printlogo


کد خبر: 266106تاریخ: 1402/5/29 00:00
دبیر دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین در گفت‌وگو با «وطن امروز» مطرح کرد
پیشواز اربعین با نمایشگاه «سلام» در مصلای تهران

دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام» از روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد تا یکشنبه ۱۰ شهریور با هدف ایجاد بستری برای تسهیل در خرید ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده‌ها در مصلای امام‌خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
دبیر این نمایشگاه گفت: این دوره از نمایشگاه در ۷۲ غرفه به نیت شهدای کربلا برگزار می‌شود. عدد ۷۲ برای‌مان بسیار مهم است و اعتقاد بسیاری به این عدد داریم. سال گذشته نخستین دوره این نمایشگاه را از ۹ تا ۱۴ شهریور در مصلی برگزار کردیم و شاهد حضور تولیدکنندگان از نقاط مختلف کشور همچون همدان و قم بودیم.
مهسا فرزان افزود: مخاطبان این نمایشگاه تنها زائران اربعین نیستند، بلکه همه خانواده‌هایی هستند که برای ایام اربعین و عرض ارادت به آقا عبدالله قصد اقامه عزا دارند. این نمایشگاه برای آقایان، بانوان، کودکان و نوجوانان است.
وی ادامه داد: همزمان با نمایشگاه «سلام»، نمایشگاه «فرزند من» با محتوای نوشت‌افزار برگزار می‌شود. این نمایشگاه‌ها در سالن رواق شرقی برگزار می‌شود که شاهد برگزاری نمایشگاه «سلام» در سالن یک و نمایشگاه «فرزند من» در سالن 2 هستیم. دومین نمایشگاه «سلام» در ۷۲ غرفه شامل گروه کالایی پوشاک، وسایل کمپینگ و سفر آسان، محصولات فرهنگی همچون پرچم، کتیبه، محصولات کودک و نوجوان، کالای سبک زندگی، فروش ارز دولتی، فروش سیمکارت همراه اول ویژه زوار اربعین، آموزش عربی رایگان، خدمات بیمه زائر، راهنمایی تردد در کشور عراق و حمل‌و‌نقل در عراق است، همچنین نمایشگاه «سلام» تنها نمایشگاهی است که کالای کمپینگ برای سفر آسان ارائه می‌کند.
فرزان با اشاره به ارائه تخفیف‌های مناسب در نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام» افزود: در این نمایشگاه غرفه‌های تخصصی چادر هم خواهیم داشت. به تولیدکنندگان هنگام قرارداد اعلام کرده‌ایم قیمت کالاهای‌شان بیشتر از بازار نباشد، همچنین قرار است آنها بین ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف در عرضه کالاهای‌شان داشته باشند.
دبیر دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام» گفت: در این نمایشگاه برای دهک‌های مختلف کالای مناسب با هر نوع قیمت و کیفیت داریم. همچنین قرار است یکسری از تولیدکنندگان تحت پوشاک الیاف طبیعی در این نمایشگاه حضور داشته باشند. محصولات ارائه شده در این نمایشگاه عام‌پسند است و برای همه اقشار مختلف جامعه، محصولات مناسبی داریم. وی یادآور شد: ۱۰ درصد نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام»، شامل پوشاک است.

Page Generated in 0/0058 sec