم سابق استقلال روزهای سختی را برای این تیم پیش‌بینی می‌کند
محسن گروسی: امان از هفته‌های ابتدای فصل

زهره فلاح‌زاده: مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان در فصل نقل‌وانتقالات و آماده‌سازی پیش‌فصل ضعف داشتند، گفت: با شرایطی که رقم خورده است قطعا استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ روزهای سختی خواهد داشت.
گروسی با ابراز امیدواری نسبت به آینده آبی‌پوشان در لیگ برتر، گفت: اوضاع استقلال کمی نسبت به گذشته بهتر شده ولی آقایان نمی‌خواهند از سنگ‌اندازی برای استقلال دست بکشند و تمام هدف‌شان این است که استقلال موفق نباشد. در این شرایط حساس مدیران استقلال باید بیشتر از گذشته هوشیار باشند و اجازه ندهند خیانتکاران به استقلال ضربه بزنند.
کارشناس فوتبال درباره افشای نام افراد مخرب توسط سرمربی استقلال گفت: نکونام به‌موقع وارد عمل شد و با کدهایی که داد هواداران متوجه شدند چه کسانی به دنبال نابودی تیم محبوب‌شان هستند و مقابل باشگاه تجمع کرده و علیه آنها موضع جدی گرفتند تا دست آنها را از استقلال کوتاه کنند.
وی درباره عملکرد باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات گفت: امسال نخستین بار بود که آبی‌پوشان در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و نتوانستند بازیکنان مورد نظر را جذب کنند. البته صحبت‌های مدیرعامل و سرمربی هواداران را امیدوار کرد که بازیکنان خوبی جذب کنند.
گروسی در پاسخ به این پرسش که آیا نکونام در استقلال موفق خواهد شد یا خیر، گفت: نکونام و بازیکنانش فصل سختی در پیش خواهند داشت. با شرایطی که پیش آمد نباید انتظار قهرمانی از استقلال داشته باشیم. این تیم به دلیل مشکلات زیاد حتی نتوانست اردو در تهران برگزار کند.
این پیشکسوت فوتبال برگزاری دیدارهای تدارکاتی را عاملی برای شناخت کادر فنی از بازیکنان دانست و گفت: شکست در بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود کادر فنی به نقاط ضعف تیمش آگاهی پیدا کند و برای رفع آنها برنامه‌ریزی داشته باشد.
گروسی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران در این مدت با تمام وجود کنار نکونام و بازیکنان بودند و با شروع لیگ این حمایت باید بیشتر شود. استقلال به دلیل سنگ‌اندازی و کارشکنی افرادی خاص نتوانست یارگیری خوب و اردوی تدارکاتی برگزار کند، بنابراین در هفته‌های ابتدایی کار سختی خواهد داشت.

Page Generated in 0/0054 sec