printlogo


کد خبر: 266435تاریخ: 1402/6/6 00:00
اخبار

توضیح بخش رسانه‌ای تیم ‌ملی درباره غیبت آزمون در جام ملت‌های آسیا
بخش رسانه‌ای تیم ‌ملی فوتبال ایران درباره انتشار شایعه‌ای درباره غیبت سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی انتشار شایعه شرط باشگاه آ.اس رم ایتالیا برای سردار آزمون درباره عدم همراهی تیم‌ ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، بخش رسانه‌ای تیم‌ ملی نوشت: «برنامه‌‌ تمام لژیونرهای مدنظر کادر فنی تیم‌ ملی در هماهنگی کامل با سرمربی تیم‌ ملی پیش می‌رود. بر همین اساس، پس از آسیب‌دیدگی آزمون در تمرینات پیش‌فصل باشگاه بایرلورکوزن و پیش از انعقاد قرارداد با باشگاه رم، مقرر شده بود به منظور مداوای هر چه سریع‌تر این بازیکن، او در تیم باشگاهی دوران درمان و ریکاوری را طی کند و غیبتش در اردوی پیش روی تیم‌ ملی از قبل قطعی بود. پس از طی دوران آسیب‌دیدگی و در صورت نظر مثبت سرمربی تیم‌ ملی روی سردار آزمون، با هماهنگی باشگاه رم این بازیکن در اردوهای آینده، تیم‌ ملی را همراهی خواهد کرد و آزمون نیز بر خلاف شایعه مطرح شده بر حضور در تیم‌ ملی تأکید دارد».
***
آخرین راهکار سپاهان برای ثبت قرارداد آل‌کثیر و برایان دابو!
باشگاه سپاهان برای ثبت قرارداد 2 بازیکن خود مستندات جدید به سازمان لیگ ارائه کرده است. اجرای قانون سقف قرارداد برای باشگاه‌های لیگ برتری، بیش از همه به ضرر باشگاه سپاهان شده است. این باشگاه اصفهانی که سر و صدای زیادی در نقل‌و‌انتقالات تابستانی به پا کرد، در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد نتوانست قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو، هافبک بورکینافاسویی خود را ثبت و از این بازیکنان استفاده کند؛ موضوعی که باعث شد حتی شایعات زیادی مبنی بر جدایی عیسی آل‌کثیر از تیم سپاهان مطرح شود اما ظاهراً باشگاه اصفهانی راهکاری جدید برای ثبت قرارداد 2 بازیکن جدید خود پیدا کرده است. باشگاه سپاهان برای حل این مشکل قصد دارد قرارداد چند تن از اعضای تیم خود را کاهش دهد و به این ترتیب بتواند قرارداد آل‌کثیر و برایان دابو را ثبت و کارت بازی آنها را دریافت کند. این باشگاه در همین راستا نیز مستندات جدیدی از قرارداد خود با اعضای تیم و کاهش قرارداد برخی از آنها تهیه و آنها را به سازمان لیگ ارسال کرده است تا این سازمان تصمیم نهایی را در این مورد بگیرد. نقل‌و‌انتقالات تابستانی فوتبال ایران 8 شهریورماه به پایان خواهد رسید.
***
بیانیه فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی درباره حضور بانوان موی‌تای
در پی انتشار تصاویری از حضور بانوان رشته موی‌تای با ظاهری نامناسب در مسابقات ازبکستان، فدراسیون انجمن‌ ورزش‌های رزمی اقدام به انتشار بیانیه کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌ ورزش‌های رزمی، فدراسیون فوق ضمن تکذیب هرگونه اعزام از سوی این فدراسیون و انجمن رسمی موی‌تای به مسابقات مذکور، بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
۱- اعضای حاضر در تیم مذکور به هیچ عنوان عضویت در تیم‌ ملی بانوان انجمن موی‌تای این فدراسیون ندارند و موکدا اعلام می‌دارد اعزام‌های بدون مجوز شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان که به صورت غیرقانونی توسط افراد غیرمسؤول صورت می‌پذیرد، فاقد هرگونه وجاهت و اعتبار می‌باشد.
۲- هیچ مجوزی توسط فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی جهت اعزام تیم‌ ملی بانوان موی‌تای در این رویداد صادر نشده است.
۳- انجمن موی‌تای جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها متولی رسمی و قانونی ورزش موی‌تای در کشور، فقط از طریق مراجع رسمی و با مجوز شورای برون‌مرزی سازوکار اقدامات اعزام‌ها را طبق ضوابط و مقررات انجام می‌دهد.
***
واکنش رئیس فدراسیون والیبال به نتایج تیم‌ ملی و تغییر سرمربی
رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه به خاطر نتایج تیم‌ ملی از مردم عذرخواهی می‌کنم، گفت: فعلا نمی‌توانیم درباره کادر فنی و تغییر سرمربی تصمیمی بگیریم.
پس از آنکه تیم‌ ملی والیبال ایران با شکست برابر ژاپن به عنوان نایب‌قهرمانی آسیا دست یافت، محمدرضا داورزنی از مردم و علاقه‌مندان به این رشته عذرخواهی کرد و گفت: به خاطر اینکه نتوانستیم به وعده‌ای که داده بودیم عمل کنیم از مردم عذرخواهی می‌کنیم. وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: بعد از لیگ ملت‌ها فشار زیادی به کادر فنی و بازیکنان وارد شد و طبیعی است زیر این فشار نمی‌شود تصمیم درستی بگیریم. اگر قرار باشد زیر این فشارها تصمیم بگیریم قطعا تصمیم غلطی خواهد بود. محمدرضا داورزنی با بیان اینکه پشتوانه‌سازی خوبی در والیبال انجام شده است، ادامه داد: باید بتوانیم با گرفتن یک تصمیم درست انتظاراتی را که مردم از والیبال دارند محقق کنیم. این اتفاق هم به فرصت و زمان مناسب نیاز دارد. وی با اشاره به ناراحتی شدید بازیکنان تیم‌ ملی از شکست برابر ژاپن گفت: روی سکو دیدم که چقدر بازیکنان تیم‌ ملی از این اتفاق ناراحت هستند. تلاش ما این است که بتوانیم برای والیبال تصمیمات درستی بگیریم. رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به این پرسش که آیا تغییری در کادر فنی تیم‌ ملی رخ خواهد داد، گفت: فعلا هیچ تصمیمی نمی‌توانیم بگیریم. بعد از بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک برای لیگ ملت‌های سال آینده و المپیک پیش رو قطعا تصمیمات درستی خواهیم گرفت. 

Page Generated in 0/0057 sec