printlogo


کد خبر: 266202تاریخ: 1402/5/31 00:00
نادر سلیمانی:
قصه «عشق کوفی» دلیل استقبال مخاطبان است

سریال تلویزیونی «عشق کوفی» مدتی است که خوب توانسته در دل مخاطبان تلویزیون جای خود را باز کند. این سریال با کشش داستانی خوبی که دارد و با توجه به اینکه به صورت هفتگی و تنها آخر هفته‌ها روی آنتن می‌رود، بخوبی موفق شده مخاطب را پس از هر قسمت، تشنه ادامه داستان نگه دارد. حتی بخش‌هایی از سریال را می‌بینیم که در فضای مجازی بازنشر داده می‌شود که به نوبه خود تاثیر بالایی در تبلیغ و معرفی سریال به علاقه‌مندان دارد. 
نادر سلیمانی، بازیگر نقش «اوحد» در این سریال در گفت‌وگو با هنرآنلاین در پاسخ به اینکه کدام بعد سریال بیشتر مورد توجه مخاطب قرار گرفته است، گفت: بعد دراماتیک و عاشقانه در هر داستانی بسیار دلنشین و مخاطب‌پسند است و در واقع همین بعد است که فیلمنامه را جلو می‌برد. بعد تاریخی می‌تواند جنگی، سیاسی، مذهبی و... باشد و بسته به همین قضیه مخاطبان خاص خودش را دارد اما جنبه عاشقانه و دراماتیک قصه، همیشه مخاطب خودش را دارد و این یک واقعیت است.
وی علل دیده شدن سریال «عشق کوفی» را نیز اینگونه برشمرد: یکی از دلایل اصلی دیده شدن «عشق کوفی» به زمان پخش سریال باز می‌گردد و اینکه در شب‌های محرم و عزاداری روی آنتن رفت اما مهم‌ترین عاملی که در استقبال مخاطب از سریال موثر بوده، قصه آن است که جاذبه و کشش بالایی دارد. اینکه در میانه یک داستان عشقی، از هلال خواسته می‌شود سب علی‌(ع) کند، خودش یک داستان جدید در دل این روایت عاشقانه به وجود می‌آورد که تاثیر زیادی در جذب مخاطب و دیده شدن سریال دارد.
 

Page Generated in 0/0130 sec