printlogo


کد خبر: 265706تاریخ: 1402/5/18 00:00
اخبار

جواد فروغی: ورزشگاه آزادی نماد آبروریزی ورزش ایران است!
قهرمان المپیک توکیو از وضعیت ورزشگاه آزادی به شدت انتقاد و عنوان کرد که این ورزشگاه نماد آبروریزی ورزش ایران شده است. جواد فروغی در حاشیه بازدید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ‌ملی تیراندازی، با انتقاد از وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: مساله‌ای که خیلی روی مخم است و مدت‌ها به آن فکر می‌کنم بحث ورزشگاه آزادی است. این مجموعه نیاز به احیا دارد. یک بافت بسیار فرتوت دارد و کسی که وارد مجموعه آزادی می‌شود به جای اینکه انگیزه پیدا کند انگار وارد قبرستان شده است. او ادامه داد: آسفالت خراب است، تابلوها زنگ ‌زده است و هر آن ممکن است روی سر کسی بیفتد. وضعیت دریاچه را هم که اطلاع دارید و بهتر است به جای فضای سبز گفته شود فضای زرد ورزشگاه آزادی. آن هم از وضعیت ساختمان‌های آزادی که به نظر من به گونه‌ای نماد آبروریزی ورزش ایران شده است.
***
طعنه تند الخلیفی به امباپه
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعد از عقد قرارداد با گونسالو راموس طعنه تندی به امباپه زد و نشان داد که رابطه او با فوق‌ستاره تیمش کاملا خراب شده است. به گزارش اسپورت، پاری‌سن‌ژرمن از  خرید جدیدش رونمایی کرد؛ گونسالو راموس، پدیده جدید فوتبال پرتغال با عقد قراردادی رسمی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. راموس در بنفیکا نمایش خوبی داشت. این بازیکن
۲۲ ساله در ۱۰۶ بازی با پیراهن بنفیکا توانسته است ۴۱ گل به ثمر برساند و ۱۶ پاس گل هم بدهد. سبک بازی این بازیکن بسیار شبیه امباپه است‌ و پیش‌بینی می‌شود با آمدن او، امباپه جدا شود. ناصر الخلیفی در مراسم معارفه خرید جدید تیمش طعنه تندی به امباپه زد. او گفت: گونسالو یک بازیکن جوان و ملی‌پوش باکیفیت است. او انگیزه زیادی دارد و جزو بازیکنانی است که برای موفقیت تیمش خواهد جنگید. او آینده پروسه جدید ما است. ما بازیکنانی مثل راموس را می‌خواهیم که برای موفقیت تیم می‌جنگند نه بازیکنانی که خود را مهم‌تر از تیم می‌دانند.
امباپه در اظهارنظری جنجالی پاری‌سن‌ژرمن را تیم چند دسته و جنجالی دانسته بود که کمکی به پیشرفت بازیکنانش نمی‌کند. این اظهار نظر او ناراحتی و خشم سران پاریسی را به دنبال داشت. امباپه یک فصل دیگر با تیم پاریسی قرارداد دارد. او درخواست سران باشگاه را برای تمدید قراردادش رد کرد و این باعث شد باشگاه از او بخواهد تیم را در تابستان ترک کند. البته این بازیکن هنوز با چنین درخواستی موافقت نکرده است. او می‌خواهد پس از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن و به صورت بازیکن آزاد تیم را ترک کند که البته این خواست با مخالفت شدید باشگاه پاریسی مواجه شده است. فعلا امباپه اجازه تمرین در کنار تیم اصلی را ندارد و با تیم دوم پاری‌سن‌ژرمن در حال تمرین‌ است.
***
عربستان کلید بازگشت نیمار به بارسلونا
نشریه اسپانیایی از تنها راه بازگشت ستاره برزیلی به بارسلونا پرده برداشت.
نشریه «اسپورت» کاتالونیا در گزارشی تنها راه بازگشت نیمار جونیور به بارسلونا را فاش کرد. نکته جالب این است که نقشه راه بازگشت این ستاره برزیلی به نوکمپ در دستان یک باشگاه عربستانی است. یک باشگاه متمول سعودی حاضر است هزینه انتقال نیمار به بارسلونا را به یک شرط بدهد. این باشگاه با نیمار قرارداد دائمی امضا می‌کند و او را در فصل آینده به صورت قرضی راهی بارسلونا می‌کند. نیمار بعد از یک فصل حضور قرضی در بارسلونا باید به لیگ عربستان برگردد تا برای این باشگاه به میدان برود. بارسلونا در شرایط اقتصادی بدی قرار  دارد و پرداخت مبلغ 50 میلیون یورو برای نیمار بابت انتقال قرضی و دستمزد یک‌ساله برای این باشگاه مقدور نیست. البته این پروژه سه‌جانبه و پیچیده آسان نیست و باید هر 3 طرف به توافق برسند. باشگاه متمول عربستانی پیش از این به صورت مستقیم به نیمار پیشنهاد داد ولی ستاره برزیلی جذب این پیشنهاد نشد. پیشنهاد بازگشت به بارسلونا می‌تواند نیمار را ترغیب کند تا پیشنهاد سعودی‌ها را قبول کند.
***
لغو داربی ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا به خاطر قتل!
دیدار آ.اک یونان و دیناموزاگرب کرواسی در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل قتل یک هوادار لغو شد. به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال آ.اک یونان و دیناموزاگرب کرواسی قرار بود امشب از ساعت 22:15 در مسابقات انتخابی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند اما یک حادثه تلخ و درگیری خونین هواداران ۲ تیم این بازی را لغو کرد. طبق گزارش «یورو اسپورت»، هواداران کروات که به صورت غیرقانونی وارد یونان شده بودند به صورت دسته‌جمعی در یک گروه 200 نفره با هواداران یونانی وارد درگیری شدند. طبق گزارش‌ها، در این درگیری خونین یکی از هواداران یونانی به ضرب چاقو کشته شد. 8 نفر بشدت زخمی شدند و 90 نفر نیز در این درگیری از سوی پلیس دستگیر شدند. آ.اک در این فصل میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی را در اختیار دارد و در مقابل دیناموزاگرب صادق محرمی را در ترکیب خود دارد. این بازی به نوعی داربی ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بود که لغو شد.

Page Generated in 0/0069 sec