printlogo


کد خبر: 265606تاریخ: 1402/5/15 00:00
جزئیاتی درباره شاهین زحمتکش، سرکرده گروهک تروریستی موسوم به «ارتش مردمی» که اخیرا توسط وزارت اطلاعات منهدم شد
تروریست منافق‌زاده

گروه سیاسی: دوم مردادماه امسال وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و انهدام بزرگ‌ترین شبکه تروریستی 20 سال گذشته خبر داد.
در بخشی از اطلاعیه سربازان گمنام امام زمان(عج) آمده بود: «اعضای شبکه‌ گسترده‌ تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه‌وبویراحمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند. اعضای این شبکه که به‌ واسطه‌ کانون‌های تروریستی مستقر در کشورهای دانمارک و هلند به سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس متصل بودند و توسط آن رژیم حمایت مالی و تجهیزاتی می‌شدند، در آستانه ماه محرم قصد انجام چند عملیات تروریستی در استان‌های یادشده را داشتند؛ از جمله برنامه‌ریزی اقدام انفجاری در مزار «سپهبد مجاهد شهید حاج‌قاسم سلیمانی‌» و برخی مراکز تجمعات مردمی و اماکن سوخت‌گیری، همچنین انفجار دکل‌های برق و ایستگاه‌های گاز به منظور اخلال در تأمین نیازهای داخلی و صادراتی و اهداف دیگری از این قبیل. از این هسته‌ها 43 بمب با قدرت تخریب بالا و قابلیت کنترل از راه دور کشف و خنثی شد. از بمب‌های پیش‌گفته 20 بمب  ویژگی پرتابی دارند که به قصد استفاده از آنها علیه هیئات و تکایا آماده شده بودند. علاوه بر آن چند خانه تیمی، انواع سازه‌های فلزی انفجاری، چاشنی‌های مربوط، انواع مواد شیمیایی صنعتی و مواد پیش‌ساز انفجاری، کیت‌های الکترونیکی، ریموت‌های کنترلی برای هدایت انفجار از راه دور، فتیله‌های انفجاری، چند قبضه کلت کمری، سلاح‌های شکاری ساچمه‌زن و مقادیر فراوانی سلاح سرد و ابزارهایی صرفا با کاربرد در اغتشاشات خیابانی کشف و ضبط شد».
بنا به اطلاعاتی که همان زمان منتشر شد، سرپل‌های این تیم‌های تروریستی در کشورهای همسایه مستقر شده بودند و تسلیحات و تجهیزات لازم را از همان کشورها در اختیار عوامل داخلی خود قرار می‌دادند، همچنین مهم‌ترین ویژگی این جریانات، تمایل شدید آنها به کشته‌سازی و افزایش رنگ خشونت در جامعه ایران بود که با هشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) ناکام ماندند.
اما چه فرد یا افرادی پشت این پروژه تروریستی ضدایرانی بودند؟ بنا به اعلام منابع آگاه امنیتی، شاهین زحمتکش با نام فضای مجازی شاهین‌لو یکی از 2 نفر اصلی جهت‌دهنده به گروه‌های تروریستی بود که البته خط خود را از رژیم تروریست صهیونیستی می‌گرفت. نکته قابل توجهی که باید در ارتباط با شاهین‌لو دانست، وابستگی او به سازمان تروریستی منافقین است. پدر او از جمله منافقینی بود که سال 61 به جرم اقدام مسلحانه و عملیات تروریستی علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران، به دار مجازات آویخته شد. مادر او نیز از جمله اعضای فعال سازمان تروریستی منافقین بود که به جرم عضویت در این سازمان دستگیر شده بود و سال 62 در حالی که مشغول گذراندن دوران محکومیت خود بود، شاهین زحمتکش (شاهین‌لو) را به دنیا آورد.
«ارتش مردمی» نام گروهک تروریستی بود که توسط شاهین‌لو برای انجام اقدامات تروریستی علیه مردم ایران راه‌اندازی شده بود و از سوی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی زیر ضربه رفت.
اقدامات خرابکارانه این گروهک در داخل کشور اعم از آتش زدن بنر و دیوار نویسی بوده و این اقدامات تنها مقدمه‌ای برای ابلاغ ماموریت‌های تروریستی خونبار از جمله  کار گذاشتن بمب و انفجار در اماکنی چون پمپ بنزین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دکل‌های انتقال برق، شبکه‌های گازرسانی و ادارات دولتی بود که سرشبکه‌های این گروهک برای مخاطبان خود طراحی کرده بودند.
حالا در تصاویری که از پیام‌های ردوبدل‌شده بین مجری طرح‌های تروریستی با عوامل گروهک ارتش مردمی منتشر شده، می‌توان به پروژه شوم این گروهک علیه مردم ایران پی برد.
در بخشی از گفت‌وگوی فردی که قرار بود اقدام به انجام عملیات تروریستی کند با عوامل گروهک ارتش مردمی، کاملا مشخص است سرکردگان این گروهک به دنبال کشتار تعداد بسیاری از مردم ایران بودند.

Page Generated in 0/0055 sec