printlogo


کد خبر: 266203تاریخ: 1402/5/31 00:00
مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد
آغاز فیلمبرداری «پس از واقعه» با محوریت زنان

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز پروژه ساخت فیلم «پس از واقعه» خبر داد و گفت: در این فیلم سعی می‌شود روایت اسارت اسرای کربلا، حضرت زینب(س) و سختی‌هایی که در مسیر از کوفه به سمت شام متحمل شدند، به تصویر کشیده شود.
یکی از اولویت‌های موضوعی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تولید فیلم‌های سینمایی، ساخت آثاری با موضوعیت زنان است و در همین راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال تهیه فیلمی با عنوان «پس از واقعه» است. در توضیح این فیلم سینمایی فرهاد مختاری، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این فیلم در ابتدا «شور عاشقی» نامگذاری شده بود، گفت: با بررسی‌های انجام شده اسم فیلم به «پس از واقعه» تغییر یافت. فیلمبرداری این پروژه روز جمعه ۲۷ مرداد در منطقه کویری خور بیابانک کلید خورد. وی با اشاره به موضوع فیلم سینمایی «پس از واقعه» اظهار داشت: در این فیلم سعی خواهد شد روایت اسارت اسرای کربلا، حضرت زینب(س) و سختی‌هایی که در مسیر از کوفه به سمت شام متحمل شدند، به تصویر کشیده شود. مختاری افزود: تولید این فیلم با حضور محمدحسن اختری، رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا کلید خورد و امیدواریم برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده شود. 
مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این که فیلمبرداری فیلم سینمایی «پس از واقعه» در ۵۵ نوبت خواهد بود، تصریح کرد: کارگردان و نویسنده فیلم داریوش یاری است که قبلا فیلم «کربلا جغرافیای یک تاریخ» را ساخته است.

Page Generated in 0/0496 sec