printlogo


کد خبر: 265598تاریخ: 1402/5/15 00:00
جواد قارایی: مهاجرتم صحت ندارد
ایرانگرد ماند
دعوت عمانی‌ها از قارایی برای ساخت مستندی درباره جاذبه‌های طبیعی این کشور

«جواد قارایی مهاجرت کرد» این تیتری بود که دیروز در خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفت؛ خبری که واکنش همه را برانگیخت.
سازنده مستند «ایرانگرد» که اواخر ماه گذشته میهمان خبرگزاری هنرآنلاین بود، تاکید کرده بود دغدغه اول من «ایران» است. کسی که دغدغه اولش مادر بیمارش در خانه است، آیا می‌تواند به خارج از کشور برود یا در داخل کار اقتصادی  انجام دهد؟  نه! نمی‌تواند، چون تمام تمرکز او بر درمان و مراقبت از مادر بیمارش است. من هم  مادرم؛ «ایران» است و دغدغه اصلی‌ام مراقبت و نگهداری از اوست.
قارایی گفت: من تمام وقت خود را صرف «ایرانگرد» می‌کنم. هر چند از داخل و خارج کشور پیشنهادات زیادی داشتم و دارم اما اولویت بنده تا آخر عمر تولید مجموعه جدید ایرانگرد و ایرانگرد کوچک و «سفر به سرزمین توریست‌ها» یا همان رویاها برای صداوسیماست تا هموطنانم در هر کجای ایران و جهان به راحتی بتوانند از این مجموعه‌ها بهره‌مند شوند.
وی همچنین دیروز در گفت‌وگو با «هنرآنلاین» اظهار کرد: من پیش از این هم گفته‌ام تحت هیچ شرایطی از ایران مهاجرت نمی‌کنم و حرف مرد هم یکی است. موقعیت‌های زیادی داشتم که به کشورهای مختلف مهاجرت کنم اما افتخار می‌کنم که همیشه در کشور خودم مانده‌ام و حتی فرزندم را در ایران به دنیا آورده‌ام و شناسنامه‌اش ایرانی است. من هیچ‌گاه مهاجرت نکردم و مهاجرت هم نمی‌کنم؛ دوست دارم در حوزه تخصصی خودم که به آن عشق دارم کار کنم، در صنعت گردشگری که حوزه حرفه‌ای من است در جلسه‌ای به عمان دعوت شدم و قرار است مجموعه مستندی به این منظور بسازم.

Page Generated in 0/0063 sec