printlogo


کد خبر: 266014تاریخ: 1402/5/26 00:00
پاسخ رسانه ملی به مطالبی درباره حضور برخی هنرمندان در تلویزیون
تأکید بر رابطه تکاملی و تعاملی رسانه و سلبریتی

روابط عمومی سازمان صداوسیما در واکنش به نقدها و مطالبی که در روزهای اخیر درباره موضوع حضور برخی چهره‌های هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده، اطلاعیه‌ای صادر کرد. روابط عمومی سازمان صداوسیما در واکنش به نقدها و مطالبی که در روزهای اخیر درباره موضوع حضور برخی چهره‌های هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده اطلاعیه‌ای حاوی نکات ذیل برای استحضار افکار عمومی صادر کرد:
در این دوره با انسجام کامل و وحدت نظر و مدیریت، سلبریتی‌محوری، مجری‌محوری، تهیه‌کننده‌محوری و هرگونه محوریت پراکنده غیرمنطبق با سیاست‌های رسانه ملی مردود و غیرقابل قبول است. ‌رویکرد رسانه ملی در این باره تأکید بر مدیریت منطقی و همکاری اصولی رسانه و چهره‌ها و تلاش جدی برای جلوگیری از تکرار آسیب‌های گذشته است.
در این دوره تحولی رسانه ملی، از هر گونه ورود بی‌برنامه به موضوع سلبریتی‌ها پرهیز شده و بر رابطه تکاملی و تعاملی رسانه و سلبریتی تاکید می‌شود. با احترام به برخی اختلاف سلیقه‌ها، در ۲ سال اخیر هماهنگی قابل قبولی در رسانه ملی در اجرای تحول وجود دارد و اختلاف سلیقه‌ها منجر به تناقض در سیاست‌گذاری نشده و نخواهد شد.
رویش و ظهور ده‌ها برنامه‌، هنرمند، مجری و بازیگر در برنامه‌های مختلف همچون حسینیه معلی، پاورقی، محفل، بگوبخند، شیوه، مکث، سیدخندان، مدرسه تلویزیونی ایران و مجموعه‌های نمایشی فاخر گواه به ثمر رسیدن جوانه‌های تحول در این مدت کوتاه است.
مرجعیت رسمی سنجش مخاطبان، مرکز تحقیقات سازمان است و هر گونه گمانه‌زنی یا اطلاعات ادعایی غیردقیق درباره میزان مخاطب برنامه‌ها غیرقابل قبول و غیرمعتبر است. همه ارکان رسانه ملی با عزمی جدی و همدلانه در پی تحقق سند تحول هستند و این مهم را در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، میثاق میان خود و مردم می‌دانند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهند کرد. فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها، تهمت‌زنی‌های ناروا و ترویج عامدانه اطلاعات غلط و بی‌پایه و شایعه‌پراکنی‌ها با اهداف و انگیزه‌های مختلف، عزم رسانه ملی و کارکنان و مدیران و برنامه‌سازان آن را در مسیر پیش رو، سست نخواهد کرد.

Page Generated in 0/0058 sec