printlogo


کد خبر: 265185تاریخ: 1402/5/1 00:00
اخبار

ایران با ۱۰ گل از امارات انتقام گرفت
ساحلی‌بازان کشورمان در دومین دیدار خود در تورنمنت فوتبال ساحلی سنت‌پترزبورگ به بردی پرگل دست یافتند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت سنت‌پترزبورگ به مصاف تیم‌ ملی امارات رفت که در پایان این دیدار ساحلی‌بازان کشورمان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسیدند. گل‌های ایران را علی میرشکاری، مهدی شیرمحمدی و  امیرحسین اکبری (هر کدام ۲ گل)، محمد معصومی‌زاده، مسلم مسیگر، محمدعلی مختاری و رضا امیری‌زاده به ثمر رساندند. ساحلی‌بازان کشورمان ۲ ماه پیش هم دیداری با اماراتی‌ها در فینال مسابقات انتخابی دومین دوره‌ بازی‌های جهانی ساحلی اندونزی برگزار کرده بودند که در آن دیدار شاگردان نادری مقابل امارات با نتیجه 5 بر 2 شکست خورده بودند و ملی‌پوشان ساحلی ایران با این پیروزی انتقام شکست قبلی را گرفتند. شاگردان علی نادری در سومین دیدار خود در این تورنمنت، امروز (یکشنبه) از ساعت 15 (به وقت محلی) به دیدار روسیه میزبان تورنمنت خواهند رفت.
***
والیبال ایران از سد ژاپن گذشت
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسران ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به‌رغم واگذاری نتیجه ست‌های اول و دوم، به بازی برگشت و با شکست ژاپن 2 امتیاز حساس از حریف گرفت. به گزارش فارس، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا از شنبه 31 تیر با حضور 12 تیم در تاشکند آغاز شد و تا روز شنبه هفتم مرداد ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران که در مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن، چین و قزاقستان هم‌گروه است، در نخستین مسابقه خود به مصاف ژاپن رفت و ۳ بر ۲ این تیم را از پیش رو برداشت. شاگردان آرش صادقیانی که در ست‌های اول و دوم این مسابقه 25 بر 20 و 25 بر 17 نتیجه را به حریف واگذار کردند، در ادامه مسابقه به بازی برگشتند و با کامبک فوق‌العاده با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 15 بر 10 موفق به شکست ژاپن شدند تا در نخستین گام یک برد و ۲ امتیاز حساس کسب کنند. تیم ایران این مسابقه را که 130 دقیقه طول کشید، با ترکیب شنتیا به‌نژاد، مصطفی صداقت، محمدرئوف خوشحال، امیرعلی فرج‌پور، آرمین آسیایی، طاها محسنی و مسعود ایمری آغاز کرد. تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران ساعت 13:30 امروز (یکشنبه یکم مرداد) در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف چین می‌رود.
***
واکنش کاندیدای ریاست بولینگ و بیلیارد به لغو دوباره انتخابات
یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نسبت به لغو دوباره این انتخابات واکنش نشان داد. به گزارش مهر، پس از لغو دوباره انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد، صمد ولی‌زاده یکی از کاندیداهای انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه مجمع برای سومین بار لغو و این بار برای مدت یک ماه‌و‌نیم به تعویق افتاد. وی با بیان اینکه بعد از یک سال که منتظر برگزاری مجمع بودیم باز هم شاهد تعویق دوباره آن شدیم، ادامه داد: متأسفانه قوانین اساسنامه رعایت نشده و از نظر اساسنامه ایراد دارد. ولی‌زاده تصریح کرد: بهتر بود انتخابات برگزار می‌شد، البته اعضای مجمع راضی بودند و پولادگر و اسکندری نیز تاکید کردند بعد از یک ماه و نیم برگزار شود که انتخابات دوباره به تعویق افتاد و به همین دلیل این تصمیم گرفته شد. ولی‌زاده با بیان اینکه دلیل تعویق را نمی‌داند، تاکید کرد: البته این را می‌دانم که رئیس مجمع مکاتباتی را با فدراسیون جهانی داشته است. ایراداتی به نبود اسکندری گرفته و قرار بر این شد با فدراسیون جهانی و آسیایی مکاتبه‌ای صورت بگیرد و راهکار قانونی بگیرند برای جلوگیری از تعلیق فدراسیون. کاندیدای انتخابات گفت: فدراسیون ما المپیکی نیست و جزو کمیته بین‌المللی المپیک هم نیستیم که ما را تعلیق کنند. اسکندری ۴ سال پیش رئیس فدراسیون بود و اکنون سرپرست است، تصور نمی‌کنم تعلیقی متوجه این فدراسیون شود.
***
عطایی اعضای کمیته فنی را  قانع کرد تا بماند
سرمربی تیم‌ ملی والیبال در سمت خود باقی ماند تا هدایت ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا را هم برعهده داشته باشد. به گزارش فارس، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها 2023 و تیم‌ ملی جوانان در قهرمانی جهان 2023 و برنامه‌های پیش ‌روی این تیم‌ها  دیروز شنبه 31 تیر به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار شد. یکی از موضوعاتی که گفته می‌‌شد در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت موضوع تغییر یا تقویت کادر فنی تیم‌ ملی بزرگسالان بود. در پایان جلسه جمع‌بندی شد که عطایی و دستیارانش به کار خود ادامه دهند و هدایت ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را نیز برعهده داشته باشند. مسابقات والیبال قهرمانی آسیا - 28 مرداد تا 4 شهریور به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

Page Generated in 0/0043 sec