printlogo


کد خبر: 265662تاریخ: 1402/5/17 00:00
اخبار

عصبانیت شدید مرد اسپانیایی در آستانه بازی تراکتور با سپاهان
سرمربی اسپانیایی تراکتور به تبریز بازگشت تا با خبر محرومیت ناگهانی خریدهای تابستانی خود برای دیدار با سپاهان اصفهان روبه‌رو شود. به گزارش  مهر، پاکو خمز ظهر دیروز به تبریز بازگشت. وی که سفری کوتاه‌مدت به زادگاه خود داشت، به تمرینات تیمش بازگشت. خمز ناهار را نیز همراه با اعضای تیم بود اما خبر ناگهانی محرومیت باشگاه از سوی فیفا و در پی آن عدم استفاده از بازیکنان تازه‌وارد باعث عصبانیت شدید این مربی شد. خمز که برای استفاده از بازیکنان جدید طرح و برنامه داشت و ترکیب اصلی خود را با حضور حداقل ۷ بازیکن تازه‌وارد آماده کرده بود، حالا چاره‌ای جز کنار گذاشتن شجاع خلیل‌زاده، عارف آغاسی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، محمد نادری، آلوارو خیمنز، عارف رستمی و امیرحسین حسین‌زاده برای دیدار با سپاهان اصفهان ندارد. سرخپوشان تبریزی که یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود را در هفته نخست مقابل مدعی قهرمانی برگزار خواهند کرد، چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان فصل گذشته ندارند.
خمز در حالی تمرین عصر دیروز خود را برگزار کرد که آماده‌باش جدی به میلاد کر، امیر ابراهیم‌زاده و سایر بازیکنان تیمش برای حضور در ترکیب اصلی داده است. نکته جالب توجه اینکه هر ۳ دروازه‌بان تراکتور به عنوان بازیکن تازه‌وارد به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شده‌اند اما حضور قرضی حسین پورحمیدی در آلومینیوم اراک باعث شد او بتواند برای دیدار با سپاهان اصفهان مجوز بازی بگیرد اما احسان مرادیان و ادیب زارعی نمی‌توانند تیم خود را در بازی با سپاهان همراهی کنند.
دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹ پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.
***
توضیح رئیس آکادمی ملی المپیک درباره خاموشی وسایل سرمایشی
رئیس آکادمی ملی المپیک با تأکید بر اینکه وسایل سرمایشی سالم است، گفت: به خاطر کمبود برق و افت ولتاژ، وسایل سرمایشی خاموش است. فرهاد صدر در گفت‌وگو با مهر، در واکنش به خاموش بودن سیستم سرمایشی در سالن وزنه‌برداری گفت: این موضوع به خاطر مشکل برق است. به خاطر کمبود برق، ولتاژها افت پیدا می‌کند و تمام سیستم‌های خنک‌کننده کاهش کارکرد می‌یابد. وی گفت: زمانی که برق قطع می‌شود از برق اضطراری استفاده می‌کنیم تا روشنایی تأمین شود. وزنه‌برداران شرایط خیلی بد‌تری داشتند که برای آنها مساعد کردیم. این موضوع هم جای نگرانی ندارد. رئیس آکادمی ملی المپیک گفت: وسایل سرمایشی در سالن وزنه‌برداری روشن است، برخی اطلاعات مبنی بر اینکه تنها روزی یک ساعت این وسایل روشن است، کاملا غلط است. کل تأسیسات ۲۴ ساعته روشن است اما از داخل این وسایل هوای گرم بیرون می‌آید که به خاطر مشکل افت ولتاژ و کمبود برق است، این موضوع به معنی این نیست که کولرها خاموش است. صدر تأکید کرد: در سیستم‌های بزرگ تاسیساتی قسمت‌های خنک‌کننده این وسایل با افت ولتاژ از کار می‌افتد و باد گرم می‌زند. من برای حل این مشکل با مسؤول اداره برق منطقه صحبت کردم، به ما گفتند تا آخر هفته جاری که هوا گرم است، این مشکل هیچ راهکاری جز قطعی‌های مکرر برق ندارد.
رئیس آکادمی ملی المپیک گفت: طبق اطلاعات هواشناسی تا یکی دو روز آینده کمی هوا خنک‌تر می‌شود و مصرف هم کاهش می‌یابد، بنابراین مشکل قطع برق و کاهش ولتاژ هم رفع می‌شود. صدر تأکید کرد: سیستم سرمایشی آکادمی ملی المپیک کاملا درست است و کار می‌کند اما چون با مشکل کمبود برق، توزیع کمتر می‌شود، سیستم‌ها کشش لازم را ندارد.
***
شکست تیم والیبال ایران برابر چین
تیم والیبال دانشجویان ایران در مسابقات یونیورسیاد با شکست مقابل چین در جایگاه چهارم قرار گرفت. تیم والیبال دانشجویان در مرحله رده‌بندی رقابت‌های یونیورسیاد به مصاف چین رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. این بازی در ۳ ست با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ به سود چین به پایان رسید و تیم دانشجویان ایران با قرار گرفتن در جایگاه چهارمی از کسب مدال بازماند. تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل لهستان در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها از رسیدن به فینال بازماند و در مرحله رده‌بندی هم موفق به کسب مدال نشد.
***
واکنش باشگاه بایرن به اظهارات جنجالی مشاور سادیو مانه
باشگاه بایرن‌مونیخ به اظهارات مشاور سادیو مانه واکنش نشان داد و بیانیه‌ای درباره این موضوع صادر کرد. به گزارش اسپورت بازر، باکاری سیسه، مشاور سادیو مانه، درباره درگیری بین مهاجم سنگالی و لروی سانه صحبت کرد و به سران بایرن تاخت و آنها را متهم به جانبداری از لروی سانه، ملی‌پوش تیم‌ ملی آلمان کرد. باشگاه بایرن واکنشی صریح به این موضوع داشت و اتهامات نژادپرستانه از سوی مشاور سادیو مانه را رد کرد. باشگاه بایرن اعلام کرد: این اتهامات  بی‌اساس است. ما برای سادیو آرزوی بهترین‌ها و موفقیت در باشگاه جدیدش را داریم. ما از سادیو مانه به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن قدردانی می‌کنیم. متاسفانه اهداف مشترک ما محقق نشد. این اتفاق در فوتبال می‌افتد.
این تیم آلمانی چندی پیش با توافق دوجانبه قرارداد سادیو مانه ۳۱ ساله را فسخ کرد. مشاور مانه همچنین گفت توماس توخل، سرمربی بایرن، این بازیکن سنگالی را در ترکیب قرار نداده، زیرا این تصمیم مدیران باشگاه بوده ولی مهم‌ترین صحبت‌های این مشاور جایی بود که عنوان کرد سانه توهین نژادپرستانه به مانه کرده است. بایرن‌مونیخ فصل قبل در دیدار رفت برابر منچسترسیتی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ۳ گل شکست خورد. در دقیقه ۸۲ این بازی لروی سانه با سادیو مانه در یک صحنه درگیری لفظی پیدا کرد که این درگیری به رختکن هم کشیده شد تا جایی که ۲ بازیکن در رختکن با هم درگیر شدند و مانه یک سیلی به سانه ‌زد که این موضوع باعث شد خون از دهان او جاری شود.

Page Generated in 0/0053 sec