printlogo


کد خبر: 265214تاریخ: 1402/5/1 00:00
نذر 72000 پیراهن مشکی برای مستضعفان و محرومان جامعه
آغاز پویش با حسین بمان

پویش نذر 72000 پیراهن مشکی برای مستضعفان و محرومان جامعه با عنوان «با حسین بمان» آغاز شد.
به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع ‌مقدس و مجموعه فرهنگی ربیع محبت، پویش نذر 72000 پیراهن مشکی برای مستضعفان و محرومان جامعه با عنوان «با حسین بمان» با شروع ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) آغاز شد.
بنا بر این گزارش، با توجه به شکل‌گیری روش‌های خلاقانه و جذاب و اجتماعی در سال‌های اخیر، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع ‌مقدس نیز با هدف تعظیم شعائر اسلامی و در جهت خدمت به قشر مستضعف و محرومان جامعه با همکاری یکی از استارت‌آپ‌های خلاق در حوزه توزیع محصولات فرهنگی، درصدد است با مشارکت خیران و نیکوکاران تعداد 72000 پیراهن مشکی را به نیت ۷۲ تن به 72000 هموطن نیازمند و کم‌برخوردار جامعه اهدا کند.
شایان ذکر است این پویش از اول ماه محرم‌الحرام سال ۱۴۰۲ شمسی تا پایان محرم  ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان و خیران برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در آن می‌توانند با مراجعه به سایت
 https://rabimohabat.ir/  در این امر خیرخواهانه شرکت کنند. خاطرنشان می‌شود در پایان این پویش، آیین اختتامیه باشکوهی در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌ مقدس با حضور خیران و نیکوکاران برگزار خواهد شد.

Page Generated in 0/0070 sec