printlogo


کد خبر: 265575تاریخ: 1402/5/15 00:00
اخبار

دیلی‌اکسپرس: طارمی گزینه خوبی برای جانشینی کین است
تاتنهام آماده ارائه پیشنهاد ۲۱ میلیون پوندی برای مهدی طارمی است، چراکه هری کین در آستانه پیوستن به بایرن قرار گرفته است. به گزارش دیلی‌اکسپرس، گزارش‌ها حاکی از آن است که تاتنهام علاقه‌مند جذب ملی‌پوش ایرانی است. جدایی احتمالی هری کین و پیوستن او به بایرن‌مونیخ سبب شده است سران این تیم لندنی به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی باشند. بر این اساس تاتنهام آماده است مبلغی حدود ۲۱ میلیون پوند برای مهدی طارمی، مهاجم پورتو پیشنهاد دهد. اسپرز در حال برنامه‌ریزی برای زندگی پس از هری کین است و نمی‌خواهد غافلگیر شود و مذاکرات با مهاجمان مدنظرش را شروع کرده است. بایرن روز جمعه پیشنهاد دیگری برای کین ارائه کرد. پرافتخارترین تیم بوندسلیگا پیش از این ۲ پیشنهاد برای هری کین ارائه داد که هر 2 از سوی تاتنهام رد شد. اسکای‌اسپورت آلمان ادعا می‌کند آخرین پیشنهاد بایرن به تاتنهام برای جذب هری کین ۸۶ میلیون پوند است. آنها احساس می‌کنند این مبلغ برای یک بازیکن ۳۰ ساله که سال آخر قراردادش نیز هست، کافی است. تاتنهام هنوز به این پیشنهاد پاسخ نداده است اما به نظر می‌رسد در حال ارزیابی گزینه‌هایش در بازار است. آنها در حال حاضر ریچارلیسون مهاجم تیم ‌ملی برزیل را دارند که در صورت جدایی کین می‌تواند حضور بیشتری در ترکیب ثابت تاتنهام داشته باشد. تماس بین تاتنهام و پورتو برقرار شده و تیم لندنی حاضر است ۲۱ میلیون پوند برای این بازیکن ۳۱ ساله بپردازد. گفته می‌شود پورتو برای فروش طارمی در تابستان نزدیک به ۲۶ میلیون پوند می‌خواهد. طارمی نیز مانند کین وارد ۱۲ ماه پایانی قراردادش شده است. مهدی طارمی در ۱۴۷ بازی برای پورتو در تمام رقابت‌ها ۸۰ گل به ثمر رسانده است. او همچنین ۴۹ پاس گل به ثبت رسانده است که ثابت می‌کند می‌تواند جانشین خوبی برای کین باشد.
***
درخواست نیم میلیارد یورویی ناپولی از الهلال!
روزنامه عربستانی عکاظ مدعی شد ناپولی برای فروش ستاره خود به الهلال درخواست ۵۰۰ میلیون یورو داده است. ویکتور اوسیمن ستاره فصل قبل رقابت‌های سری A بود. این بازیکن در ترکیب ناپولی درخشید و بیشترین نقش را در قهرمانی ناپلی‌ها در سری A داشت. به همین واسطه اوسیمن مشتریان زیادی دارد اما تاکنون او با هیچ تیمی به توافق نهایی دست نیافته است. الهلال عربستان هم مشتری جدی این بازیکن است و پیشنهاد رسمی برای جذب این ستاره را به او داده است. روزنامه عکاظ عربستان مدعی شد باشگاه ناپولی برای فروش فوق‌ستاره خود به الهلال ۵۰۰ میلیون یورو می‌خواهد و این موضوع باعث شده این انتقال بسیار بعید به نظر برسد. تیم‌های عربستانی بودجه هنگفتی را برای جذب ستاره‌های بزرگ در تابستان در اختیار دارند اما بعید است الهلال برای این انتقال چنین هزینه‌ای انجام دهد. الهلال تابستان سال جاری ۲۲۵ میلیون یورو برای جذب ۴ بازیکن هزینه کرده است. با این حال هواداران تیم به خریدهای جدید اعتراض دارند و بر این باورند باید سران باشگاه با بازیکنان سرشناس‌تر و بزرگ‌تری قرارداد امضا کنند. مالکوم، میلینکوویچ ساویچ، نوس و کولیبالی ۴ بازیکنی هستند که رسما راهی الهلال شده‌اند. البته باشگاه عربستانی با امباپه، نیمار و مسی هم وارد مذاکره شد اما هیچ کدام از این بازیکنان وسوسه نشدند، البته احتمال حضور نیمار در الهلال همچنان وجود دارد.
***
امباپه به رئال‌‌مادرید نزدیک‌تر می‌شود
پیوستن راندال کولوموانی و گونچالو راموس به پاری‌سن‌ژرمن به سود رئال‌‌مادرید خواهد بود، چرا که می‌تواند فرآیند جابه‌جایی امباپه از پاریس به پایتخت اسپانیا را سرعت ببخشد. به گزارش RMC Sport، راندال
کولوموانی برای نخستین بار از فرانکفورت درخواست جدایی کرد. ملی‌پوش فرانسوی مورد توجه پاری‌سن‌ژرمن است و تمایل او به حضور در تیم پاریسی به نوعی انتقال امباپه به رئال‌‌مادرید را تسریع کرده است. در واقع اگر باشگاه فرانسوی بتواند ستاره نوظهور ۲۴ ساله را جذب کند، می‌تواند مذاکرات با رئال مادرید بر سر امباپه را شتاب دهد. کولوموانی پس از پایان یک فصل درخشان با آینتراخت فرانکفورت و تیم ‌ملی فرانسه مورد توجه تیم‌های بزرگی قرار گرفته است. او  با ۲۴ گل زده و ۱۴ پاس گل و حضور در جام‌جهانی با تیم فرانسه به یکی از ستاره‌های بوندسلیگا تبدیل شده است. در ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعه شده بود کولوموانی راهی لیگ برتر می‌شود و چندین باشگاه از جمله منچستریونایتد به او ابراز علاقه کرده‌اند. همچنین شایعه شده بود بازیکن سابق نانت به بایرن خواهد پیوست که این اتفاق نیز رخ نداد. از آنجا که بایرن در حال حاضر مشتاق جذب هری کین است، تنها مقصدی که می‌توان برای این بازیکن تصور کرد، پاری‌سن‌ژرمن است. پاری‌سن‌ژرمن تابستان امسال به دنبال یک یا حتی ۲ مهاجم است. گونچالو راموس به احتمال زیاد به تیم لوئیس انریکه خواهد پیوست و کولو موانی نیز می‌تواند راه او را دنبال کند. در صورتی که باشگاه فرانسوی هر دو مهاجم را به خدمت بگیرد، جای خالی امباپه به‌خوبی پر خواهد شد و در این صورت شاید مبلغ درخواستی از رئال‌مادرید را کاهش دهد و شاهد یک تخفیف از سوی تیم ناصر الخلیفی باشیم. به این ترتیب شاید آنها قیمت درخواستی‌شان را برای جدایی این فوق‌ستاره کاهش دهند یا به مذاکرات با رئال مادرید سرعت ببخشند. به نوشته روزنامه اکیپ علاوه بر این، مهاجم جوان فرانکفورت به‌وضوح تمایلش را برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن ابراز و باشگاه پاریسی مذاکرات با باشگاه آینتراخت را آغاز کرده است. همان‌طور که از چند هفته پیش شنیده می‌شد، امباپه پس از تکذیب تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن کاملا از برنامه‌های باشگاه پاریسی خارج شده و قطعا محتمل‌ترین مقصد برای او رئال مادرید است. رئال‌‌مادرید پس از جدایی بنزما، به دنبال یک مهاجم است و حتی این امکان وجود دارد که یک سال منتظر بماند و امباپه را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. پاری‌سن‌ژرمن برای فروش این بازیکن به رئال‌‌مادرید ۲۰۰ میلیون یورو می‌خواهد.

Page Generated in 0/0071 sec