printlogo


کد خبر: 266109تاریخ: 1402/5/29 00:00
اخبار

احتمال یک تصمیم غیرمنتظره از امباپه
پاریزین نوشته است کیلیان امباپه احتمال تمدید قرارداد طولانی‌مدت با پی‌اس‌جی را تحت بررسی دارد. کیلیان امباپه نه‌تنها ممکن است به‌زودی قراردادش را تمدید کند که احتمال همکاری طولانی‌مدت با باشگاه پاریسی را نیز تحت بررسی دارد. پیشنهاد تمدید تا 2025 با پاریس از 19 روز پیش و با تمام شدن مهلت تعیین‌شده باشگاه منتفی شد. تصمیم امباپه برای فعال نکردن آن بند تبعات زیادی داشت و او نه‌تنها از تور آسیایی که از تمرینات نیز کنار گذاشته شد. امباپه اما قبل از بازی هفته اول پی‌اس‌جی برابر لوریان پس از توافق با باشگاه به تمرینات بازگشت. کیلیان منتظر حرکتی جدی از سوی رئال مادرید بود، اما در نهایت این باشگاه برای خرید او اقدام نکرد، چرا که منتظر سال بعد است تا او را رایگان جذب کند. پاریزین نوشته است که احتمال جدایی رایگان امباپه تقریبا غیرممکن است و خود او می‌داند برای وجهه و اعتبارش در میان هواداران مطلوب نیست رایگان باشگاه را ترک کند. به همین دلیل او به دنبال توافقی جدید با پی‌اس‌جی است. تمدید تا 2025 همچنان روی میز است اما امباپه که مجذوب پروژه جدید باشگاه شده، احتمال تمدید طولانی‌مدت را نیز رد نمی‌کند.
***
بیلد آلمان: آزمون با میلان به توافق رسید
روزنامه بیلد آلمان خبر داد سردار آزمون با میلان به توافق رسیده و حالا منتظر توافق روسونری با بایرلورکوزن است. به گزارش این روزنامه، تیم فوتبال میلان در پنجره نقل‌وانتقالاتی به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم نوک است. قرمز و مشکی‌پوشان ایتالیایی برای جذب سردار آزمون، مهاجم تیم‌ ملی ایران و باشگاه بایر لورکوزن با این مهاجم به توافق رسیده و حالا باید بتواند رضایت باشگاه آلمانی را برای این انتقال جلب کند. قرارداد آزمون با بایر لورکوزن تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد و باشگاه ایتالیایی باید با پرداخت مبلغی این انتقال را انجام دهد. این بازیکن سال گذشته تنها ۱۲۴۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفته و توانست فقط ۴ گل و ۴ پاس گل برای تیمش ثبت کند.
***
حسینی و مطهری سهمیه بزرگسال تیم ‌ملی امید
سهمیه بزرگسال تیم‌ ملی امید برای حضور در مقدماتی المپیک پاریس مشخص شد. به گزارش ایسنا، تیم‌ملی فوتبال امید ایران برای رسیدن به المپیک پاریس، در نخستین گام مرحله مقدماتی، باید در ازبکستان به میدان برود و سپس در بازی‌های آسیایی هانگژو با رقبای خود روبه‌رو شود. لیست تیم‌ ملی امید ایران برای حضور در مسابقات پس از برگزاری هفته چهارم از سوی کادرفنی اعلام خواهد شد و طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا عنایتی قصد دارد از وجود حسین حسینی و ارسلان مطهری، دروازه‌بان و مهاجم استقلال به عنوان سهمیه بزرگسال سود ببرد. رقابت‌های فوتبال مردان زیر ۲۳ سال بازی‌های آسیایی در 6 گروه برگزار می‌شود که تیم امید ایران با تیم‌های مغولستان، عربستان و ویتنام هم‌گروه شده است.
***
شرط‌بندی در فوتبال انگلیس
چند خبرنگار سرشناس فوتبال جهان از منتفی شدن انتقال پاکتا به منچسترسیتی خبر دادند. به گزارش ایسنا، لوکاس پاکتا گزینه منچسترسیتی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی بود و بعد از مصدومیت کوین دی‌بروینه، تلاش سیتیزن‌ها برای جذب هافبک برزیلی وستهام بیشتر شد اما این انتقال به علت اخبار نگران‌کننده درباره آینده این بازیکن، از چند روز قبل متوقف شده است. اسکای در ارتباط با این موضوع نوشت: دلیل منتفی شدن این انتقال بررسی احتمال شرط‌بندی این بازیکن در مسابقات لیگ برتر بوده است. پس از اینکه پاکتا در دقیقه ۹۴ بازی با بورنموث در هفته نخست لیگ برتر کارت زرد دریافت کرد، این تحقیقات به صورت علنی آغاز شد. نشریه گلوبو اعلام کرده تحقیقات از شرط‌بندی روی کارت زرد لوکاس پاکتا در تساوی یک - یک وستهام مقابل استون‌ویلا در فصل گذشته به تاریخ ۱۲ مارس در لیگ برتر آغاز شد. بازیکن برزیلی در آن بازی هم در دقیقه ۷۰ کارت زرد دریافت کرده است. تجزیه و تحلیل اولیه نشان داد در آن روز چند حساب جدید در Betway ایجاد شد، حسابی که با افراد نزدیک به پاکتا مرتبط بود و کاربران حداکثر مبلغ مجاز را واریز کردند. این حساب‌ها برای افزایش برد شرط‌بندی کردند و آنها تنها در صورتی پول را دریافت می‌کردند که پاکتا در برابر استون‌ویلا و به موازات آن در همان روز لوئیز هنریکه، مهاجم بتیس، در برابر ویارئال کارت زرد دریافت کند. نکته جالب اینکه لوئیز هنریکه برزیلی هم در دقیقه ۸۹ بازی مقابل ویارئال در تاریخ ۱۲ مارس کارت زرد دریافت کرده است. سال گذشته ایوان تونی، مهاجم انگلیسی و ملی‌پوش برنتفورد هم به علت نقض قوانین شرط‌بندی به مدت 8 ماه از هرگونه حضور در میادین فوتبال محروم شده بود.

Page Generated in 0/0041 sec