printlogo


کد خبر: 267005تاریخ: 1402/6/26 00:00
واکنش سرلشکر سلامی به اظهارات ضدایرانی اخیر رئیس موساد:
عمرتان کوتاه‌تر می‌شود

گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان «دیوید بارنیا» رئیس موساد تاکید کرد دیگر آنها در شرایطی نیستند که بتوانند با زبان تهدید با ما سخن بگویند. سردار سرلشکر حسین سلامی درباره وضعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رژیم موقت صهیونیستی اظهار کرد: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند و چشم‌انداز‌هایی از زوال آنها در حال مشاهده است، لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید کرده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند که باید خطاب به آنها بگوییم: اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است، ادامه بدهید ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمنان دیگر نمی‌توانند با ارعاب نظامی و تعابیری مثل روی میز بودن گزینه‌های نظامی و حتی تحریم اقتصادی با ما سخن بگویند، زیرا آنان بیش از 10 سال است ما را مورد تحریم همه‌جانبه قرار داده‌اند اما نتیجه آن پیشرفت‌های خیره‌کننده در عرصه فناوری و نوآوری و خلاقیت در اداره جامعه است تا جایی که کشور ما در تحریم، شرایطی به مراتب بهتر از خود کشورهای تحریم‌کننده دارد و در واقع تحریم‌کننده‌ها بیش از ما دچار بحران‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی هستند.
وی ادامه داد: ملت عزیز ایران با صبر، ایمان، امید، تبعیت از ولایت و اعتماد به رهبر حکیم خود توانسته است  پیامدهای اقتصادی تحریم را مستهلک کند؛ تا جایی که می‌توان گفت بیشتر مشکلات اقتصادی ما تقریباً به تحریم ربطی ندارد و هیچ‌کس در دنیا نمی‌تواند نسخه کاغذی تحریم را پیاده‌سازی و عملیاتی کند.
سردار سلامی افزود: آنها تحریم را به عنوان نسخه تسلیم طراحی کرده بودند و فکر می‌کردند می‌توانند با تحریم آستانه تحمل مردم را شکسته و از طریق فشار بر مردم، نظام را وادار به کرنش سیاسی و تغییر رفتار کنند اما در همین فضای تحریم، ماهواره به فضا پرتاب کردیم. ساخت نیروگاه‌ها، سدها، خطوط جاده‌ای و ریلی، طرح‌های بزرگ پتروشیمی و... که هر هفته رونمایی می‌شود همه و همه در شرایط تحریم در حال وقوع است.
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این‌ واقعیت‌ها نشان می‌دهد ایران یک قدرت واقعی است که جهانیان نمی‌توانند او را وادار به پذیرش هیچ کرنشی در برابر هیچ ابرقدرتی کنند چون در منطق الهی، کبریایی و قدرت فقط در دست خداوند است.
سردار سلامی راهبرد بی‌ثبات‌سازی داخلی ایران را شکست خورده دانست و افزود: ملت ایران با هوشیاری و وفاداری در پرتو هدایت‌های رهبر حکیم خود این توطئه را نیز خنثی کرد.
بازتاب ویژه سخنان سرلشکر سلامی در رسانه‌های عبری‌
سخنان سردار سلامی تقریبا در تمام رسانه‌های صهیونیستی بازتاب داشت و اکثر قریب به اتفاق آنها جمله «کاری نکنید عمر شما کوتاه‌تر شود» را در تیتر خود به نقل از وی مورد استفاده قرار دادند.
روزنامه معاریو در این رابطه نوشت: ژنرال حسین سلامی در واکنش به سخنان دیوید بارنیا، رئیس موساد تاکید کرد دیگر آنها در شرایطی نیستند که بتوانند با زبان تهدید با ما سخن بگویند. به نوشته این رسانه عبری‌زبان، ژنرال سلامی در پاسخ به سخنان رئیس موساد تهدید کرد در صورتی که اسرائیل به سیاست ترور خود ادامه دهد، عمر خود را کوتاه کرده است.
«وای نت وبسایت» وابسته به روزنامه یدیعوت آحارانوت هم در گزارش خود در این رابطه به نقل از خبر منتشر شده در خبرگزاری تسنیم نوشت: ژنرال حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: اگر ترورهای قبلی اسرائیل شرایط را برای اسرائیل امن‌تر کرده است پس به آن ادامه دهید. او در ادامه گفت: اما بدانید هر چه تهدیدهای‌تان بیشتر شود، دست ما هم در مقابل شما بازتر شده و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود. وای نت به نقل از سردار سلامی افزود: زمان تهدیدهای نظامی یا اقتصادی دشمنان علیه ما گذشته است، یک دهه از تحریم‌های همه‌جانبه ما می‌گذرد اما ما به پیشرفت خود ادامه می‌دهیم.
واللانیوز هم در این رابطه نوشت: فرمانده سپاه پاسداران به اسرائیل هشدار داد اگر به دنبال برنامه‌ریزی ترور باشید عمر خود را کوتاه می‌کنید. به نوشته این رسانه عبری‌زبان: ژنرال حسین سلامی تاکید کرد دشمنان ایران دیگر در شرایطی نیستند که بخواهند درباره تهدید ایران سخن بگویند. روزنامه اسرائیل‌هیوم هم در گزارشی در این رابطه ضمن تکرار جملات قبلی به نقل از فرمانده سپاه نوشت: جنگ از لحاظ زمین و شکل آن تغییر پیدا کرده است؛ تقریبا تمام راهبردها و اقدامات خرابکارانه را خنثی کردیم. این رسانه در ادامه افزود، ژنرال سلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها در مشکلات زیادی گرفتار هستند و شرایط فروپاشی و انقراض آنها به وضوح قابل مشاهده است.

Page Generated in 0/0076 sec